Autor Wiadomość
madart
PostWysłany: Wto 17:37, 22 Paź 2013    Temat postu:

cylinder ma wymiar taki jak w 525 wiec mozesz go odsprzedac albo kupic taki i zalozyc tlok za 225$
tlok mozna kupic z tego samego sklepu, nad wymiarow raczej nie znajdziesz bo nie o to chodzi
warn
PostWysłany: Wto 8:53, 22 Paź 2013    Temat postu:

A gdzie później taki tłok można dokupić? Bo to chyba nie jednorazowy cylinder?
madart
PostWysłany: Sob 14:52, 19 Paź 2013    Temat postu:

kup tlok i cylinder z thumperracing i masz 453cm
http://thumperracing.net/index.php?route=product/product&product_id=220
sa tez wersje na 470 i 490cm zachowujac ten sam skok tloka czyli tez korbe
i mozesz zachowac obecny modul i walek rozrzadu
do tego koszt jest nizszy niz kupno nowego cylindra
warn
PostWysłany: Sob 14:24, 19 Paź 2013    Temat postu:

No to rozwiałeś ostatecznie kwestie migracji, -nie ma sensu a szkoda.
KristofSX
PostWysłany: Sob 14:01, 19 Paź 2013    Temat postu: Re: 400 na 450

warn napisał:
Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?

Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja.

hej
różnice w/g manuala




cylinder, tłok, inny skok tłoka, inny wałek rozrządu,
warn
PostWysłany: Sob 13:36, 19 Paź 2013    Temat postu: 400 na 450

Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?

Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group