Autor Wiadomość
makperson
PostWysłany: Nie 14:00, 22 Cze 2014    Temat postu:

założyłem cewke denso od kolegi z jakiegoś moto i po problemie Smile
henio12323
PostWysłany: Sob 19:13, 21 Cze 2014    Temat postu:

moze byc z innego.
makperson
PostWysłany: Sob 16:44, 21 Cze 2014    Temat postu:

mam tak samo u siebi z tym przerywaniem że jak sie nagrzeje mocno to go zaczyna dusić chwile potem normalnie i tak na zmiane, czyli z tego co piszesz winna była cewka? a cewke można założyć z innego moto na próbę czy musi być do tego konkretnego modelu ?
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 21:22, 24 Lis 2013    Temat postu:

Hmm wymieniłem cewkę z fajką na sprawna z innego moto.
Pomierzyłem ją i swoją starą. Różnica była w oporze przy pomiarach z fajką, i na tej cewce co kupiłem latałem w pt przez 50min, a w sob przez 40 i problemu nie miałem żadnego.
wójo
PostWysłany: Nie 21:14, 24 Lis 2013    Temat postu:

ta róznica w oporze raczej nie miała na to wpływu
Asteros2012
PostWysłany: Nie 20:13, 24 Lis 2013    Temat postu:

No przecież. To było oczywiste Very Happy
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 18:33, 24 Lis 2013    Temat postu:

temat rozwiązany, okazało się że fajka zamaist mieć rezystancję 5k ohm, miała 6k ohm.
grzegorzszw
PostWysłany: Wto 19:56, 12 Lis 2013    Temat postu:

Sprawdź czy w momencie gdy nie możesz moto odpalić masz iskrę (gdy będzie rozgrzany).
Ja bym raczej obstawiał na przebicie stojanu.

W serwisówce masz dokładnie podane parametry jakie powinna mieć cewka zapłonowa i stojan. Może spróbuj wszystko pomierzyć wg serwisówki kiedy silnik jest zimny i ciepły. Sprawdź też czy cewka ładowania CDI nie ma przebicia do masy.
Niestety drobne uszkodzenia cewki zapłonowej są trudne do wykrycia.

Jeśli dobrze pamiętam to napięcie na przewodach podłączonych do cewki zapłonowej powinno wynosić około 70V (są to impulsy w momencie kręcenia rozrusznikiem). Sprawdzanie napięcia między fajką a masą racej nie ma sensu.


Kiedyś w DR 350 miałem podobna sytuację, winnymi okazały się zamienione połączenia minusa i masy, kable miały ten sam kolor i rodzaj złączki. Ale ta opcja u ciebie raczej odpada.
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 14:53, 12 Lis 2013    Temat postu:

Dzięki za poradę, ale dalej troszkę nie wiem czy moje słuszności podejrzewania cewki są dobre?
Czy może ktoś zinterporetować wyniki rezystancji jakie otrzymałem, bo nie wiem czy dobrze zmierzyłem i co tym mysleć, a nie chciał bym w ciemno nazamawiać części, które okażą sie sprawne.
henio12323
PostWysłany: Wto 14:10, 12 Lis 2013    Temat postu:

taka rada, składaj gaźnik na smar w miejscu gdzie pracuje ten popychacz to woda tak nie leci, ja jak rozbieram to mam idealnie czysto.
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 18:44, 11 Lis 2013    Temat postu:

madart napisał:
membrana pompki w takim stanie to raczej norma, zawsze tam leci woda od wodzika
wez sobie swiece i jak ci zgasnie przepnij do niej kapturek i zobacz


Dobry pomysł, będę musiał tak zrobić, chodź u mnie najczęściej jest tak, że jak moto zgaśnie, to czasem odpali odrazu, a czasem jak się poczeka z 10minut to odpala, ale potem znów go zdławi coś ;/


szaman108 napisał:
Witam ktm to nie moja dziedzina ale co do gubienia iskry może to też być moduł zapłonowy po rozgrzanie poprostu przestaje działać kiedyś dawno temu miałem taki problem w simsonku a 2 miesiące temu lc4 kolegi robił taki numery wymienił on cewkę ale nic to nie pomogło,co nie znaczy ze u Ciebie nie warto by ją podmienić.


Moduł w KTM'ie raczej rzadko pada oraz jest drogi więc mam nadzieję że to nie on. Cewkę na podmiankę chciałbym ale nikt w okolicy od kata nie ma ;/





Ogólnie starałem się dzisiaj pomierzyć cewkę, ale z elektryką u mnie cienko Very Happy.

Temp przy pomiarach ~10 stopi
Przy nastawienie multimetru do 20k ohm rezystancja między uziemieniem a fajką wyszła 12,12
Przy nastawieniu do 200 ohm rezystancja między niebiesko-białym kablem a uziemieniem wyszła raz 02,2, drugi raz 01,8.
Dałem chyba także dupy bo chyba powinien zmierzyć między fajką a kablem nibiesko-białym, a tego nie zrobiłem.
Chciałem także napięcie zmierzyć jakie jest na wyjściu z fajki, ale jak bym multimetra nie podłączał (może źle to robiłem Very Happy), nic nie wyskakiwało.

Sam nie wiem w co łapy pchać. Elektryki nie cierpię, a latać się chce Very Happy
szaman108
PostWysłany: Pon 14:02, 11 Lis 2013    Temat postu:

U kolegi w tym lc4 okazał się że moduł padł rozebrał on stary kupił części i ukleil nowy maszyna firma.
szaman108
PostWysłany: Pon 13:59, 11 Lis 2013    Temat postu:

Witam ktm to nie moja dziedzina ale co do gubienia iskry może to też być moduł zapłonowy po rozgrzanie poprostu przestaje działać kiedyś dawno temu miałem taki problem w simsonku a 2 miesiące temu lc4 kolegi robił taki numery wymienił on cewkę ale nic to nie pomogło,co nie znaczy ze u Ciebie nie warto by ją podmienić.
madart
PostWysłany: Pon 13:56, 11 Lis 2013    Temat postu:

membrana pompki w takim stanie to raczej norma, zawsze tam leci woda od wodzika
wez sobie swiece i jak ci zgasnie przepnij do niej kapturek i zobacz
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 13:20, 11 Lis 2013    Temat postu:

No właśnie mam dwie teorie.
Pierwsza że czasem gubi iskrę i dlatego stawiam na cewkę, ale nie mam na podmiankę, a druga to membrana pomki przyśpieszającej i nie wiem, w którym kierunku dalej iść.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group