Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Pią 9:45, 07 Cze 2013    Temat postu:

No motul ze skrzynią u mnie też przegrał.
Leję Fuhs Silikolene Comp Gear i jest super.
Chciałem kupić teraz tego Bel Raya ale kumpel nie miał a potrzebowałem na gwałt.

A co do oleju to mam od kumpla ipona.
Jak dzisiaj dam radę to zobaczymy czy to jest to. Dużo wskazuje, że tak.
maciek
PostWysłany: Pią 9:00, 07 Cze 2013    Temat postu:

ja używam oleju Bel-Ray Si-7 2-stroke do benzyny i BEL-RAY GEAR SAVER 75 W oraz 80W w zależności od pory roku do skrzyni i jest ok
hacker33
PostWysłany: Czw 23:13, 06 Cze 2013    Temat postu:

Sprawdziłem poziom paliwa jest ok
Zapłon chyba też ok.
Wymieniłem świecę i du*a.
Motocyklem się ciężko przyśpiesza.
Nie czuć tego pierdolnięcia jak kiedyś przy otarciu zaworu tylko mocne szarpanie i mulenie.
Jak przeciągnę go to się wkręci i jedzie.
Na wysokich zapierdala aż miło
Najlepiej jest jak się zapierdala i mocno nie zwalnia.

Zastanawia mnie ten olej.
W zeszłym roku miałem Ipone Samurai
Teraz Motul 800.
Świeca na wolnych czarna i mokra.
Na super wysokich lekko biaława z zakopconą środkową elektrodą. Izolator i boczna elektroda kolor jasny.
Zastanawiam się czy nie jest to wina oleju.
Za dużo albo się nie spala od temp.
Tłumik ujebany a rejestracji to już prawie nie widać.

Kilka negatywnych opinii już przeczytałem o motulu że właśnie silnik tak robił.
Zastanawiam się czy zacząć rozcieńczać to co mam czy zdobyć inny olej?
Asteros2012
PostWysłany: Czw 14:26, 06 Cze 2013    Temat postu:

Kiedyś sprawdzałem cenę przepustnicy to jeśli dobrze pamiętam była za 600zl
hacker33
PostWysłany: Czw 11:38, 06 Cze 2013    Temat postu:

Tak w PWK są różne przepustnice 5.5, 6, 6.5, 7, 8, 9
Ich numer jest wybity od dołu przepustnicy.
A oznacza on wysokość tego podcięcia przepustnicy od strony filtra powietrza.
Regulują one skład mieszanki gdzieś między 0 a prawie 1/2 manetki.
bully
PostWysłany: Czw 11:22, 06 Cze 2013    Temat postu:

Oczywiście macie rację nie przykrecać na goracym silniku, ale mi chodziło o taki silnik, który żeby odpalić nie musi mieć zaciągniętego ssania.

NIe wiedziałem że można dostac różne przepustnice do PWK Rolling Eyes
hacker33
PostWysłany: Wto 22:46, 04 Cze 2013    Temat postu:

Dzisiaj tak.
Zacząłem od wymiany przepustnicy ponieważ w tych rejonach stwierdziłem najmniej mi się podoba praca silnika.
Zmieniłem z 5,5 na 7 i była już nawet znaczna poprawa.
Lecz nadal pozostają te przejścia nieprzyjemne ale już trwają dużo krócej.
Poprawiły mi się przy tym wolne obroty. Silnik ładnie reaguje teraz na śrubkę od mieszanki i silnik już nie gaśnie na wolnych obrotach.
Również dużo mniej dymi.
Później zmieniłem świecę i zero jakichkolwiek zmian.

Teraz zostaje mi tylko chyba zabawa iglicą i dyszą od wolnych.
Dodatkowo muszę też zmienić dyszę główną na większą ponieważ już jak się dzida solidnie rozpędzi to zaczyna na wysokich brzmieć strasznie ubogo.

