Autor Wiadomość
Six days
PostWysłany: Śro 22:02, 24 Lip 2013    Temat postu:

Wtedy byłoby wrażenie jakby był źle gaźnik ustawiony ... ja przynajmniej tak miałem Very Happy
Gość
PostWysłany: Wto 15:04, 23 Lip 2013    Temat postu:

skorodowany konektor przy cewce zapłonowej?
Six days
PostWysłany: Wto 1:09, 23 Lip 2013    Temat postu:

A ja bym obstaawił że ktoś zrobił Ci kawał i zatkał odpowiecznik w korku wlewu Very Happy
cisnienie się wyrówna i znów idzie ... i tak aż zapłacisz za serwis u kumpla Laughing
wójo
PostWysłany: Pon 21:55, 22 Lip 2013    Temat postu:

moze to byc tez elektryczny problem, jakis element sie nagrzewa np: cewka albo fajka i zanika iskra.
hacker33
PostWysłany: Pon 21:43, 22 Lip 2013    Temat postu:

Sprawdź sitko w baku.
Możesz wykręcić kranik i je przeczyścić lub sprawdzić odłączając wężyk od gaźnika, podstawiasz jakiś pojemnik odkręcasz kranik i patrzysz czy paliwo leci cały czas ładnym równym ciurkiem czy może po jakimś czasie przestaje.
mystek
PostWysłany: Pon 20:45, 22 Lip 2013    Temat postu:

Podczas jazdy, w pewnym momencie jakby kończyło się paliwo, dusi się i zdycha. Niezależnie ba którym biegu. Do tego momentu pełen ogień...pstój 5 minut i znów chwile leci. I tak w kółko...
hacker33
PostWysłany: Pon 20:37, 22 Lip 2013    Temat postu:

Gaśnie podczas jazdy czy jak zostawisz go na luzie na wolnych obrotach?
mystek
PostWysłany: Pon 20:00, 22 Lip 2013    Temat postu: Ktm 300 exc gaśnie po rozgrzaniu

Witam
Jak w temacie, 300 2t gaśnie, ale dopiero po dobrym nagrzaniu, czyli rogrzewam, polece z 5min. przy czym absolutnie chodzi idealnie, po czym gaśnie, jakby kończyło się paliwo. Odczekam kilka minut i znów chwilę poleci i znów gaśnie... Gaźnik wyczyszczony i wyregulowany, filtr czysty, odpowietrzenie baku sprawdzone, jak gaśnie to kopka chodzi normalnie, więc puchnięcie tłoka raczej można wykluczyć, świeca nowa. Tylko co dalej? Pływak sę zawiesza? Ale ża każdym razem jak się nagrzeje? Pls help...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group