Autor |
Wiadomość |
madart |
Wysłany: Wto 17:37, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
cylinder ma wymiar taki jak w 525 wiec mozesz go odsprzedac albo kupic taki i zalozyc tlok za 225$
tlok mozna kupic z tego samego sklepu, nad wymiarow raczej nie znajdziesz bo nie o to chodzi |
|
|
warn |
Wysłany: Wto 8:53, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
A gdzie później taki tłok można dokupić? Bo to chyba nie jednorazowy cylinder? |
|
|
madart |
|
|
warn |
Wysłany: Sob 14:24, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
No to rozwiałeś ostatecznie kwestie migracji, -nie ma sensu a szkoda. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 14:01, 19 Paź 2013 Temat postu: Re: 400 na 450 |
|
warn napisał: | Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?
Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja. |
hej
różnice w/g manuala
cylinder, tłok, inny skok tłoka, inny wałek rozrządu, |
|
|
warn |
Wysłany: Sob 13:36, 19 Paź 2013 Temat postu: 400 na 450 |
|
Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?
Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja. |
|
|