Autor Wiadomość
ktmpower86
PostWysłany: Śro 18:56, 16 Paź 2013    Temat postu:

Fabryczne często ważą więcej niż tuningowe,więc w enduro mimo wszystko wybrałbym 'tuningową' końcówkę.
dawid9531
PostWysłany: Śro 14:38, 16 Paź 2013    Temat postu:

dzięki, zazwyczaj jeżdżę po lesie i weekendy na torze więc nie ma tu złotego środka Very Happy ale i tak końcówkę muszę jakąś kupić bo obecna jest trochę powypadkowa Razz
henio12323
PostWysłany: Wto 21:02, 15 Paź 2013    Temat postu:

tez zalezy gdzie i jak chcesz latać, fabryczne wydechy zwykle sa nastawione na lepszy moment obrotowy ( mowa o enduro w 2T ) wiec wymiana na model crossowy przeniesie moment duzo wyzej, i techniczna jazda bedzie duzo trudniejsza Razz
dawid9531
PostWysłany: Wto 20:10, 15 Paź 2013    Temat postu:

ok dzięki za szybką odpowiedź Wink teraz trzeba się wziąć za gromadzenie funduszu
Asteros2012
PostWysłany: Wto 19:23, 15 Paź 2013    Temat postu:

Zawsze coś zmieni ale by mieć na prawde fajny dźwięk trzeba zmienić też gruche. Najlepiej brać kompletny wydech. Do 2t polecam hgs'a i sam zbieram na taki komplecik
dawid9531
PostWysłany: Wto 15:33, 15 Paź 2013    Temat postu:

Witam, a jak sprawa ma się w 2t? od niedawna jestem posiadaczem exc 125 czy sportowy tłumik zmieni moc bądź dźwięk. Na dźwięku mi zależy najbardziej gdyż ten jest za "grzeczny"
sebar1
PostWysłany: Nie 16:42, 22 Wrz 2013    Temat postu:

To mój pierwszy post więc witam wszystkich serdecznie.
Posiadam EXC 450 rok 2008 w którym poprzedni właściciel zamontował właśnie przelotowy tłumik od SXa.
Chcę wrócić do tłumika od EXC i dziś podarowano mi tłumik od EXC 525 jednak z tego starszego silnika (rocznik 2006).
Mocowania pasują jednak tłumik wygląda zupełnie inaczej niż do tych silników po 2007.
Czy takie połączenie to dobry pomysł? różnią się czymś istotnym (poza kształtem)?
Ktoś to może łączył?
Pozdrawiam,
KNKS
PostWysłany: Pon 9:14, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Dokładnie. Przelot w 4T powinien bardziej podnosić moment niż moc, czy raczej wpływać na jego przebieg (momentu). Z moich obserwacji wynika że przelot znacząco wpływa na "dół" i "środek" czyli zakres którego najczęściej używa się w dużym 4T.
Nie jestem natomiast zwolennikiem przerabiania wydechów gdyż mało który z przerabiających ma dostateczna wiedzą z dynamiki gazów i temu podobnych zagadnień i często wychodzi z tego okrutnie głośny, zionący ogniem potwór który terroryzuję okolicę.
Należy pamiętać że sportowe wydechy maja przede wszystkim poprawiać charakterystykę silnika a po drugie znacząco obniżać masę. Dżwięk jest produktem ubocznym.
sobek1985
PostWysłany: Nie 9:18, 15 Wrz 2013    Temat postu:

wracajac do poprzednich postow. w 4t np akrap daje mocny dol ale gore ucina dopiero kolektor z powerbomb daje gore.taki kpl w swojej 350 mam i jazda o wiele przyjemniejsza niz na serii.na testach KTM mozna bylo to fajnie sprawdzic bo byl 250 excf na serii , z koncowka akrapa , i na full akrap z powerbomb. po przejechaniu takiej samej trasy a nawet po kilku odcinkach mozna powiedziec ze enduro bez przelotu nie jedzie Smile
ktmpower86
PostWysłany: Sob 21:55, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Po prostu upchaj ją ciasno i tyle,według mnie składanie tłumika bez waty to głupota...
Tu masz pokazane jak wymierzyć ilość waty:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxZMbCDttKA
dawid28ino
PostWysłany: Sob 21:45, 14 Wrz 2013    Temat postu:

jesli upchne ja ciasno to bedzie jaki efekt?? bedzie ciszej ??? bedzie lecial ogien czesciej z rury??? jesli wloze mniej waty bedzie glosniej??? moze byc dzwiek metaliczny??? moge to sprawdzic kombinbujac tzn wyciagac wate wkladac ja itd ale co 3 min bym musial rozbierac tlumik itd wiec chcialbym sie dowiedziec od kogos kto przerabial juz cos takiego
ktmpower86
PostWysłany: Sob 21:30, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Wata ma wchodzić ciasno,ale tak,żeby dało się złożyć z powrotem tłumik ;]
dawid28ino
PostWysłany: Sob 21:29, 14 Wrz 2013    Temat postu:

u mnie w srodku tlumika idzie taka rurka ma okolo 4-5 cm srednicy
dawid28ino
PostWysłany: Sob 21:26, 14 Wrz 2013    Temat postu:

rozumiem mi chodzi o to zeby sie dowiedziec wiecej na temat przelotowych tlumikow jak go zrobic jaka rura powinna isc w srodku(srednica) ile waty na maxa wypchany czy srednio czy malo??? jak zrobic taki tlumik zeby byl najlepszy efekt
Piteros1
PostWysłany: Pią 21:11, 13 Wrz 2013    Temat postu:

sam zrobilem minimalna korekte w orginalnym wydechu, a na poczatku mialem full przelot nie wiem co to za wydech i z czego ale za glosny jest

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group