Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Nie 16:43, 23 Cze 2013    Temat postu:

benus33 napisał:
powiem tak . zawor sie otwiera ale czy dostatecznie tego nie wiem . wyglada wszystko czysto . zaplon w gornym punkcie polozenia tloka . moze byc cos z modulem lub cewka?


No to serwisówka w rękę i sprawdzasz. Na "wygląda", "wydaje mi się" motocykl może nie działać tak jak powinien.

Zawór jak jest zamknięty ma być 50,5mm od górnej krawędzi cylindra.
Zapłon ma być ustawiony 1,4mm przed GMP (13') a nie w GMP.

A co do regulacji gaźnika to warto go porządnie wyczyścić i zacząć od ustawienia gaźnika według serwisówki.
Później zabawa dyszami.

Ja mogę Ci powiedzieć że inne dysze mam muszę wsadzać lejąc Ipone a inne lejąc Motula 800 do paliwa.
benus33
PostWysłany: Nie 15:54, 23 Cze 2013    Temat postu:

powiem tak . zawor sie otwiera ale czy dostatecznie tego nie wiem . wyglada wszystko czysto . zaplon w gornym punkcie polozenia tloka . moze byc cos z modulem lub cewka?
hacker33
PostWysłany: Nie 15:37, 23 Cze 2013    Temat postu:

Sprawdź czy zapłon masz dobrze ustawiony.
Czy zawór się otwiera.
Czy zawór jest dobrze ustawiony - wysokość, oraz punkty na kołach zębatych.
Zobacz czy nie masz zawalonego wydechu sadzą, zawór wydechowy czy nie jest zawalony.
Czy membrana jest w dobrym stanie.
benus33
PostWysłany: Nie 13:08, 23 Cze 2013    Temat postu:

czesc. ja mam zaplon sem . gaznik ma tylko ustawienie powietrza i nic wiecej.
benus33
PostWysłany: Pią 9:31, 21 Cze 2013    Temat postu:

pracuje w delegacji i nie wiem co mam . w niedziele rano bede w domu to zobacze.
hacker33
PostWysłany: Czw 7:51, 20 Cze 2013    Temat postu:

A jaki masz zapłon?
SEM czy Kokusan?
Świecę wymieniałeś?


Jakie masz ustawienie gaźnika?
Masz jakieś dysze aby móc się pobawić regulacją gaźnika?
KTM 380 uważany jest za najtrudniejszy 2T w regulacji gaźnika.
I raczej nie znajdziesz dwóch 380 z takimi samymi ustawieniami gaźnika.
benus33
PostWysłany: Śro 18:30, 19 Cze 2013    Temat postu: obroty w 380 2t

czesc. nadal mam problem z obrotami. grzebalem w gazniku i zaplonie i szaalu nie ma. cos jest nie tak . 380 ledwo na 1 pujdzie na kolo , ale nie zawsze. nieraz zlapie wmiare. zauwazylem ze swieca ma taki niebieskawy kolor i jak porownac do 2t z czasow PRL. to jest slaba. jest tylko dol na pierwszych 4 biegach. na5 jezeli na maxsa zaczyna przerywac to odpuszczam i dokladam i czesto to pomaga. prosze o rady. dzieki za wszystkie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group