Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Wto 9:34, 14 Maj 2013    Temat postu:

Nie wiem jak w 4T a w 2T jest podana szczelina jaka ma być między impulsatorem a kołem zamachowym.
bully
PostWysłany: Wto 9:30, 14 Maj 2013    Temat postu:

NIestety nie sprawdzisz go multimetrem, tylko jak całkowicie padnie. Też sprawdzałem przejścia nawet zagrzewałem go do sprawdzenia i nic, wymiana pomogła jak ręką odjął, wtedy był objaw że po czasie zaczynał kichać i gasł po czym nie dało się go odpalic przez kilka minut.
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 14:36, 09 Maj 2013    Temat postu:

Szymi07 napisał:
chodzi Ci o te pokrętło czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdzić, wiem może pytania banalne ale proszę o odpowiedz


Te "czarne pokrętnło" służy do ustawienia obrotów jałowych.
mieszankę regulujesz śruba pod gaźnikiem

Impulsator znajduje się koło magneta. To to małe coś co zlicz impulsy z magneta.

Co do jego sprawdzenia robisz to multimetrem a procedurę masz opisana w manualu.
Szymi07
PostWysłany: Czw 14:29, 09 Maj 2013    Temat postu:

chodzi Ci o te pokrętło czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdzić, wiem może pytania banalne ale proszę o odpowiedz
bully
PostWysłany: Czw 13:52, 09 Maj 2013    Temat postu:

Zacznij od wkręcenia trochę śruby od mieszanki.
czasami takie objawy powoduje uszkodzony impulsator, ale wtedy silnik sam gaśnie i kicha po zagrzaniu się.
Szymi07
PostWysłany: Śro 10:01, 08 Maj 2013    Temat postu:

Zawory były ustawiane około 3 miesięcy temu także to chyba będzie problem z gaznikiem, trza będzie przeczyścić
marcin.111
PostWysłany: Śro 6:42, 08 Maj 2013    Temat postu:

Może być kilka powodów ale jeżeli zawory masz dobrze ustawione to daje 99% na gaźnik. Dobrze wyczyść gaźnik zwracając uwagę na układ ssania i wolnych obrotów. Poskładaj odpal niech pochodzi kilka minut na wolnych obrotach. Zgaś, wykręć świecę i zobacz jaki ma kolor. Podreguluj śrubką aż uzyskasz pożądany kolor. Jak po zabiegach będzie Ok to dla mnie browar który możesz sam wypić Smile
Szymi07
PostWysłany: Wto 23:20, 07 Maj 2013    Temat postu: Obroty

Witam, nowy temat zakładam no tak mi gadano że co inny problem to nowy to OK.

Jaki jest problem? Moto EXC 525 03r.
Problem jest z zapalaniem na ciepłym silniku na kopa ciężko go odpalić, tzn niema szans go odpalić ciepłego na kopa, lecz odwrotna sytuacja jest gdy jest zimny- wtedy niema problemu, motor może stać 2 tyg. 2X na kopa i chodzi tak samo jak się jezdzi, dzisiaj mi siadł elektryczny starter i żeby go opdalić musiałem czekać pół godziny, postoi chwilę minimum 0,3 h i na kopa pali jak ostygnie co może być przyczyną takiego zachowania?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group