Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Śro 12:03, 01 Maj 2013    Temat postu:

uszcelka pod cylindrem to czesta bolaczka lc4 ...jest papierowa i peka kolo kolka ustalajacego ze wzgledu na cienki papier z ktorego ja wykonali. Warto zmienic uszczelke na blaszana z sxc 625, ale wymaga to malego patentu z kolkami ustalajacymi od lc4 400 i dorobieniem 4 tulejek redukujacych wymiary oryginalnych kolkow ustalajacych.
sledz2424
PostWysłany: Pon 21:27, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Odstawiam do mechanika trzeba dokładnie wszystko przejrzec przy okazji wymienię olej i filtry.
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 16:21, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Normalne to nie jest.
Zobacz dokładnie czy to nie aby spod głowicy, bo tak to wymiana uszczelki powinna załatwić sprawe.
hacker33
PostWysłany: Pon 16:18, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Jesteś pewien że spod cylindra a nie spod głowicy?
sledz2424
PostWysłany: Pon 16:09, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Dzięki, zmieniam forum bo tu tylko czają się szydercy. Zero wyrozumiałości ;/
KNKS
PostWysłany: Pon 15:57, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Normalne. KTM tak ma, że po 100 kilometrach wycieka w nich oles spod cylindra Very Happy Very Happy Very Happy
Przepraszam, ale nie mogłem sie powstrzymać Laughing Laughing
sledz2424
PostWysłany: Pon 15:29, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Dzięki za rady i po dłuższym przemyśleniu sprawy stałem się posiadaczem 640 LC4, martwi mnie jedynie wyciekający olej spod cylindra (po przejechaniu 110 km) nie wiem czy to normalne ale chyba jakaś uszczelka padła ;/
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 6:39, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Poczytaj czym różnią się poszczególne motocykle i do czego są przeznaczone oraz co ludzie z nimi robia bo ty chyba sam nie wiem czego chcesz..
Juz sam temat sx450 porównując do lc4 jest dziwny
sledz2424
PostWysłany: Pon 0:46, 15 Kwi 2013    Temat postu:

czemu ? może 525 byłby idealnym rozwiązaniem
KNKS
PostWysłany: Nie 22:24, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Daje radę. Niemniej jednak nie wyobrażam sobie śmigać tym sprzętem po asfalcie.
sledz2424
PostWysłany: Nie 22:15, 14 Kwi 2013    Temat postu:

KNKS widzę, że latasz 450 zadowolony jesteś z wyboru, nie brakuje mocy ?
mariantofana
PostWysłany: Nie 21:54, 14 Kwi 2013    Temat postu:

sledz2424 napisał:
no i oczywiście ekonomia.


hehehe o to si e nie martw wydatków będzie sporo. Wysilony singiel to nie rzędowa czwórka i jest wymagający w serwisie, zwłaszcza wtedy kiedy chce się ostro latać.

SX/EXC to małe wścieklizny które mają około 45-50KM (zależy czy ori czy podkręcony) ale przy tak małej masie i takiej geometrii wydają się bardzo mocne i zrywne, są bardzo poręczne i zwrotne:)
KNKS
PostWysłany: Nie 21:37, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Nie ma co porównywać. Te motocykle, poza marką, nie maja żadnego wspólnego mianownika.
sledz2424
PostWysłany: Nie 20:35, 14 Kwi 2013    Temat postu:

jestem zielony w tych sprawach bo to mój pierwszy motor tego typu. Wcześniej jeździłem gsx-f'em. Liczy się każda opinia, który lepiej się prowadzi, jaka jest żywotnośc, który lepiej reaguje na gaz no i oczywiście ekonomia.
mariantofana
PostWysłany: Nie 20:16, 14 Kwi 2013    Temat postu:

taaa jest hardkor... 60 koni, na kołi idze z piątki i wyciąga 180.

nie am to jak najbardziej fachowe pytanie hardkora:)

nie interesuje Cię różnica w prowadzeniu ze względu na inną geometrie SX/EXC niż w LC4? a to akurat ma ogromne znaczenie, Nie interesuje Cię sposób oddawania mocy i charakterystyka sinika?

nie wiem kto rozpuszcza takie bujdy z tą mocą. LC4 nie ma 60KM a co do piero EXC/SX 450...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group