Autor Wiadomość
Czepek
PostWysłany: Wto 16:59, 30 Lip 2013    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=i9_IUW4p32w
Czepek
PostWysłany: Nie 14:00, 30 Cze 2013    Temat postu:

troche za wczesnie hamuje to wiem ;(
http://www.youtube.com/watch?v=d3wQGabzOMU
Asteros2012
PostWysłany: Sob 22:18, 08 Cze 2013    Temat postu:

Świetne foty
Czepek
PostWysłany: Sob 20:16, 08 Cze 2013    Temat postu:

dawno nic tu nie pisałem, yz jeździ i ma się dobrze, kilka fotek z jazdy:













Tor w Sławkowie.
Błoto masakryczne, na bandach jeziorka, ale dało się poorać Very Happy

---
znalazłem jeszcze jakieś m/w z miesiąca wstecz na torze w Szopienicach
za złą ostrość czy coś sory, ale nie ogar aparatu Very Happy









i troche lepsze foty z toru w sławkowie - https://picasaweb.google.com/105430443329575513035/SlawkowBlotoMaj?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKSihbrCvKDgeQ&feat=directlink

piasektt
PostWysłany: Śro 1:04, 27 Mar 2013    Temat postu:

nie widziałem takiej polerowanej piasty to nie będę się wypowiadał co do zasadności tego procesu Wink
Czepek
PostWysłany: Wto 23:22, 26 Mar 2013    Temat postu:

Nie zrozumieliśmy sie- co do ktm sie zgadzam, do yamahy tez, chodziło mi o to, że mylisz się z tym, że nie tzreba polerować, ale już wszystko wyżej wyjaśnione.
Nie mówię, że nie (apropo wyglądu anody na porowatej powierzchni), ale to tez nie te kwoty, by już robić fuszerę i anodowac porowatą piastę Smile
ale co do szkiełkowania seryjnych piast to chyba nie przemówisz do mnie bo nie widzę sensu.
pozdro
piasektt
PostWysłany: Wto 15:32, 26 Mar 2013    Temat postu:

Czepek napisał:
mylisz się.
W exc miałem idealnie gładkie piasty - nei było by problemu, ale w yz są odlewane jajk wcześniej powiedziałeś i są nierówne, anoda na czymś nie świecącym się wcześniej nie wyjdzie ładnie, po prostu wyszły by niebieskie piasty bez połysku.
Szkiełkowanie nie daje idealnie równej powierzchni, a seryjne piasty nie są malowane.




Gdzie się mylę? W KTM seryjnie od któregoś roku są piasty odkuwane i obrabiane CNC dlatego są gładkie. Rozmawialiśmy o Yamaha dlatego napisałem o tym że seryjnie są odlewane. Szkiełkowanie nie zmienia struktury powierzchni (gdzieś tak napisałem?), ale warto wykonać ten zabieg przed anodowaniem jak i malowaniem proszkowym. A robi się to, ponieważ piasta dzięki temu jest od razu odtłuszczona,pozbawiona wszystkich zabrudzeń, wszelkie zadziory, płytkie rysy się wyrównują. A i seryjna powłoka galwaniczna (a gdzie napisałem że piasty są malowane?) Yamahy zostaje usunięta - bo takowa jest.

Uwierz mi, że taka porowata piasta poandowana będzie wyglądać duuuużo lepiej niż pomalowana proszkowo. Nie wspominając o tym, że będzie to trwalsze. A na odkuwanych to już w ogóle poezja śpiewana.
Czepek
PostWysłany: Wto 11:26, 26 Mar 2013    Temat postu:

mylisz się.
W exc miałem idealnie gładkie piasty - nei było by problemu, ale w yz są odlewane jajk wcześniej powiedziałeś i są nierówne, anoda na czymś nie świecącym się wcześniej nie wyjdzie ładnie, po prostu wyszły by niebieskie piasty bez połysku.
Szkiełkowanie nie daje idealnie równej powierzchni, a seryjne piasty nie są malowane.

Mój kumpel miał identyczną yzf, identyko okleina i koła

ale sprzedał ją z pól roku temu, a z tego co wiem to kupił ją chyba w innej okleinie ;p
ale z tego co widze to nie Twoja bo inny wydech Very Happy
piasektt
PostWysłany: Pon 23:25, 25 Mar 2013    Temat postu:

Czepek napisał:
żeby się mieniło trzeba mieć idealnie wypolerowane piasty przed anodowaniem Wink
Piasek- nie kupiłeś tej yzf z sosnowca?


Ja ten motocykl sprzedałem kilka lat temu. A kupiłem w sklepie w Czechach.

A YZF w Sosnowcu mogła się pojawić Wink Chętnie bym zobaczył jak teraz wygląda.

