Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 7:43, 01 Sie 2013    Temat postu:

no niestety ale allballs po 1 że nie robi nic sam, po 2 to nie są najlepsze rzeczy. wystarczy porównac allballsa z oryginałem i juz na wygląd jest sporo gorzej. pozatym cena dosyc wysoka i czesto oryginały tanie. a np do zawieszenia allballsy w ogóle nie maja racji bytu w WP48.
Tomek13241324
PostWysłany: Śro 22:50, 31 Lip 2013    Temat postu:

ja mam w kołach łozyska all-balsa na wale ,i właśnie ten zestaw na zębatke zdawczą i niemoge powiedzieć złego słowa -dlamnie najlepsza firma
henio12323
PostWysłany: Wto 20:18, 30 Lip 2013    Temat postu:

na allegro mozesz nie znaleść. nie ma wszystkich częsci powystawianych, ale kazdy sklep/salon ci to wysłać moze. tulejke jak kolega pisał palcami jak nie to jakies obcegi nawet. to nie jest papierowe żeby sie uszkodziło, a jest spoko za co złapac
barek253
PostWysłany: Wto 19:07, 30 Lip 2013    Temat postu:

Tulejkę palcami nawet zdejmiesz Very Happy Jak nie to cienkie szczypce i schodzi.
czlowiekwidmo
PostWysłany: Wto 17:56, 30 Lip 2013    Temat postu:

fajnie wszytsko ale czymwyciągnąć tą tulejke co tam obejmuje wałek zdawczy?? jak to zrobic jakim narzędziem ją wyciągnąć ?? bo simer wydłube srubokretem .
a jak znajde na allego ten zestaw napawczy ktm ?
mcx
PostWysłany: Wto 12:20, 30 Lip 2013    Temat postu:

a oryginał 67 PLN:) uszczelniacz, oring i tuleja. Biorąc pod uwagę jakość uszczelniaczy allballsa np do amorów to darowałbym sobie tą firmę...
Tomek13241324
PostWysłany: Wto 11:38, 30 Lip 2013    Temat postu:

Kupujesz cały zestaw naprawczy all balsa za 7 dych i masz praktycznie wszystkie simery nowe tuleje i uszczelniacz ;] jak koledzy piszą 10-15 min roboty
mcx
PostWysłany: Wto 8:40, 30 Lip 2013    Temat postu:

Kilka dni temu też wymieniałem simmera...i przy okazji tulejkę bo wyrobiona ostro była. Jeśli nie masz czasu czekać na tulejkę włóż simmering płycej albo głębiej żeby nie wyrabiało tulejki w tym samym miejscu - na jakiś czas pomożeSmile
henio12323
PostWysłany: Pon 18:59, 29 Lip 2013    Temat postu:

dokładnie, nie jest trudno 10 minut roboty z myciem miejsca po zdjęciu zebatki ;P sciagasz ją. wyciagasz tulejke na której koncu jest oring. jego teżwymien bo może ci oringiem ciec a nie samym uszczelniaczem. tulejke też sprawdź czy nie jest wyrobiona
barek253
PostWysłany: Pon 17:48, 29 Lip 2013    Temat postu:

Sciągasz zębatkę, tulejkę, o-ring bo 4t chyba też tam mają, wydłubujesz stary simering, nabijasz nowy wkłądasz resztę i już. O-ring też wymień.
czlowiekwidmo
PostWysłany: Pon 16:29, 29 Lip 2013    Temat postu: jak wymienic simer pod zebaka zdawcza

Exc 450 2010 r cieknie olej z zebatki zdawczej ej malej przy silniku. Jakim spoobeem to rozebrac??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group