Sądzę że jeszcze z dwa dobre wieczory będę musiał się pomęczyć.
Majster128
PostWysłany: Wto 21:54, 04 Cze 2013    Temat postu:

Wymiana zawiera oprócz odkręcania również dokręcanie. W tym cały problem, gdyż przy dokręcaniu właśnie można łatwo uszkodzić gwint na nagrzanej głowicy. Odkręcanie nie ma nic do tego.
barek253
PostWysłany: Wto 20:39, 04 Cze 2013    Temat postu:

wystarczy że go tylko odpalisz na starej na chwilę, zgasisz i założysz nową. przecież nie trzeba aż tak grzać pieca.
kzq
PostWysłany: Wto 20:17, 04 Cze 2013    Temat postu:

http://www.ngk.de/pl/technika-w-szczegolach/swiece-zaplonowe/porady-montazowe/

Cytat:
Wymiana tylko na zimnym silniku
W dzisiejszych silnikach wyposażonych w głowice aluminiowe po ogrzaniu aluminium rozciąga się więcej niż świeca zapłonowa, co powoduje zablokowanie świecy. Dlatego świece zapłonowe należy wymieniać zasadniczo po całkowitym ochłodzeniu silnika.
Majster128
PostWysłany: Wto 20:04, 04 Cze 2013    Temat postu:

kzq napisał:
Nie wykręcaj świecy na rozgrzanym silniku!!

Świeca rozszerza się mocniej niż głowica, zerwiesz gwint.
Nie wiem jak w 2t, ale ja bym nie ryzykował Confused


Chyba chciałeś to powiedzieć całkowicie na odwrót ??? Shocked
Jak byłoby tak jak mówisz, to głowice i kartery pękałyby w moment.

Odkręcanie świecy na rozgrzanym silniku nie ma żadnego wpływu na trwałość gwintu.
kzq
PostWysłany: Wto 17:04, 04 Cze 2013    Temat postu:

Nie wykręcaj świecy na rozgrzanym silniku!!

Świeca rozszerza się mocniej niż głowica, zerwiesz gwint.
Nie wiem jak w 2t, ale ja bym nie ryzykował Confused
bully
PostWysłany: Wto 16:59, 04 Cze 2013    Temat postu:

to najpierw ustaw poziom potem wymieniaj świecę. Te współczesne swiece łatwo się niszcza przez zalewanie, teraz juz nie ma takich jak te kiedys produkcji DDR czy republiki czeskoslowackiej Wink
I nie ustawiaj poziomu paliwa wg serwisówki na wysokośc pływaka, bo nigdy nie dojdziesz do ładu, to działa tylko w nowym gaźniku. NIe udało mi sie to w żadnym gaxniku starszym niż 10 lat. W PWK powinien być +-2mm na łączeniu połówek.
hacker33
PostWysłany: Wto 8:41, 04 Cze 2013    Temat postu:

Dzisiaj właśnie tak zrobię.
Odpalę i zagrzeję na starej jeszcze świecy a później wkręcę nową i zobaczę jak poleci.

Teraz jeszcze przyszedł mi do głowy poziom paliwa.
Może jest za wysoki, sprzęt dopiero jak przepali paliwo to startuje. A na wysokich przepali wszystko.

Mieszankę zrobiłem taką jaką polecały mi inne osoby latające 380 w supermoto.
bully
PostWysłany: Wto 8:08, 04 Cze 2013    Temat postu:

Aleś dowalił z tą mieszanką Laughing jak do japońskiej setki. Najwięcej 1:50 normalnie 1:60.
rozgrzewasz najpierw silnik? 2t nie rozgrzewa się chodzac na wolnych, tylko trzeba odkrecić do końca manetę podczas jazdy. Zawsze będzie najpierw przerywał tak z 5 sekund, tak ma kazdy 2T z ktm.


A i wymienić świecę jeśli na niej ustawiałeś gaźnik, na bank już na śmietnik.
Ustaw gaźnik, lekko zagrzej moto, wkręc nową świecę, odpal bez ssania i w drogę

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group