Autor Wiadomość
zyzek512
PostWysłany: Wto 10:31, 23 Kwi 2013    Temat postu:

ok, dzieki panowie, to chcialem wiedzieć Smile
bully
PostWysłany: Wto 8:13, 23 Kwi 2013    Temat postu:

4T jest ; 2T nie ma i tyle, nie dotyczy LC4, tam nie ma oleju w elektrowni.
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 6:47, 23 Kwi 2013    Temat postu:

To albo kolega ma inny motocykl albo coś zdrowo mu sie pomieszało, bo olej musi byc i nie ma innego wyjścia.
kzq
PostWysłany: Pon 21:46, 22 Kwi 2013    Temat postu:

No musi być, w karterze jest przejście między komorą z wałem a komorą z magnetem.

Widzisz tutaj jakiś uszczelniacz od strony magneta Very Happy?? http://ktmsklep.pl/new-katalog/24,143,791,11800/rocznik-2003/enduro/450-exc-racing-eu/crankshaft-piston-450525-mx

Przy magnecie jest łańcuszek rozrządu, to wyobraź sobie ile czasu by on bez smarowania wytrzymał.
zyzek512
PostWysłany: Pon 21:30, 22 Kwi 2013    Temat postu: Olej w magnecie, powinien być czy nie?

Witam, pytanie moje jest proste, czy w kacie exc 450 magneto powinno chodzić w oleju czy nie? Nasluchalem sie od gościa że podobno nie, i jesli jest olej to puscił uszczelniacz. Kolega ma taki sam motor, i magneto ma suche.
Dodam rownież że jeżdze tak juz ponad rok, i nic sie nie działo, nie palił oleju ani nic, tak więc , czy to jest problem?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group