Autor Wiadomość
barek253
PostWysłany: Pią 18:13, 15 Mar 2013    Temat postu:

czyli motor sie nie zaciera bo troche to źle określiłeśSmile
po pierwsze gaźnik bym sprawdził i zapłon a nie zmniejszał kompresje tak jak te mechaniory
Damian15733
PostWysłany: Pią 17:56, 15 Mar 2013    Temat postu:

Dzięki wielkie posprawdzam to i jakby co to sie odezwe .
hacker33
PostWysłany: Pią 17:53, 15 Mar 2013    Temat postu:

Tą co podałeś ma w symbolu literę C.
Z tego co napisałeś również to masz założoną świecę zimniejszą niż seryjna.
Więc zostaje:
uboga mieszanka (zła regulacja gaźnika, brak filtra powietrza, dławienie dopływu paliwa do gaźnika, nieszczelny kolektor ssący lub nieszczelna głowica)
wczesny zapłon
nieszczelność świecy
przegrzewanie się silnika
słabe paliwo - niska wartość oktanowa
zbyt długa jazda na pełnym gazie
Damian15733
PostWysłany: Pią 17:31, 15 Mar 2013    Temat postu:

To jakbyś mógł poszukać tą świece z tym znakiem C . Czy może być ta moja ??
Z góry bardzo ci dziękuje .
I czy zmiana świecy rozwiąże mój problem jeśli nie to co mam robić ??
hacker33
PostWysłany: Pią 17:25, 15 Mar 2013    Temat postu:

Damian15733 napisał:
Moja świeca nazywa się
Świeca zapłonowa NGK BR10ECMVX.
Czy jest ona odpowiednia do tego moto.


BR10ECMVX
Damian15733
PostWysłany: Pią 17:12, 15 Mar 2013    Temat postu:

Widziałem ją i była stopiona górna elektroda .Były jeszcze takie małe kropki po spaleniu .
Damian15733
PostWysłany: Pią 17:08, 15 Mar 2013    Temat postu:

Mógłbyś poszukać taką świecę bo nie umiem znaleźć z oznaczeniem C
hacker33
PostWysłany: Pią 17:07, 15 Mar 2013    Temat postu:

A widziałeś taką świecę po tym jak ci się ułamała?
Była biała? Czarna?
Nadtopiona czy po prostu ułamana?

I od kiedy masz taki problem?
Od zawsze jak masz motocykl czy od jakiegoś momentu - np. naprawy czy coś?
Damian15733
PostWysłany: Pią 16:56, 15 Mar 2013    Temat postu:

Moja świeca nazywa się
Świeca zapłonowa NGK BR10ECMVX.
Czy jest ona odpowiednia do tego moto.
hacker33
PostWysłany: Pią 16:38, 15 Mar 2013    Temat postu:

Widzisz problem jest taki że mechanik coś robi, ty nie wiesz co i za to płacisz.

Skoro dał podkładkę to nie zwiększył a zmniejszył kompresję.

Co do świecy.
Bardzo ważne jest przynajmniej dla mnie jakie miałeś świece.
Jeżeli ułamywała Ci się ta zewnętrzna elektroda to chyba miałeś zwykłe świece.
Ja bym następnym razem zamontował świecę która w symbolu ma literkę "C"
Np.BR9ECMVX

Seryjnie w twoim motocyklu montowana była BR9EVX

Dodam nawet, że seryjna świeca przez KTM nie jest już oferowana do twojego motocykla, została zastąpiona przez świecę "C"
Natomiast nowe 85sx mają już takie świece seryjnie.

Różnica jest taka, że świece NGK z literką C są to świece które mają wzmocnione elektrody zewnętrze.
Właśnie po to aby w wyniku drgań, wysokich ciśnień czy też spalania stukowego się nie łamały i nie wpadały do silnika.
Poniżej fotki zwykłej świecy i świecy typu C

Damian15733
PostWysłany: Pią 16:11, 15 Mar 2013    Temat postu:

ROK 2007
Damian15733
PostWysłany: Pią 16:07, 15 Mar 2013    Temat postu:

Ostatnim razem mechanik dał jakaś podkładkę czy coś pod cylinder i zwiększył kompresję . Powiedział że działo to sie z powodu z byt duzego obciążenia. Ale co ma piernik do wiatraka motor albo pociągnie albo nie a on ma kopa i to mocnego .
hacker33
PostWysłany: Pią 16:04, 15 Mar 2013    Temat postu:

a jaki masz ro produkcji?
Damian15733
PostWysłany: Pią 15:59, 15 Mar 2013    Temat postu:

Chodzi o to że dawałem go za każdym razem do naprawy do ktm do opola motor był u diagnosty w Częstochowie i nic nie wykazało.
A co do świec to
NGK z platynowym końcem
i oryginalną KTM !!
Zdięcia świecy nie podeśle bo wszystki świece zostałty u tego mechanika z KTM .
Pomóżcie .
hacker33
PostWysłany: Pią 15:53, 15 Mar 2013    Temat postu:

Napisz jakie używasz świece - dokładne modele.
I rok produkcji motocykla.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group