Autor Wiadomość
Łukasz_Tinky
PostWysłany: Czw 18:46, 21 Lut 2013    Temat postu:

Dzieki wielkie za rade
wójo
PostWysłany: Czw 18:43, 21 Lut 2013    Temat postu:

poszukaj na forum supermoto pl uzytkownika fxrider to opowie tobie co nieco o tym modelu, na tym forum tez ktos ujezdzał na dalekich trasach lc4 ale nie pamietam nicku, popatrz w dziale zdjecia naszych sprzetów (taki zielony lc4 military), te osoby chyba najwiecej moga powiedziec.
Łukasz_Tinky
PostWysłany: Czw 17:54, 21 Lut 2013    Temat postu:

Raczej jestem zainteresowany trasami średnio dostępnymi dla wszystkich. Myśle o wyprawach takich jak ukraina, mongolia. takie bardziej szutrowe przeprawy. I z tego co widziałem to ludzie robią takie trasy na tym moto i chwalą sobie zawieszenie
KNKS
PostWysłany: Czw 17:35, 21 Lut 2013    Temat postu:

Kiedyś zrobiłem takim pojazdem 250 km po drogach asfaltowych i moim zdaniem ten motocykl w ogóle nie nadaje się do turystyki szosowej.
Nie wiem jakie trasy zamierzasz nim robić ani w jakim terenie, ale proponuje żebyś odbył konkretna jazdę próbną przed zakupem.
Komfortowy jest w porównaniu z jakimś wyczynowym MX, ale nie można go porównywać do turystycznego dual-sporta w typie BMW F800 GS czy Yamahy XTZ.
Łukasz_Tinky nl
PostWysłany: Czw 16:03, 21 Lut 2013    Temat postu: KTM 640 adventure

Planuje kupno KTM 640 adv i mam kilka wątpliwości. Jak to moto sprawuje sie na długich trasach? Czy seryjna kanapa nadaje sie na daleką wyprawe czy trzeba szukać akcesoryjnej, jeśli tak to podajcie jakieś linki z kanapami akcesoryjnymi lub z ludźmi którzy potrafią zrobić fajną wygodną kanape.
Czy jest w nim dużo awaryjnych części czy raczej moto nie zawodzi?
I co najlepiej zmieni żeby wybrać sie dość komfortowo w trase tak ok 5-6tyś km? Licze na opinie użytkowników tej maszyny i nie tylko. Piszcie wszystko co wiecie w tym temacie napewno sie przyda Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group