Autor Wiadomość
Majster128
PostWysłany: Pią 1:08, 03 Maj 2013    Temat postu:

To jest koledzy wielowypust, a nie wieloklin.
bully
PostWysłany: Czw 8:17, 02 Maj 2013    Temat postu:

To w kawałsraki może i działą ale w ktm przecież śróba jest niżej i o nic nie zahaczy podczas odkrecania.
A śrubę owszem trzeba na loctite, odkręcenia tej śruby zdarzaja się często w starszych maszynach.
Asteros2012
PostWysłany: Sob 8:33, 27 Kwi 2013    Temat postu:

No u mnie klej by niewiele dał bo wielokliny miałem tak dojechane że kopka sama spada po odkręceniu ale nigdy nie miałem problemu z odkręcającą się kopką. Raz zgubiłem nóżke na muldach ale jeździło dwóch typków na WR i mi powiedzieli gdzie leży Razz
henio12323
PostWysłany: Sob 7:31, 27 Kwi 2013    Temat postu:

tak mi polecili w serwisie KTMa :d mój wieloklin też nie jest idealny juz, i po załozeniu ( bez dokręcania) czuć ze ma luz lekki. po uzyciu kleju luz sie kasuj i wszystko fajnie sztywniej pracuje i mniejsze ryzyko uszkodzenia
hacker33
PostWysłany: Pią 23:14, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Czyli wieloklin też mam smarować klejem do gwintów?
henio12323
PostWysłany: Pią 22:35, 26 Kwi 2013    Temat postu:

asteros - nowy sprzert czy stary, zaleca sie żeby wieloklin zakłądać na klej, przez to minimalizują sie luzy, i wszystko mniej dostaje w tyłek. potem przy demontażu rzeczywiscie czasami jest problem Razz ale srubokręt czy byle klucz i sie łatwo podważa

i co do odkręcania - ja miałem byle srube fakt dłuzsza niz oryginalna ale sie nagminnie wykręcała. i postanowiłem zakupic oryginalną podkładke i srube, niestety nie kosztowało to mało bo chyba 14 zł ( 10 zł podkładka, 4 zł sruba jak pamiętam ) wiec jak za takie pierdołki to sporo.... ale po przykręceniu nie poluzowało mi sie ani razu. wiec w sumie wole wydać 15 zł na porządne skręcenie ( jak ktoś nie ma oryginalnej sruby ;P ) niż potem kupowac kopke za kilka stówek ;d
hacker33
PostWysłany: Pią 22:33, 26 Kwi 2013    Temat postu:

klej nie pomaga - przynajmniej ten średni
na mocny się troszkę boję dawać, że później nie odkręcę bo śruby są z gównolitu.
KristofSX
PostWysłany: Pią 22:23, 26 Kwi 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:

Przydałaby się raczej rada co zrobić aby kopniak się nie odkręcałVery Happy


klej do gwintów loctite
hacker33
PostWysłany: Pią 21:05, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Nie wiedziałem że są takie problemy przy zdjęciu kopniaka. No ale cóż nie latałem na nowym sprzęcie


Chciałem to samo napisać.
Przydałaby się raczej rada co zrobić aby kopniak się nie odkręcałVery Happy
Asteros2012
PostWysłany: Pią 19:08, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Nie wiedziałem że są takie problemy przy zdjęciu kopniaka. No ale cóż nie latałem na nowym sprzęcie
ziolekz
PostWysłany: Pią 13:43, 26 Kwi 2013    Temat postu: Porada! Prosty sposób na zdjęcie zblokowanego kickstarter-a

Na tą poradę wpadłem przypadkiem i pewnie się komuś przyda. Akurat sposób pokazany jest na Kawce ale pewnie w Kacie jest tak samo.
Wystarczy odkręcać śrubę mocująca kiedy kopka jest rozłożona. Śruba zahaczy kopniaka i będzie go ściągać z wieloklin-u.

Źrudło:
http://www.dirtrider.com/features/protips/riding/141_0701_kickstarter_removal/





Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group