Autor Wiadomość
madart
PostWysłany: Czw 16:00, 18 Kwi 2013    Temat postu:

patrykos w tym gazniku tez chodzi o to samo - zegnij widelec przed czarnym plastikiem tak zeby popychacz mial mniejszy skok
dymienie na czarno na postoju to nieprzepalona dawka paliwa
Patrykos323
PostWysłany: Czw 12:35, 18 Kwi 2013    Temat postu:

Przepraszam ze jako nowa odpowiedz ale inaczej nie dodam zdjec. Problem z wywalajacym olejem zalatwiony bo jak dzis zauwazylem nie leje sie z dziurki tylko z gory pokrywy sprzegla wiec na 99% jest to walnieta uszczelka, druga sprawa gaznik, owszem patrzylem na ten temat ktory zakladales ale tam jest o ustawieniach prawdopodobnie troszke nowszego keihina, moj wyglada tak http://www.bankfotek.pl/image/1471783.jpeg, pobawilem sie dzis troszke ta srubka od spodu i sytuacja wyglada tak ze jeszcze troszke dymi na czarno i czasami strzela z tlumika jak go wkrece na obroty, a dokladniej tak http://www.youtube.com/watch?v=B-q0ap-aM0E&feature=youtu.be i przepraszam za jakosc filmu ale nagrywane na szybko telefonem
Patrykos323
PostWysłany: Śro 17:15, 17 Kwi 2013    Temat postu:

wrzuce jutro zdjecie tej dziurki bo dzis jeszcze nie moge dodawac linkow
henio12323
PostWysłany: Śro 16:24, 17 Kwi 2013    Temat postu:

co do gaźnika - poczytaj bo było, sam zakładałem temat, i istnieje kilka ciekawych.
w skrócie - jak sie dławi to moze dostawac za duzo paliwa przez pompke przyspieszająca.


hmm gdzie ty masz dziurkę pod kolankiem ?
Patrykos323
PostWysłany: Śro 12:39, 17 Kwi 2013    Temat postu: KTM Exc 520 - ustawienie gaznika i wywalajacy olej

Witam mam kilka pytan odnosnie mojego kata. Pierwsze z nich to ustawienie mojego gaznika, moto na postoju gdy walne mu szybko z gazu to go zmuli i dopiero po chwili reaguje, przy jezdzie tak w sumie tego nie odczuwac ale jak jade czasami na niskich obrotach i chce go szybko wkrecic to pojawia sie ten problem, druga sprawa jest taka ze jak znowu go juz wkrece to na wysokich obrotach zaczyna dymic na czarno jak by dostawal za duzo paliwa, i tutaj moje pytanie ktora srubka sie zaczac bawic? ta od paliwa, od powietrza czy moze ta od czasu podawania paliwa? warto tez dodac ze chcialem zmienic gniazdo i zaworek iglicowy bo lalo sie dolnym odplywem paliwo ale nigdzie nie znalazlem zamiennika a na serwisie jest to koszt ok. 200zl wiec wyczyscilem stary i gdy przez noc moto postoi to przy odkreceniu kranika paliwo leje sie dolnym odplywem, gdy moto pochodzi i sie zagrzeje ten problem znika i nic sie nie leje nawet przy zgaszonym moto, bo gdy jest odpalone to nic nawet nie kapnie, uszczelke w gniezdzie zmienilem ale nic to nie dalo w sumie. Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za brak PL znakow ale w laptopie mam wgrany windows z jezykiem angielskim i stad ich brak.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group