Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Śro 19:11, 28 Sie 2013    Temat postu:

stare lc4 faktycznie są bardzo charakterystyczne,
np: kopka po lewej stronie, róznice między tymi nowymi juz nie,


wrzuc w google image hasło: lc4 engine
exc 450 engine

btw, skąd to pytanie? ktoś wciska że ma excka? a to jesty lc4?
herkloss
PostWysłany: Śro 17:49, 28 Sie 2013    Temat postu:

Zębatka zdawcza po prawej w lc4,po lewej w rfs
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 7:53, 27 Sie 2013    Temat postu:

lc4 całkowita inna konstrukcja niz rfs i z daleka to widać jak henio pisał.
lc4 zazwyczaj silniki były także czarne a w rfsie gołe aluminium Very Happy
henio12323
PostWysłany: Pon 22:28, 26 Sie 2013    Temat postu:

no nie zawsze, tylko w 2T Razz
no chyba silnik od lc4 a od exc to widać na kilometr że są inne. od lc4 masz albo 600tki albo mniejsze 400tki i po wyglądzie widać róznice. w EXC/SX cylindry np 450 i 525 sa identyczne z zewnatrz i nie da się od tak ocenić. ale są oznaczenia wybite po których mozna dojść
Tomek13241324
PostWysłany: Pon 22:15, 26 Sie 2013    Temat postu:

na cylindrze zawsze jest napisane "numer" stroke tylko musisz wiedziec jaki numer = jaka pojemnosc
loziu
PostWysłany: Pon 22:02, 26 Sie 2013    Temat postu: Jak poznac pojemnosc i silnik lc4 od zwyklego 520-450

czesc a wiec jak poznac? jak rozroznic i czy z wygladu da sie rozroznic?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group