Autor Wiadomość
racesupport
PostWysłany: Nie 18:44, 25 Sie 2013    Temat postu:

podepnę się pod ten temat... ja mam SX 450, założyłem stator z ładowaniem z SX z ładowaniem Very Happy czyli masa jest na deklu przy statorze i wychodzi mi tylko jeden żółty kabel dający napięcie zmienne, na moją logikę jak przyłożę miernik to powinno mi tam napięcie skakać nawet do tych 30V tak ? a u mnie cisza... czy tego się tak nie da sprawdzić ?
Gość
PostWysłany: Nie 18:09, 11 Sie 2013    Temat postu:

Tak też myślałem...
Pomęczę się jeszcze do późnej jesieni i wyślę stator do przewinięcia.
madart
PostWysłany: Nie 13:46, 11 Sie 2013    Temat postu:

rezystancja statora na niebieskiej wtyczce to chyba powinno byc 15om przy 13om jest juz czesciowo zwarty a 1,4om to kaplica
Gość
PostWysłany: Nie 13:16, 11 Sie 2013    Temat postu:

Posiadam SMR450 (2004) z rozrusznikiem, światłami, kierunkami i całą instalacją jak w EXC.
Co prawda z tym prądem to mi już ręce opadają.
Podstawiałem cztery regulatory i żaden nie działa prawidłowo.

Dzisiaj zrobiłem własny regulator, a w zasadzie prostownik.
Z prądnicy podałem napięcie na mostek prostowniczy (Gretza), równolegle na wyjście mostka zapodałem kondensator 22000 uF i taki obwód podłączyłem do świateł z przodu.
I odziwo na wolnych obrotach żarówki ledwo żarzą , dopiero jak się manetkę odkręci to zaczynają świecić jak należy ale napięcie rośnie do około 30-40 VDC.
Jak podłączę to do akumulatora to go usmażę!
Zastanawiam się jeszcze czy nie wstawić w obwód oryginalnego regulatora za kondensatorem, tak aby zbijał zbyt wysokie napięcie do masy....
hacker33
PostWysłany: Pon 18:30, 22 Lip 2013    Temat postu:

A Ty masz coś tam pomieszane w tej elektryce czy jak?
Bo SMR nie ma oryginalnie świateł ani aku. Jest tam instalacja 4K-3A jak w SX.
Czyli CDI, generator, cewka zapłonowa, wyłącznik zapłonu i TPS.
Odpalany tylko z kopki. I ten stator nie ma dodatkowego uzwojenia na światła.
Gość
PostWysłany: Sob 10:50, 20 Lip 2013    Temat postu:

KTM SMR 2004
hacker33
PostWysłany: Pią 10:08, 19 Lip 2013    Temat postu:

Napisz jaki masz dokładnie motocykl i który rok.
Asteros2012
PostWysłany: Pią 7:50, 19 Lip 2013    Temat postu:

Dodam od siebie że u mnie wartości na statorze nie zgadzają się żadne i ładowanie mam 7V i światła działają jak na 12v
Gość
PostWysłany: Czw 18:46, 18 Lip 2013    Temat postu:

Za cholerę nie mogę dojść ładu z tym prądem ....
Nic się nie zgadza ....
Nie mam kondensatora .... ( w serwisówce jest obok cewki )
Czy może ktoś podać zakres napięcia ze statora ?
henio12323
PostWysłany: Wto 21:26, 09 Lip 2013    Temat postu:

sprawdż co mówi serwisówka ona ma rozpisane ile gdzie ma być. na pewno z regulatora wychodzi za mało
Maciej_OLS
PostWysłany: Wto 18:15, 09 Lip 2013    Temat postu:

Jeszcze raz dokładnie pomierzyłem i:

napięcie ze statora (międzyfazowe bez obciążenia):
11,5V na wolnych obr. i 36,5V na wysokich

napięcie wyjściowe(stałe) z regulatora:
2,2 V na wolnych obr. i 13V na wysokich.

Rezystancja uzwojeń statora 1,4 oma.

Stator uszkodzony ?
wójo
PostWysłany: Wto 16:56, 09 Lip 2013    Temat postu:

jakie napiecia wychodza ze statora ?
Maciej_OLS
PostWysłany: Wto 16:47, 09 Lip 2013    Temat postu: Brak ładowania - SMR 450

Mam problem z brakiem ładowania ....
Podstawiłem już trzeci regulator i du*a ... napięcie wyjściowe bez obciążenia: 4-8V

Mam podejrzenia co do statora ale wydaje się być sprawny ...
Może ktoś wie jakie w jakim zakresie napięcie powinien dawać stator np. w EXC 450 ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group