Autor Wiadomość
maciek
PostWysłany: Pon 15:44, 06 Maj 2013    Temat postu:

Pisze tylko ze jak zmieniasz charakterystykę sprężyn to hamowanie sprzęgła otwiera się później( hamowanie silnikiem) do tego zmienia się tez charakterystyka sprzęgła przy starcie jest nieco agresywna
mcx
PostWysłany: Pon 15:23, 06 Maj 2013    Temat postu:

Zaraz idę kombinować, zdam relacjęSmile
KristofSX
PostWysłany: Pon 15:15, 06 Maj 2013    Temat postu:

w/g mnie jeśli ci sie ślizga to trzeba zrobić sprężyny tweardsze czyli dac grubsze podkładki.
mcx
PostWysłany: Pon 15:08, 06 Maj 2013    Temat postu:

Ok. Fajnie, a jest coś może napisane o wymianie sprężynek?
maciek
PostWysłany: Pon 14:03, 06 Maj 2013    Temat postu:

tutaj pisze z tymi podkładkami jakie jest napięcie sprężyny z małą podkładką
-1,0mm , Bez podkładki 0mm , duża cieka podkładka 1,0mm z duża grubą podkładką ( która jest wysyłana) 1,5mm
mcx
PostWysłany: Nie 22:20, 05 Maj 2013    Temat postu:

To wiem Smile

Ale co dają podkładki??? Co daje regulacja nimi???

Ślizga mi się to sprzęgło i nie wiem gdzie przyczyna,...co prawda jutro zmienię na inny olej, ale jak już będę zdejmował pokrywę do sprawdzenia tarcz to warto by było podkładki odpowiednie założyć Smile
KristofSX
PostWysłany: Nie 22:06, 05 Maj 2013    Temat postu:

Generalnie chodzi o to że przy zbijaniu biegów w dół, sprzęgło nie zblokuje koła i nie spowoduje poślizgu, w koszu stosowane są miękcejsze sprężyny i inne przekładki , generalnie cały system jest zmieniony
Fajna sprawa
mcx
PostWysłany: Nie 21:57, 05 Maj 2013    Temat postu: Antihopping clutch

Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć bądź wyjaśnić działanie podkładek w sprzęgle APTC adler ?

To co mam w manualu DE



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group