Autor Wiadomość
manta19
PostWysłany: Nie 0:14, 01 Gru 2013    Temat postu:

Możesz zrobić ręcznie przy pomocy 2 młoteczków ja robilem u siebie porzadnie zakułem i nie miałem żadnych problemów.A przeciąć najlepiej boschem tylko nie nasyp opiłków w silnik.Kolega ma 530-tke z 2007 i też miał problem z hałasowaniem łańcuszka rozrządu-chodzi o napinacz.Kupił kiedyś na allegro hydrauliczny tylko dodatkowo z zapadką jak w 520-tce i nigdy nie pojawił sie ten problem później a przejeździł ok.100 mth.
Ps. jeździ na HF oraz ja jeżdze złego słowa nie powiem Smile
henio12323
PostWysłany: Sob 23:52, 30 Lis 2013    Temat postu:

jak nie masz czym rozkuć to przecinaj. i tak musisz nową zapinke kupić i wtedy mieć urzadzenie do zakucia. ja kiedys nie miałem to dremelkiem przeciąłem i wywaliłem zapinke. kupiłem nową dorwałem zakuwarke i poszło Very Happy swoją droga warto sie zaopatrzeć w komplecik jak zamierzasz dłuzej w tym siedzieć. ja mam jonnewaya duzo nie dałem a mam w tym i rozkuwanie i zakuwanie i łancuchów napędowych i rozrządu
czlowiekwidmo
PostWysłany: Sob 22:52, 30 Lis 2013    Temat postu:

no to leże

http://allegro.pl/przyrzad-do-rozkuwania-lancucha-lancuch-rozkuwarka-i3719617237.html


takie cos da rade?
Majster128
PostWysłany: Sob 22:46, 30 Lis 2013    Temat postu:

Jest takie magiczne urządzenie jak rozkuwarka do łańcuchów rozrządu.
czlowiekwidmo
PostWysłany: Sob 22:43, 30 Lis 2013    Temat postu:

czy musze wyjmowac silnik z ramy aby to zrobić?? czy da sie wymienic ten łańcuch normalnie w całym motocyklu?
czlowiekwidmo
PostWysłany: Sob 22:36, 30 Lis 2013    Temat postu:

aha . skoro jest zakuty to jak go rozpinam ? boschem?? czy do tego potrzebuje jakiegoś specjalnego narzędzia do rozkucia i zakucia tego łańcuszka?
a jak go zakuwam to z napinacem wkreconym czy bez??
wójo
PostWysłany: Sob 22:35, 30 Lis 2013    Temat postu:

co do filtrów to pytałem kiedys w serwisie ktm to do wszystkich modeli uzywali filtrów hf i nigdy nie mieli z nimi problemów
KristofSX
PostWysłany: Sob 22:31, 30 Lis 2013    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
czy dam rade sam wymienić ten łańcuch rozrządu ? od czego zacząć ? on ma zapinke?/

nie ma zapinki, trzeba rozkuć/zakuć,
sama wymiana jest prosta, ustawiasz gmp, rozpinasz,wpinasz nowy, przeciągasz, wypinasz stary, zapinasz nowy
czlowiekwidmo
PostWysłany: Sob 22:09, 30 Lis 2013    Temat postu:

czy dam rade sam wymienić ten łańcuch rozrządu ? od czego zacząć ? on ma zapinke?/
KristofSX
PostWysłany: Wto 20:58, 26 Lis 2013    Temat postu:

tak, DJH to w zwykła śruba z kontrą która regulujemy, ten z dirttricksów ma zapadki, cos jak ten napinacz z RFSa, ten dirttricks lepszy ale kosztuje też troche więcej
czlowiekwidmo
PostWysłany: Wto 20:48, 26 Lis 2013    Temat postu:

KristofSX czyli tego djh trzeba podciagac? bo tego dirt chyba nie ??
czlowiekwidmo
PostWysłany: Wto 20:46, 26 Lis 2013    Temat postu:

moze masz racje bo ostatnio miałem orginał i było ok a teraz zmieniłem olej i wstawiłem tego filfo i na nowym oleju z tym filfo zaczeło sie tak dziac praktycznie z dnia na dzien zamawiam oryginała dla pewnosci koszty małe a moze to filfo słabo przepuszcza olej
KristofSX
PostWysłany: Wto 20:44, 26 Lis 2013    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
słyszałem o tym ale to nie wydłuza agoni łańcuszka tylko ?? moze zmienic tylko łańcuszek bo sie wyciągnoł i bedzie ok co myslisz? słysząłem ze te manualne napinaczepsuja silniki


ja mam ten z DJH - manualny - zrobiłem 150mth - reguluje tak jak prazykazują - wszystko hula
Kudłady
PostWysłany: Wto 20:27, 26 Lis 2013    Temat postu:

siemanko. jak wymienisz łańcuszek to sprawdz sobie kolego jak ci bedzie chodziła maszyna na oryginalnym filtrze. ja testowałem hf, KN i obydwa wylądowały w smietniku po pierwszym wyjeździe. było za głosno nawet na ciepłym silniku. oryginał naprawde nie jest drogi, a nieporównywalnie lepszy....
czlowiekwidmo
PostWysłany: Wto 20:26, 26 Lis 2013    Temat postu:

http://dirttricks.com/shop/ktm-timing-chain-tensioner
ten se wydaje oko ale ktos go stosował jak to si spisuje po czasie ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group