Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Pią 8:41, 31 Maj 2013    Temat postu:

Tez używam jednego oleju do mieszanki, ale nie licze sie z tym że silnik będzie chodził wiecznie Very Happy z reszta nikt nie liczy na to.

Rozbierzesz to pewnie korba i łożyska jeszcze będą oryginalne 14-letnie, tłok założony jeszcze pewnie w tamtym tysiącleciu.

Domyslam się że na sprzęgle też próbowałeś ruszyć i też blokuje.
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 8:02, 31 Maj 2013    Temat postu:

Skoro pytasz odrazu o diagnozę bez podania podsawowych informacji typu czy było robione coś w silniku czy nie obstawiam że sam tego zabardzo nie wiesz a lałeś mieszankę, zmianiłeś olej i klatałeś.
Ściągaj górę i patrz. Może korba powiedziała papa, a może co moim zdaniem najbardziej prawdopodbne tłok powiedział do widzenia i zatrał się
Asteros2012
PostWysłany: Czw 21:00, 30 Maj 2013    Temat postu:

Nie ma co zgadywać tylko zlej płyn z chłodnicy i zdejmij cylinder z głowicą. Jeśli podejrzewasz że mogło coś innego pęknąć lub się urwać to szukaj pod deklami. Próbowałeś wbić bieg i cofnąć moto do tyłu? jeśli teoretycznie wpadło coś w tryby to może się odblokować po zakręceniu do tyłu.
barek253
PostWysłany: Czw 20:59, 30 Maj 2013    Temat postu:

może korba, może łożyska wału, a może sam tłok miał za duży luz w cylindrze.
po takiej akcji tylko rozbiórka i trzeba szukać przyczyny.
arturek
PostWysłany: Czw 20:46, 30 Maj 2013    Temat postu: problem z silnikiem

witam serdecznie użytkowników, posiadam exc250 2t z 99r, na dzisiejszej przejażdzce zablokował mi się silnik,przy próbie kopnięcia tłok nie rusza się , silnik stoi jak wryty,nadmieniam żę olej do mieszanki używam cały czas ten sam, wszystkie płyny eksploatacyjne ok.czekam na obiektywne opinie oraz diagnozę co mogło spowodować taki stan rzeczy.Czy uda uratować się cylinder, czy odpuści?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group