Autor Wiadomość
ktmpower86
PostWysłany: Pon 16:16, 26 Sie 2013    Temat postu:

U mnie w pobliżu,była nowa wr 450F z 2011 roku w sklepie z częściami do motocykli off road,więc może gdzieś znajdziesz exc z podobnego roku,ale będzie ciężko.
bladyrox
PostWysłany: Pon 16:09, 26 Sie 2013    Temat postu:

A takie pytanko co do kupna znajdę gdzieś nową ktm 125 exc z 2010r, 2009, 2011r ?
Asteros2012
PostWysłany: Pon 7:35, 26 Sie 2013    Temat postu:

Sx 250 2t 4tys km na asfalcie silnik lajtowo przejechał ten dystans Razz jedynie łańcuch po dupie dostał od jazdy na kole i startu z 2ki
Tomek13241324
PostWysłany: Nie 22:51, 25 Sie 2013    Temat postu:

enduro tylko exc ,sx cie zabije na dluzszych trasach ;D mowie o smierci kondycyjnej ;p a ty zabijesz jego robiąc duze przebiegi
ktmpower86
PostWysłany: Nie 21:48, 25 Sie 2013    Temat postu:

EXC a czemu nie chcesz exc 200?Lepszy dół od exc 125 co się bardzo przydaję,a góra porównywalna z exc 125.
bladyrox
PostWysłany: Nie 21:44, 25 Sie 2013    Temat postu:

W ogóle o 400 mowy nie ma Smile

Chyba wezmę 125 tylko sx czy exc ? Wink
ktmpower86
PostWysłany: Nie 21:00, 25 Sie 2013    Temat postu:

XR 400,nie będzie za mocne,a moto bezawaryjne.
Z 2 suwów,może exc 200 mam i moc jest ok nie za dużo nie za mało,jednak koszty dużo większe niż w XR 400 Wink
bladyrox
PostWysłany: Nie 20:52, 25 Sie 2013    Temat postu:

Ale tak jak mówiłem ze nie za bardzo 400. Sad
ktmpower86
PostWysłany: Nie 20:50, 25 Sie 2013    Temat postu:

Tanie remonty,ale częste Wink.Jeśli chcesz moto tanie w utrzymaniu a w miarę mocno to patrz za:
DRZ 400 E
XR 400
bladyrox
PostWysłany: Nie 20:44, 25 Sie 2013    Temat postu:

A co sądzicie o exc125, sx125 co do mojej jazdy jaka awaryjność.
Tomek13241324
PostWysłany: Nie 20:37, 25 Sie 2013    Temat postu:

125 2t =250 4t Wink
bladyrox
PostWysłany: Nie 18:52, 25 Sie 2013    Temat postu:

A takie pytanko co sądzicie o ktm ex 125 rok produkcji 2013 i z roku 2008 ?

Bo tak pomyślałem ze dla mnie 250 czy też 400 lekka przesada Smile

No i co do tłoków oraz serwisowania przypominam ja będę jeździł po drogach polnych zero ramp czy coś w tym stylu jazda trochę po lesie teraz dochodzi szkoła to 3-2 dni razy w tygodniu będę jeździł po 1-2 godzinki ( z przerwami) jazda spokojna nie cały czas manetka na full'a. Smile


Czy może w pojemności 125 jest lepsza marka od KTM ?
Lam3r
PostWysłany: Czw 19:33, 22 Sie 2013    Temat postu:

Wszystko zależy od tego ile będziesz jezdził. Jeżeli tylko w weekendy to spokojnie 2 sezony bez remontu. Jeżeli masz zamiar jezdzic codziennie no to niestety, ale ktm to wyczyn i nie jest przystosowany do robienia dużych przebiegów.

Ja zaproponowałem EXC 400 bo wydaje mi się że jest to taki złoty środek pomiędzy 250 a 450 a jednocześnie jest to chyba najmniej awaryjny motor wyczynowy, jeżeli wybierasz spośród innych ktm-ow czy jakichs yamaszek.

DR-Z 400 to też dobra opcja, z tym że to już troche krowa, nie te osiągi ale da Ci i tak wiele frajdy z jazdy no i do twoich wymagań co do terenu jak najbardziej wystarczający, więc też mozesz pomyśleć.
madart
PostWysłany: Czw 15:57, 22 Sie 2013    Temat postu:

ja w swojej 400 zrobiłem tylko tloka i zawory po 50h od kupna bo taki kupilem, teraz kolejne 70 natrzaskalem i nic tylko olej zmieniac i paliwo lać
jakby co to jest na sprzedaz w giełdzie nawet z kołami sm i jeszcze ci zostanie ho ho
bladyrox
PostWysłany: Czw 13:18, 22 Sie 2013    Temat postu:

No własnie patrzałem tą drz 400.
A co do ktm 400 exc pytanie do tych którzy mają mieli jak z serwisowaniem czy z moim typem jazdy będzie to częste czy rzadkie i jakie części najbardziej tam się psują. Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group