Autor Wiadomość
barek253
PostWysłany: Pią 5:23, 26 Lip 2013    Temat postu:

W 03 już są 48 bo mam tak owe.
henio12323
PostWysłany: Czw 21:31, 25 Lip 2013    Temat postu:

12 to juz dwukomorowe ;D dodatkowe napięcie wstępne spręzyny. całkowicie co innego. ale powiem Ci że nawet troszke starszy zawias, ten np z 2009 roku to też inna historia mimo że budową jest prawie identyczny z tym starszym. swoja drogą to jeszcze w 2003 szły lagi te cienkie ( 42 mm chyba ? ) a po 2003 do dzis 48mki w standardzie
barek253
PostWysłany: Czw 20:48, 25 Lip 2013    Temat postu:

Duża jest różnica w lagach w exc 2t z rocznika 03 a 12?
KNKS
PostWysłany: Pon 21:30, 15 Lip 2013    Temat postu:

Ja miałem WR450F 2010 i bezpośrednie porównanie do EXC450 2013.
Wnioski ?
Zawias z WR nawet nie stał obok tego z EXC.
Nie ma porównania. Zarówno pod względem pracy jak i możliwości regulacji/personalizacji.
Po prostu dwa światy.
mlody20120
PostWysłany: Pon 20:44, 15 Lip 2013    Temat postu:

W wersji XC masz przednie zawieszenie dwukomorowe
barek253
PostWysłany: Pon 20:20, 15 Lip 2013    Temat postu:

Dla czego klapa?
Coś z nim jest nie tak?
krzysiek1232
PostWysłany: Pon 19:48, 15 Lip 2013    Temat postu:

Z tym zawieszeniem to klapa.... Obniżyło to trochę mój zapał do EXC.
Ma ktoś porównanie jeśli chodzi o zawieszenie z WRF na aluminiowej ramie?
Six days
PostWysłany: Pon 11:17, 15 Lip 2013    Temat postu:

W serii enduro , pierwsze dwukomorowe zawieszenia mają six daysy od zeszłego roku , dotąd były tylko w SX-ach . Ja przynajmniej w żadnym Ktm-e którego miałem bądź dosiadalem nie miałem takiego zawiasu , choć widziałem gościa który zapodał zawias od crossa , albo do crossa zapodał prąd ...
Ale wiem że zawodnicy czasem mieli zawieszenie z PP i ono jest z zamkniętymi cartridgami .
Husabergi miały je wcześniej ...
Moja trzysetka na litrze robi 10 km Smile na przełozeniu 13/52 i tak samo palą wszystkie nasze cztery , rozbieżności 0.5 litra na stacji .
Siedzenie i geometria ( wys ) właściwie są nie zmienne , bez wzgl. na rocznik ... teraz jest lepsze sprzęgło , już nie powinny robić się progi na koszu ...
krzysiek1232
PostWysłany: Nie 20:12, 14 Lip 2013    Temat postu: EXC 300, 250, różnice w rocznikach i zawieszenie

Chodzi mi o te dwa modele. Czym różniły się one z roczników 2006-2009 ?
Głównie chodzi mi o ramę i wysokość siedzenia. Wiem, że w 300`setce od 2008 montowali rozrusznik. Czy w 250 występuje on w ogóle?
Jak z zawieszeniem, oryginalnie jest dwukomorowe ? Generalnie postawie duże piwo za garść rzeczowych informacji, na bazie doświadczenia a nie z artykułu reklamowego.
Jeszcze sprawa zasięgu, na ile godzin wystarcza bak w 300`setce ?
W 250`tce nie ma tragedii, widząc z własnej ekipy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group