Autor Wiadomość
L0rdGrax
PostWysłany: Wto 20:32, 30 Mar 2010    Temat postu:

A masz odpowietrzony przód? Ważna rzecz, którą dużo ludzi ignoruje.
U mnie różnica jest znacznie odczuwalna nawet przy małych zmianach ustawień.
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:34, 29 Mar 2010    Temat postu:

oojjj zawieszenie w KTM do 2005r zawsze było kłopotliwe, szczególnie w wersji EXC, ciężko jest je ustawić, miałem 525 EXC i było to samo, jak przesiadłem się na WR450F - nie wierzyłem że jest aż taka różnica w prowadzeniu..., można próbować różnych ustawień - fabryczne są dosyć miękkie, a pewnym stopniu powinno dać się to usunąć, oczywiście olej zmieniamy min. co sezon - to też na peweno ma wpływ. W SX jest trochę lepiej,ale też trzeba być czujnym. w nowszych EXC i SXF po 2005r przednie zawieszenie ma dwie komory oleju - i pracuje duuużo lepiej. Są przednie tuningowe Marzocchi i KTM SXS, ale ceny są raczej kosmiczne (lagi do SXSa to ok. 10 koła)

trzeba zminimalizować, przywyknąć i pokochać Smile


pozdro!
PabloToruń
PostWysłany: Pon 20:30, 29 Mar 2010    Temat postu: Zawias EXC 520.Problem!!!

Witam.Mały problem.W EXC 520 z 2001 roku,gdy zapieprzam po czesto nastepujacych po siebie dziurach,to mam wrazenie ze chce mi wyrwac kierownice z rąk,miota sie ona na prawo,i lewo.Ciężko mi utrzymac sprzęta.Tymbardziej jestem w szoku,ze kolesie na TTR,czy XR600 niemaja tego problemu,i moga zapieprzac po takim terenie jak Dziki Razz .Dodam ze motorek jest naprawde zdrowy,lagi suche,ustawione na "fabryke".Czy ten objaw powoduje ostrzejszy kąt główki ramy,czy moze zła regulacja odb-dob,a moze zuzyty fork oil???Dodam jeszcze że nieczuje za bardzo róznicy kręcąc regulacjami z przodu.A napewno duuzzzo mniej jak z tyłu.Dlaczego???Dzieki za sensowne podpowiedzi.Pozdro.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group