Autor Wiadomość
Lecha1koks
PostWysłany: Wto 21:08, 30 Lip 2013    Temat postu:

Te fotki co przedchwila porobilem.
Na pierwszym to to co pod tą pokrywa na cylku jest.









i na tym ostatnim widac albo jakis nalot albo pekniecie:(
Lecha1koks
PostWysłany: Wto 19:15, 30 Lip 2013    Temat postu:

A siedząc w garażu i patrząc sie na stary cyilinder i zaglądając w wyjsćie z dyfuzora "parze"I widzę ze jest wyraźny ślad peknietego cylindra w lewej stronie w kanalie bodajrze wodnym czy jakoś tak to sie nazywa.I teraz nie wiem co jest przyczyna tej awari bo koszyczek od lożyska jest dobry niby.A jeszcze odkręcając pokrywę siedziac na moto na cylku po lewej stronie taka mala pokrywka to sa 2 śruby i te dwie sa urwane i luzno lata jakis wodzik i ni wiem o co kaman teraz:(Zaraz porobie fotki to podesle.
barek253
PostWysłany: Pon 8:07, 29 Lip 2013    Temat postu:

Łożyska na wale podstawa. Korbę wymień też całą dla świętego spokoju.
Co do docierania to praktycznie się nicasilu nie dociera. Polataj z 15 min bez pałowania, na wszystkich biegach obrotach i git.
Lecha1koks
PostWysłany: Nie 22:29, 28 Lip 2013    Temat postu:

Wiec tak posłuchałem sie Barka i cylka zamówiłem tylko w polsce wołali sobie coś około 3600 pln a ja załatwiłem sobie za około 700 euro w Niemczech.Zamówilem w sobotę a dostane go jutro z rana.Na weekend chcem składać maszyne tylko dalej sie zastanawiem i mysle czy robic łożysko na wale i korbe bo samego lożyska raczej nie dostane nigdzie co nie?A jeśli chodzi o część to polecam kupno w Niemczech bo ceny dużo korzystniejsze.W razie jak ktoś by potrzebował jakiś części to mogę sprawdzić wam cene w Berlinie.Z chęcią pomoge.Ile czasu tzrba docierać tak na oko?Bo nie pchałem się w tuleje bo potrafią puchnąć dość często i to nie ma sensu to ma jeździć a nie stać w garażu i sie znów męczyć.Dzięki barek za podpowiedzi.Pozdro.
Lecha1koks
PostWysłany: Sob 9:20, 20 Lip 2013    Temat postu:

Auner?A co to takiego?Próbowalem do kto olsztyn wojciechowi ale nie odbierali.A co myślicie o tych cenach co podałem za cylka z kompletnem?Dużo czy znoszenie?
barek253
PostWysłany: Pią 21:36, 19 Lip 2013    Temat postu:

Nie tulejuj. Ty będziesz tym jeździł nie koledzy.
szakul123
PostWysłany: Pią 20:27, 19 Lip 2013    Temat postu:

do aunera dzwoniłeś?
Lecha1koks
PostWysłany: Pią 20:21, 19 Lip 2013    Temat postu:

Więc tak szukałem trochę i znalazłem tylko że w niemczech komplet cylinder i tłok oryginał kto za około 700 euro przy obecnym kursie to koszt około 2900zł?Powie ktoś czy to jest dużą za takie części czy nie?Wielu znajomych zaleca mi tulejowanie a ją jestembardziej za nowym cylkiem bo mówią że za drogo to wyjdzie a różnicy żadnej.Co wy na to?A na części czekać muszę tylko że3-4 dni.Jutro zadzwonie do kto w polsce i popytem jak to wychodzi cenowo.To kolega widzę że ładnie dawał jak tak go rozsadzilo .pozdrawiam
Asteros2012
PostWysłany: Pią 7:39, 19 Lip 2013    Temat postu:

Co do SX i jazdy na prostej właśnie zrobiłem 4tys km po asfalcie prawie cały czas na full manecie z przerwami na przesmarowanie tzn odpuszczenie gazu i moto dojechało. Problemy były tylko z trefnym dyfuzorem poza tym skończył mi się chinski napęd bo uczyłem się latać na kole do tablicy. Udało się :]
maciek
PostWysłany: Czw 8:12, 18 Lip 2013    Temat postu:

zobacz tutaj http://www.motor-tech.katowice.pl/
hacker33
PostWysłany: Czw 5:40, 18 Lip 2013    Temat postu:

Idziesz do serwisu KTM-a i w 10 minut części zamówione.
Lecha1koks
PostWysłany: Śro 21:16, 17 Lip 2013    Temat postu:

Masz rację korbe raczej też zmienię.tylko muszę poszukać gdzie dostać i wogóle bo tak to nie jest takie proste do 4t tak bez problem ale można2 t ciężko
barek253
PostWysłany: Śro 19:56, 17 Lip 2013    Temat postu:

Jak masz kase a nie wiesz co ile ma mth to możesz wymienić choć łożyska na wale. Najlepiej wszystkie. A jak poszły łożyska na korbie to i korbę by wypadało może? Będziesz miał 100% sprzęt.
Taniej znaczy poszukaj po forach bo nie raz czytałem że ktoś pisał że może mieć taniej itp. Trzeba poszukać, popytać.
Lecha1koks
PostWysłany: Śro 19:43, 17 Lip 2013    Temat postu:

Więc chyba tak zrobię ją chciałem od razu wrzucić nowego cylka tylko nie mogę znaleźć.Kolego co masz na myśli jest drogi ale można dostać tańszy?Chciałem rozebrać dol i zobaczyć korbe i łożysko dole.A co masz na myśli itp?Wywalczyć wał i co jeszcze?Od razu zmienne oponę z tylu bo mam trupa już.Jak byscie mogli podrzucie mi jakieś porady i co trzeba sprawdzić.dzięki
barek253
PostWysłany: Śro 19:10, 17 Lip 2013    Temat postu:

Masz świeży sprzęt ja bym kupił nowy cylek na nicasilu cena duża ale da się załatwić taniej. Bo co zatulejujesz i będzie gówno nie motor.
Reszte jak wyżej posprawdzać i cieszyć się jazda.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group