Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 19:36, 18 Maj 2013    Temat postu:

tak prawda. tylko tak czy siak trzeba je będzie dokręcic wiec mozna to zrobic od razu. no i nie skręci sie ośki nie blokujac prawymi srubkami. chyba że ma ktoś specjalny klucz wsadzany w oske.
babel
PostWysłany: Sob 10:58, 18 Maj 2013    Temat postu:

W zasadzie to chyba wszystkie śrubki te małe po dokręceniu ośki mogą być luźne przed "dobijaniem zawiasu" - bo ośka jest dokręcona do lewej lagi i się już ona nie przesunie.
henio12323
PostWysłany: Sob 9:10, 18 Maj 2013    Temat postu:

chodzi o poprawne złozenie przedniego koła, żeby lagi były równolegle do siebie

robisz to tak:
zakłądasz oske, dokrecasz prawe srubki trzymajace ośke ( jak siedzisz to prawe ) potem dokręcasz srube centralną tąduza na klucz 27. potem dokrecasz lewe dwie srubki. i luzujesz te prawe. teraz lewa strona oski dokręcona a prawa laga moze swobodnie jeździć po ośce. wszystko ma byc wyczyszczone, bez syfu oske nalezy przesmarowac. i teraz trzeba dobic zawieszenie troche, stan na moto oprzyj sie o sciane i poskacz na zawieszeniu, albo mozna sie przejechac i poskakać, co kto woli tak żeby po prostu zawieszenie jak najgłębiej powpadało. wtedy laga sama automatycznie sie ustawi równolegle do drugiej. i skrecasz 2 prawe srubki. i gotowe. ma zawias teraz równoległość i nie ma oporów związanych z tarciem.

od góry masz tez srubke z boku do odpowietrzania i co wyjazd warto to odpowietrzyć. wtedy tez lzej zawias pracuje.
Szymi07
PostWysłany: Pią 21:45, 17 Maj 2013    Temat postu:

Kurde nie rozumie Bully Smile , czyli mam odkręcić śruby ośki (skręcające śruby od koła), i pózniej co chodziło Ci o te śruby na dole lagi gdzie jest ustawienie klików prawa, lewa ? , odkręcić to i DÓŁ GÓRA RUSZAĆ I CO WTEDY SIĘ ODPOWIETRZĄ?

apropo fajny filmik. Ten koleś musi mieć zajebiście zawieszenie ustawione żeby tak śmigać
KristofSX
PostWysłany: Pią 17:43, 17 Maj 2013    Temat postu:

Szymi07 napisał:
Odkręcić 4 śruby na dole lagi? tam jest tylko jedna, tam gdzie jest regulacja na kliki lewo, prawo

chodzi o te śruby mocujące ośkę
zobacz ten filmik:
http://kristofsx.com/montaz-przedniego-kola/
Szymi07
PostWysłany: Pią 13:43, 17 Maj 2013    Temat postu:

Odkręcić 4 śruby na dole lagi? tam jest tylko jedna, tam gdzie jest regulacja na kliki lewo, prawo
bully
PostWysłany: Pią 12:21, 17 Maj 2013    Temat postu:

NIe wylać olej a wlać tyle ile ma być, w serwisówce pisze, z tego co pamietam ok 140-100mm poziom od góry lagi, poziom się mierzy bez sprężyny na max wciśnietych lagach. Wymień olej na taki jak powinien być bo nawet nie wiesz co masz pewnie. Ma być 5W.

Lagi z SX czy EXC? SX jest twardszy i ma regulację wstępną sprężyny, poznasz po 4rech otworkach na deklu lagi.

1.SKreć dół do oporu w lewo na -
2. odkręć cztery śruby na dole lagi skręcające ośkę i trzymając przedni hamulec mocno naciskaj na kierownice, żeby lagi pracowały, dokręć te 4 śruby na około 20Nm.
3. Odpowietrzaj lagi co jazdę.
4. jesli jakaś regulacja nie działa - napraw lagi.
Szymi07
PostWysłany: Pią 11:44, 17 Maj 2013    Temat postu:

Waże 75, do 80 kg jak ten olej wylać może to pomoże
bartex
PostWysłany: Pią 9:01, 17 Maj 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
no piszesz wyżej że " do kitu sie jeździ z twardymi spręzynami " wiec sie pytam skąd ta pewność ze są twarde ? ile ważysz ?


Może to nie sprężyny tylko za dużo oleju w lagach?
- > http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/olej-w-lagach,4202.html
vaughn
PostWysłany: Pią 9:00, 17 Maj 2013    Temat postu:

daj to zawieszenie do regeneracji i ogolnego przegladu bo sie tutaj nie dogadamy. Szczególnie że któraś regulacja w ogóle nie działa.

no chyba, że chcesz się bujać z tym jeszcze przez cały sezon.
henio12323
PostWysłany: Pią 8:18, 17 Maj 2013    Temat postu:

no piszesz wyżej że " do kitu sie jeździ z twardymi spręzynami " wiec sie pytam skąd ta pewność ze są twarde ? ile ważysz ?
Szymi07
PostWysłany: Czw 22:25, 16 Maj 2013    Temat postu:

sprężyny zmieniane? niewiem o co Ci chodzi, dałem na full wlewo dół i full w lewo góre i jest twardo jak szybko jadę
henio12323
PostWysłany: Czw 22:19, 16 Maj 2013    Temat postu:

jeździ sie dobrze jak masz wage pod spręzyny dobraną ;P a wiesz na 100% że spręzyny zmieniane ?
Szymi07
PostWysłany: Czw 22:11, 16 Maj 2013    Temat postu:

Do kitu się jezdzi z twardymi sprężynami jest strach szybko jechać, podbije raz 2 3 mocniej i można glebe zaliczyć
henio12323
PostWysłany: Czw 21:04, 16 Maj 2013    Temat postu:

heh miałem podobnie u siebie. przyczyną był ogolny stan zawiasu. rozebrałem go na praktycznie czesci pierwsze. wszystko powyczsciłem. zaworek jak pisałem miałem zacięty jeden w pozycji zamknietek. choc fakt od odbicia ale przekłądało to sie tez na komfort jazdy. miałem też wysmigane panewki i przez to było spore tarcie i zawias ciezko pracował. wymieniłem i teraz chodzi jak malinka ;D

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group