A polerowanie nie ma tu nic do rzeczy, przed anodowaniem najlepiej piastę wyszkiełkować a i tak później czeka ją wiele kąpieli w kwasach. Najłatwiejsze do barwienia są powłoki wykonane na bazie czystego aluminium (1xxx) lub materiałów niskostopowych (3xxx, 5xxx, 6xxx)

A te EXCLE, są odkuwane i frezowane przez CNC stąd ich gładka powierzchnia, a seryjne to odlew dlatego są takie porowate.
Czepek
PostWysłany: Pon 21:32, 25 Mar 2013    Temat postu:

żeby się mieniło trzeba mieć idealnie wypolerowane piasty przed anodowaniem Wink
Piasek- nie kupiłeś tej yzf z sosnowca?
piasektt
PostWysłany: Pon 15:14, 25 Mar 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
niebieskie piasty + czarne obręcze = mega bajer Very Happy


Miałem tak w swoim moto i niby jest cacy. Ale jednak lakier proszkowy, nie jest tak efektowny jak anodowanie. O ile na obręczy jest spoko, to na piaście już to trochę razi. Jak proszek to: czarna obręcz(połysk) i czarna piasta w (macie) wtedy to nie razi i wygląda ok!

U mnie tak to wyglądało:



A Powinno się pięknie mienić:

[/list]
KNKS
PostWysłany: Śro 12:56, 06 Mar 2013    Temat postu:

niebieskie piasty + czarne obręcze = mega bajer Very Happy
Asteros2012
PostWysłany: Śro 1:38, 06 Mar 2013    Temat postu:

Ładnie :] Najbardziej efekt kół mi się podoba ;P
Czepek
PostWysłany: Wto 22:54, 05 Mar 2013    Temat postu: yz125

Przygotowania do 2013 Smile
Stwierdziłem, że nie będę dawał fotek na bieżąco, bo przeważnie tak mam, że jak coś pokażę, to na 2gi dzień się zepsuje Very Happy
Tak więc lecimy :
Rozbieranko


Na pierwszy ogień poszło ołożyskowanie ramy tył - rozebranie wszystkiego na częście pierwsze, wyczyszczenie i przesmarowanie. Prolink jak i wahacz, prolink poszedł gładko, ładny, z wahaczem, nie było tak kolorowo Sad


W związku z tym :

To zrobione, bierzemy się na silnik - cała kapitalka - nowy cylinder (ori, nie nicasilowałem), tłok, korba, łożyska itp itd, fotek nie robiłem bo.. bo nie wiem - byłem zajęty robotą, jednak wisienka na torcie przy rozpoławianiu silnika :

jak to się stało do dziś nie mam pojęcia, rozłożyłem silnik- patrze- co to k.. jest.
W międzyczasie serwis amortyzatorów
Gives thy a finger
remont remont remont - SKŁADAMY
Silnik już poskładany (prawie, nie robiłem fotek co 5 min)

No to co, trzeba by go włożyć, nie ?




Hehe Very Happy trialówka

No to jazda dalej- żeby dało się jakoś manewrować motocyklem, najpierw zrobiłem silnik, tył, dopiero zabralem się za przód, bo może by tak trzeba wjechać samochodem do garażu, a w zimę drewna, rowerów, ogólnie bajzel.
No to kontrola, czyszczenie i smarowanie łożyska główki ramy(też nie mam fot jak rozkręcone bo byłem cały brudny Very Happy) :


Dobra, porobione - CZAS NA KOŁA !
hmm, co by tu ...

a wiem


polerka szprych

i co teraz?
malowanie proszkowe i wypalanie na piecu ?

czy może ogniem

Mr. Green Mr. Green Mr. Green
dobra, lecimy :
Yz dostała nową tarczę bo stara, mimo że fajniejsza bo falowana już swoje przeżyła


akuku 2 man down

Założone do centrowania


Jeszcze za to, że zapomniałem okleić powierzchnie stykowe z zębatką i piastą kara- mozolne szlifowanie
Dobra, wycentrowane, oponki wrzucone- MOTO JUŻ MOŻE STAĆ O WŁASNYCH SIŁACH



Teraz na czasie - z dziś.
Tulejka z baku (była obkręcona) tragedia będzie to włożyć spowrotem i zalać klejem

Dobra, odpalone, przejechane w około garażu, ubrudzone Sad , a nie pośmigane bo tulejka w baku skutecznie mnie dostrasza gdy pomyślę co się może stać z chłodnicą przy glebie bez plastiku Very Happy


Ufff, dziękuję za uwagę I GRATULACJE DLA TYCH DO WYTRWALI DO KOŃCA!
ps. uprzedzam pytania - remont wyszedł mnie dużo(nie pytajcie ile) pieniędzy, czasu,nerwów i piwa 2 man down 2 man down 2 man down ale mam nadzieje, że było warto
z planów na przyszłość to okleina (ale nie w najbliższym czasie) i dyf domy do poniklowania idzie, aktualnie poskładane na ori.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group