Autor Wiadomość
apfff
PostWysłany: Wto 19:42, 23 Kwi 2013    Temat postu:

nowy kabel nowa świeca i dalej to samo jakieś pomysły ??
apfff
PostWysłany: Sob 23:52, 20 Kwi 2013    Temat postu:

co do zapłonu kombinowałem na wszystkie strony również z kątem wyprzedzenia nie daje nic'





edytuj posty - henio12323
apfff
PostWysłany: Sob 23:50, 20 Kwi 2013    Temat postu:

świeca nowa na starej to samo fajki i kabla nie sprawdzałem kupię w poniedziałek zobaczymy czy pomoże
apfff
PostWysłany: Sob 23:45, 20 Kwi 2013    Temat postu:

tps czy chodzi ci o czujnik położenia przepustnicy??
wójo
PostWysłany: Sob 21:51, 20 Kwi 2013    Temat postu:

znaki na zapłonie nie zawsze mówia prawde, pokombinuj z innymi ustawieniami.
KristofSX
PostWysłany: Sob 20:13, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Sprawdź od podstaw elektrykę, - kabel wys. napięcia, fajke , świecę
Przerabiałem juz takie przypadki że moto gasło, prychało, nie odpalało, i raz było tak że kabej od cewki był ukręcony, raz mialem pękniętą świecę.
Asteros2012
PostWysłany: Sob 19:57, 20 Kwi 2013    Temat postu:

A ustawienie TPS?
apfff
PostWysłany: Sob 18:24, 20 Kwi 2013    Temat postu: Problem z Lc4

Witam wszystkich mam problem z lc4 620 1996r zapłon sem gaźnik dellorto i mikuni posiadam 2 kata kupiłem z uszkodzoną głowicą pęknięty zawór dalej wiadomo co się stało rozebrałem silnik wymieniłem wszystkie łożyska wał był ok 0 luzu głowica po regeneracji nowy tłok zrobione tulejowanie cylindra teraz do rzeczy poskładałem wszystko tak jak w serwisówce luzy ustawione na 0,15 zapłon na znakach kat odpala ładnie od kopa po dodaniu gazu kicha parcha kaszle jak tam kto woli jaka może być przyczyna tego na 2 gaźnikach to samo zapłon po regeneracji proszę o pomoc bo mam już go dość

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group