Autor Wiadomość
Czepek
PostWysłany: Wto 19:20, 26 Lut 2013    Temat postu:

tulejka ma miec 12mm, wiec zmierz swoja i zobaczysz czy masz za duży luz.
Bo wałek poprzecznie Ci się nie wyślizgał
krzychu
PostWysłany: Wto 13:45, 26 Lut 2013    Temat postu:

mam podobny problem. Jaki luz musi byc na zebatce jezeli walek nie jest wytarty, a jezeli jest dosc spory to czy mozna wlozyc cienka podkladke miedzy zebatke a tuleje???
rapanui1
PostWysłany: Wto 12:44, 26 Lut 2013    Temat postu:

Mam juz te czesci ale mam jeszcze pytanie. Jak gleboko trzeba wbic simering?
Czepek
PostWysłany: Wto 0:01, 19 Lut 2013    Temat postu:

mam zestaw naprawczy, oddam za 50% ceny serwisu bo mi zostalo po secie
bartek85
PostWysłany: Pon 21:41, 18 Lut 2013    Temat postu:

Czasami można dostać ciutke grubszy oring lepsze to niż jakieś podkładki itp.
Asteros2012
PostWysłany: Pon 19:28, 18 Lut 2013    Temat postu:

Mi też ciekło bo miałem luz na tulejce to dorzuciłem oring za tulejkę(między tulejkę a zębatkę) i trzymało
barek253
PostWysłany: Pon 17:13, 18 Lut 2013    Temat postu:

wszystko jak wyżej czyli oring i uszczelniacz
u mnie też cieknie czasami i głównie przez oring z tym że jest za mało dociskany
wytnij sobie z puszki okrąg i nałóż go na wąłek zdawczy na tulejke i dopiero wtedy zębatkę u mnie pomogło
bartek85
PostWysłany: Pon 11:46, 18 Lut 2013    Temat postu:

Bo do takiej operacji kładzie się motor na bok. Zmień oring i simering. Najprościej, najłatwiej i najtaniej jak będzie dalej lecieć to będziesz myślał dalej. Tulejke możesz przelecieć papierem wodnym 2500.
rapanui
PostWysłany: Pon 10:41, 18 Lut 2013    Temat postu:

Zeby dobrac sie do lozyska i uszczelniacza trzeba przepolawiac silnik?
To chyba nie tylko oring. Przed chwila zdjalem zebatke, tulejke i ten oring i wtedy zaczelo juz ladnie leciec. Tak wiec raczej co w srodku.NIE DOBRZE!!!
henio12323
PostWysłany: Pon 10:36, 18 Lut 2013    Temat postu:

a skąd mamy wiedziec ? moze masz luz na łozysku i wymiana czegokolwiek niewiele da bo sie znów wybije. moze masz tulejke wyrobioną i też wymiana moze cos dac na krótko. moze rzeczywiscie wystarczy wymienic oring za 50gr i problem zniknie, a moze uszczelniacz tez do wymiany. nikt jasnowidzem nie jest zeby wywrózyc co padło u ciebie
rapanui
PostWysłany: Pon 10:15, 18 Lut 2013    Temat postu: Cieknie olej przy zebatce exc200

Witam. Tak jak w temacie cieknie mi troche olej przy zebatce ktora napedza lancuch. Jak myslicie wystarczy wymienic ten oring czy cos jeszcze??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group