Autor Wiadomość
moquai
PostWysłany: Śro 22:35, 20 Lut 2013    Temat postu:

Polecam te zestawy naprawcze do gwintów. Wkręcona sprężyna trzyma lepiej niż oryginalny gwint w alu. Mam 3 regenerowane otwory, dekiel od pompy oleju mi nie trzymał, ciekło fest. 2 gwinty zerwałem podczas zamykania nowej uszczelki. Po zastosowaniu zestawu i dokręceniu dekla ze znacznie większą siłą niż w alu nawet się nie poci, suchutko.
DamianEXC250
PostWysłany: Wto 19:25, 19 Lut 2013    Temat postu:

Wymienić uszczelkę a gwint zrobić na "HELIKOLE" tak jak pisał kolega wyżej, jest to bardzo dobre i skuteczne rozwiązanie.
hacker33
PostWysłany: Nie 21:52, 17 Lut 2013    Temat postu:

Ja sam ukręciłem śrubę u siebie w silniku.
Stalową w aluminiowym karterze.
77kanzas
PostWysłany: Nie 20:02, 17 Lut 2013    Temat postu:

bully napisał:
ze jak śrube ukręcileś? Da się ukręcić śrube w aluminiowym gwincie? Shocked


da i to nie raz już widziałem
bully
PostWysłany: Nie 19:33, 17 Lut 2013    Temat postu:

ze jak śrube ukręcileś? Da się ukręcić śrube w aluminiowym gwincie? Shocked
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 19:23, 17 Lut 2013    Temat postu:

Co do gwintu możesz nagwintować ale najlepiej było by zastosować zestaw HELICOIL
michalaki
PostWysłany: Nie 18:24, 17 Lut 2013    Temat postu:

a z tą ukręconą śrubą co zrobić? myślałem o tym żeby wziąć małe wiertło i przewiercić wtedy powinno puścić, wyczyścić wszystko i nakręcić nową?
barek253
PostWysłany: Nie 18:11, 17 Lut 2013    Temat postu:

zależy która to uszczelka jak od pokrywy skrzyni to troche roboty jest nie jest to trudne ale jednak
trzeba wyjąc silnik, sciagnca cylinder, magneto, dopiero wtedy ta połówkę
jęsli dokręciłeś i nie cieknie to możesz poprawić to pasta np dirko nie żadne silikony ale nie wiem czy pomoże
michalaki
PostWysłany: Nie 17:54, 17 Lut 2013    Temat postu:

sorry za laicką odpowiedź ale czy jest to duży problem by zrobić to samemu w garażu. Szukałem trochę na forum i nic nie znalazłem.
hacker33
PostWysłany: Nie 17:12, 17 Lut 2013    Temat postu:

Wymień uszczelkę na nową i problem powinien zniknąć.
michalaki
PostWysłany: Nie 17:11, 17 Lut 2013    Temat postu: cieknący olej ze skrzyni EXC 250 2T

Witam!

Jestem posiadaczem EXC 250 2t z 2002 r.Mam następujący problem. Przy zimnym silniku olej kapie ze skrzyni biegów. W przeciągu całego dnia ze skrzyni wylatuje mi około 50ml. Jakby problemów było mało na początku myślałem, że może dwie śruby przy skrzyni są niedokręcone (tam głównie było mokro) i przy dokręcaniu jedna ze śrub strzeliła i urwała się w połowie na gwincie. (skrzynia jest dokręcona bo olej mocniej nie leci). nie wiem czy warto mi teraz rozbierać wszystko czy lepiej spróbować zakleić mały wyciek silikonem.

Dodam, że moto posiadam od paru tygodni i jestem trochę zielony w sprawach mechanicznych.

proszę o pomoc czy mogę coś samemu zrobić czy lepiej oddać do jakiegoś serwisu.

Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group