Autor Wiadomość
Asteros2012
PostWysłany: Sob 11:21, 23 Mar 2013    Temat postu:

A przepraszam mój błąd nie ogarnąłem że smarowali miedzianym powierzchnie styku klocka z prowadnica a prowadnice właśnie jakimś specjalnym.
wójo
PostWysłany: Pią 23:06, 22 Mar 2013    Temat postu:

zadnych prowadnic sie miedzianym nie smamruje, mozesz nim jedynie szpilki posmarowac, powierzchnie styku koła z piasta albo powierzchnie styku klocka z tłoczkami.
77kanzas
PostWysłany: Pią 22:55, 22 Mar 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Właśnie smarem miedzianym smaruje się prowadnice zacisków w aucie.


nie bardzo się zgodzę do układów hamulcowych są dedykowane smary
Asteros2012
PostWysłany: Pią 22:37, 22 Mar 2013    Temat postu:

Właśnie smarem miedzianym smaruje się prowadnice zacisków w aucie.
wójo
PostWysłany: Pią 20:48, 22 Mar 2013    Temat postu:

spróbuj smarem miedzianym posmarowac prowadnice albo tłoczki...
Asteros2012
PostWysłany: Pią 20:17, 22 Mar 2013    Temat postu:

Do układów hamulcowych stosują smary miedziane by nie niszczyły gumy, a co z dentką? :d
hacker33
PostWysłany: Czw 22:40, 21 Mar 2013    Temat postu:

Obejrzyj uważnie - tutaj masz pokazane prawidłowe zakładanie koła.
http://www.youtube.com/watch?v=n6roPN4QoAs

Jest tutaj też ta rada aby smarować dętkę smarem.
henio12323
PostWysłany: Czw 22:39, 21 Mar 2013    Temat postu:

krótka instrukcja :

strony prawe i lewe opisują w pozycji jakbys normalnie jechał na motocyklu

a wiec
wszystko masz poluzowane
dokręcasz prawe srubki, potem po lewej stronie dokręcasz centralną srube aluminiową. z umiarem bo lubi sie przekręcić.

teraz dokręcasz te małe srubki na lewej ladze. i luzujesz te na ladze prawej.

teraz pobujaj motocyklem. poskacz na nim w miejscu albo cos zeby sie laga ułozyła. równolegle do drugiej. i skrec te 2 ssrubki na ladze prawej czyli tej co sie układała i gotowe
kelner3
PostWysłany: Czw 22:32, 21 Mar 2013    Temat postu: wymiana przedniego kola

dzisiaj wzielem sie za wymiane przedniego kola i zakladajac je dokrecajac oske nie wiem czy prawa laga musi byc calkowice przy kole dopiera ja sie sciaga tymi dwoma srobkami czy tez powinien byc jakis dystans zachowany
Bo lewa sie sciaga to wiadomo a co z ta prawa ?
nie wiem czy dobrze to opisalem ale chodzi o to ze nie chce zeby lagi jakos byly nie rowno bo to pewnie by sie objawialo puzniej szybszym zuzyciem

jak ktos wie jak to powinna byc to prosze o pomoc z gory dzieki Wink

dodam ze mam KTM 450 exc 2005r.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group