Autor Wiadomość
wójo
PostWysłany: Pią 21:47, 06 Wrz 2013    Temat postu:

własnie, żeby nie było kolejnego tematu, że po złożeniu skrzynia biegow nie pracuje tak jak powinna
henio12323
PostWysłany: Pią 19:43, 06 Wrz 2013    Temat postu:

na to żeby po rozbiórce wziąc do ręki serwisówke i leciec po kolei z nią wszystko - to na pewno o niczym nie zapomnisz, a bedziesz miał czarno na białym co i jak ma byc zrobione
zgred
PostWysłany: Pią 11:34, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Skoro i tak całość rozbieram, na coś konkretnego zwrócić uwagę?
KristofSX
PostWysłany: Pią 11:17, 06 Wrz 2013    Temat postu:

zgred napisał:
Poczytałem forum i kupiłem ostatecznie proxa, cylinder, tłok uszczelki wziąłem w oryginale. Po 50mh ma sens łańcuszek rozrządu zmieniać?


jak masz więcej niż 2 ząbki na napinaczu to nie zmieniaj,
zgred
PostWysłany: Pią 9:02, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Poczytałem forum i kupiłem ostatecznie proxa, cylinder, tłok uszczelki wziąłem w oryginale. Po 50mh ma sens łańcuszek rozrządu zmieniać?
wójo
PostWysłany: Czw 17:03, 05 Wrz 2013    Temat postu:

oryginał ma jedna wade:cene, za oryginał masz 3 zamienniki.
makperson
PostWysłany: Czw 16:49, 05 Wrz 2013    Temat postu:

były już o tym tematy jeśli masz kase to oryginał ale Prox czy hot rods również bdb
zgred
PostWysłany: Czw 13:01, 05 Wrz 2013    Temat postu: Jak korba? Oryginał czy zamiennik.

J/w robię remont exc-r 450 2008r i nie wiem czy korbę brać oryginalną czy zamiennik, macie jakieś doświadczenia? Jeśli zamiennik to jaki? Z góry dzięki za info Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group