Autor Wiadomość
Keny
PostWysłany: Pon 6:56, 25 Mar 2013    Temat postu:

Wcześniej strzelał , ale bez przesady , natomiast przy ustawieniu iglicy na 3 i regulacji składu mieszanki na 2 i 1/2 obrotu drastycznie zwiększyło się napierdzielanie z tłumika (tłumik przelotowy - wata jest) .
Jak przyjdzie now igliczka to zamontuję gaźnik po małej przeróbce i dam znać czy coś to dało Wink
kzq
PostWysłany: Nie 22:59, 24 Mar 2013    Temat postu:

Możesz mieć dziurę gdzieś w wydechu, załatałem cementem do wydechów to przestało strzelać, ale ten cement coś puszcza i zaczyna znów strzelać Very Happy
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 22:31, 24 Mar 2013    Temat postu:

Jak wali w tłumik możesz mieć wywalone zawory lub np brak waty Razz
wójo
PostWysłany: Nie 15:12, 24 Mar 2013    Temat postu:

strzelanie z wydechu to nie koniecznie objawy zle zestrojonego gaznika
Keny
PostWysłany: Nie 15:02, 24 Mar 2013    Temat postu:

Czyli metoda prób i błędów pozostała Sad , narazie zostawie zadrutowane , a jak będzie to samo to usunę drutowanie , faktycznie jak był ustawienie mieszanki 1 i 3/4 to mn iej strzelał , a jak ustawiłem 2 i 1/2 czyli bogatsza miesznka to walił nieźle w tłumik i bardziej się dławił.
Ale i tak czekam na dyszę , zostawię na 4 rowku. Po sprawdzeniu dam znać czy coś to dało.
madart
PostWysłany: Nie 14:32, 24 Mar 2013    Temat postu:

na czwarty
wieksza dawka paliwa nie koniecznie rozwiaze twoj problem, z reguly jest dokladnie odwrotnie - trzeba zmiejszyc. Ale to musisz sie przejechać zeby stwierdzić.
Jeśli po dodaniu gazu masz odrazu dławienie to paliwa jest za dużo, jeśli przesadzisz w drugą strone to najpierw bedzie ogień przez ułamek sekundy a potem duszenie
Keny
PostWysłany: Nie 13:57, 24 Mar 2013    Temat postu:

"Zadrutowałem" ten czarny element od pręcika pompki przyspieszacza z elementem metalowym od gazu. Skok zrobił się większy a tym samym wtrysk paliwa bardzo się poprawił. Nie zakładałem gaźnika ponieważ zamówiłem dyszę od regulacji składu mieszanki (tuningową). Nie będę musiał demontować gaźnika aby wyregulować skład mieszanki. Mam zagwozdkę z iglicą tzn. ustawić ją tak jak było czyli czwarty rowek czy ustawić na trzeci?! Jak macie ustawione iglice?
Keny
PostWysłany: Nie 10:27, 24 Mar 2013    Temat postu:

Tylko , że ja mam gażnik FCR MX 39 (2001r.) , membrana dobra, sprężna membrany dobra . Pozostaje jedynie teoretycznie założyć tuningową sprężynę zewnętrzną przy gaźniku , która "naciska" na pręcik od pompki przyśpieszacza , innej regulacji wg. mnie nie ma Confused
madart
PostWysłany: Nie 8:49, 24 Mar 2013    Temat postu:

wszystko co ci trzeba jest w tym temacie powyzej
dodatkowo
1. test manetki TYLKO podczas jazdy
2. Ustawienie iglicy i srubki skladu mieszanki nie ma zadnego wplywu na dławienie - tylko czas i moment wtrysku
3. regulujesz czas wtrysku przed manipulacje widelcem popychajacym czarny plastik od pompki

miłej zabawy, mnie to zajeło 2dni jeżdzenia z kroplówką zamiast baku Twisted Evil
grzegorzszw
PostWysłany: Sob 22:26, 23 Mar 2013    Temat postu:

Regulacji nie ma, ale są na to pewne metody.
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/ktm-525-mxc-exc-desert-problem,3443-75.html
Keny
PostWysłany: Sob 21:27, 23 Mar 2013    Temat postu:

Nie rozumiem :
"co do dławienia to jaki masz czas wtrysku pompki? podstawa to ustawienie go na okolice 1s"
Jaki czas ?? Pompka wtrysku paliwa w moim gaźniku nie ma żadnej regulacji?! Nawet nie ma możliwości regulacji skoku.
grzegorzszw
PostWysłany: Sob 21:12, 23 Mar 2013    Temat postu:

Dwa razy już podawałem powody zamulanie przy gwałtownym odkręcaniu (z dość obszernym fragmentem z KTMTalk). Zresztą Madart już na początku Ci na to odpowiedział.
A ustawienia serwisowe (wykręcenie regulacji składu mieszanki) są tylko wartościami wyjściowymi do dalszej regulacji i w serwisuwce jest podane jak wyregulować gaźnik.
Keny
PostWysłany: Sob 20:48, 23 Mar 2013    Temat postu:

Ustawienia serwisowe nie sprawdzają się tzn. odpala bez problemu , wkręca się na obroty , ale strasznie strzela w tłumik i przy gwałtownym dodaniu gazu strasznie zamula i zdarza się , że poprostu zgaśnie Crying or Very sad , zmieniłem na poprzednie ustawienia tzn. 1 i 3/4 obrotu skład mieszaniki i 4 rowek iglicy. Odpala bez problemu na dotyka , ale nie zdążyłem sprawdzić podczas jazdy. Mam nadzieję , że nie będzie tak się mulił przy gwałtownym dodaniu gazu i nie będzie gasł przy gwałtownym odkręceniu gazu. Nie sprawdziłem dzis , poba jutro. Co ma wpływ najbardziej nato , że się tak zadławi przy gwałtownym odkręceniu gazu??
Keny
PostWysłany: Śro 19:37, 20 Mar 2013    Temat postu:

Wykonanie przepustnicy zrobionej przez "wójo" jest naprawdę dobre, także można kupować w ciemno Wink i bardzo przystępna cena Smile
wójo
PostWysłany: Śro 19:36, 20 Mar 2013    Temat postu:

wszystko zalezy od czasu, jak mam czas to robie, jak nie mam czasu to nawet nie mysle o takich robotach, pozatym ciagle udoskonalam technologie wykonania, przez co skracam czas wykonania tego elementu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group