Autor Wiadomość
Wojtekzne
PostWysłany: Pon 22:13, 21 Maj 2018    Temat postu:

Witam wiem ze troche odgrzewam temat. Ale mam takie pytanie mając załozona zieloną spręzynke i wkręconą tą regulacje prawie całkiem to będzie mocniej oddawał moc ? bo wydawało mi się ze wykrecając tą srubke moto zyskuje? i teraz pytanie kolejne mają przełącznik z powerparts która mapa jest słabsza lub która ma być 1 czy 2 ? Bo w sx raczej az takiej róznicy nie czuć Very Happy
Gość
PostWysłany: Pon 22:19, 01 Lut 2016    Temat postu:

Bo w tej chwili mam niebieską.
Gość
PostWysłany: Pon 22:17, 01 Lut 2016    Temat postu:

Pomiędzy żółtą a czerwoną, dlatego zastanawiam się czy jak zmienię na czerwoną to odczuję jakąś różnicę.
barek253
PostWysłany: Pon 20:58, 01 Lut 2016    Temat postu:

niebieska jest pomiedzy czerwona a zolta czy bardziej zolta a zielona?
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 20:44, 01 Lut 2016    Temat postu:

major000 napisał:
Nawet nie wiedziałam że jest niebieska. Na schematach części w ktm nie widać niebieskiego koloru.


Jest niebieska, zieloną kupie następnym razem.

henio12323
PostWysłany: Pon 18:03, 01 Lut 2016    Temat postu:

noo ja odkręciłem ( nie wiem ile obrotów ale moze tez ze 2) to motocykl jak wsciekły szedł na gume. duzo elastyczniejszy i w koncu zaczał kopać, bo wczesniej przed kałużą ja mu gaz a on jak diesel sie wkręcał w obroty, teraz pach i jest na kole. ale potem ( no akurat w deszczowy dzien ) wrzuciłem czerwoną spręzynke z chyba zielonej ( na czucie w reku była jak zielona ale nie miała grama farby na sobie ) to z kolei za szybko mieliło kołem, trakcyjnie słabo. chyba że znowu sie bawic i wkręcic tam sruba, kiedys jeszcze pokombinuje sobie z tym ale narazie jeździ mi sie całkiem spoko.
Gość
PostWysłany: Pon 17:56, 01 Lut 2016    Temat postu:

Okazuje się, że w ktmsklep.pl jest dostępna również czerwona sprężyna. Najpierw spróbuję jednak z regulacją napięcia dużej sprężyny. Ogólnie odnoszę wrażenie, że moto ma słaby dół i nie czuć zbytnio przyrostu mocy (nie chce mną sponiewierać, a dodam że świeżo zmieniony tłok) wychodzi na to, że powinienem przykręcić o 1-2 obory śrubę i sprawdzić co będzie.
A jakie są wasze opinie na ten temat. Czy regulacja robi, aż taką różnicę, że da się wyraźnie odczuć to poniewieranie? Laughing
major000
PostWysłany: Pon 13:50, 01 Lut 2016    Temat postu:

Nawet nie wiedziałam że jest niebieska. Na schematach części w ktm nie widać niebieskiego koloru.
henio12323
PostWysłany: Pon 13:15, 01 Lut 2016    Temat postu:

Takie sprezynki w kazdym sklepie dostaniesz ktma. Jak chcesz mam dostep do takich. Nawet nam od reki zielona zolta i czerwona. Ja mialem zmieniac i kupilem a mam chyba zielona ale dla mnie wiecej poprawy bylo po odkreceniu regulacji - na xzerwonej mi akurat do enduro za bardzo zrywal przyczepnosc
Gość
PostWysłany: Pon 12:44, 01 Lut 2016    Temat postu:

A jednak jest. Trochę poszukiwań na zagranicznych forach i znalazłem, i moje wątpliwości są rozwiane. Niebieska jest pomiędzy żółtą a czerwoną.

Auxiliary springs:
red 1.1mm wire, 54837072000
blue 1.2mm wire, 54637072500
yellow 1.3mm wire, 54637072300
green 1.5mm wire, 54837072100


W weekend będę musiał pobawić się regulacją.
Aha i jeszcze jedno pytanie. Gdzie można zamówić te sprężyny, bo w ktmsklep.pl mają właśnie tylko tę niebieską, przynajmniej taki numer katalogowy widnieje na schemacie w wyszukiwarce części, a pokrywa się on z numerem niebieskiej sprężyny podanym wyżej.
major000
PostWysłany: Pon 12:11, 01 Lut 2016    Temat postu:

Różnica jest spora między poszczególnymi sprężynami. Niebieskiego koloru nie ma.
lukanio88
PostWysłany: Pon 11:27, 01 Lut 2016    Temat postu:

Witam. Odgrzebuję stary temat ale mam pytanie odnośnie koloru sprężyn. W moim ktm sx 250 mam niebieską sprężynę, a nie było wyjaśnienia w jakim zakresie obrotów umożliwia ona otwarcie zaworu.
I dodatkowe pytanie czy faktycznie czuć różnicę mocy na poszczególnych sprężynach?
major000
PostWysłany: Pon 16:05, 06 Lip 2015    Temat postu:

przemes napisał:
yhy..a cos wiecej....bo lubisz jak wyrywa rece czy poprostu optymalna do twojego terenu. Pytam bo spotkałem sie z opinią ze w teren górski to tylko zielona...
Ustawienie zaworu wydechowego to jak ustawienie zawieszenia pod siebie. Nikt ci nie powie konkretnego ustawienia bo każdy ma inne preferencje, styl jazdy, teren itd. Teoretycznie zielona jest w bardzo ciężki śliski teren, żółta uniwersalna i czerwona na tor mx. Ale to tylko w teorii bo mi osobiście w ciężkim terenie najlepiej lata się na czerwonej.
barek253
PostWysłany: Pon 15:21, 06 Lip 2015    Temat postu:

slavens zaleca zółtą dla 300 i czerwoną dla 250
ale wiadomo każdy lubi co innego
przemes
PostWysłany: Pon 14:35, 06 Lip 2015    Temat postu:

yhy..a cos wiecej....bo lubisz jak wyrywa rece czy poprostu optymalna do twojego terenu. Pytam bo spotkałem sie z opinią ze w teren górski to tylko zielona...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group