Autor Wiadomość
major000
PostWysłany: Nie 13:05, 11 Sty 2015    Temat postu:

Dodam od siebie że mi dwa komplety pękły. A dokładniej te górne mocowania.
Spidi
PostWysłany: Nie 12:40, 11 Sty 2015    Temat postu:

Jak już temat został odświeżony to 3 grosze z mojej strony.
Miałem w swoim poprzednim SixDays. Fajna sprawa ale gdybym miał wydać na to dzisiaj 7 stów to zastanowiłbym się przynajmniej 3 razy. Znam wiele bardziej przydatnych akcesoriów do moto, w które warto zainwestować.
Jeśli chodzi o samo działanie to owszem różnica jest ale raczej bardzo subtelna. PHDS tłumi nieco niewielkie drgania, w tym te generowane przez silnik. Nie jest to rzecz z kategorii "must have" nawet dla bardzo ambitnego amatora regularnie starującego w zawodach.
rams
PostWysłany: Nie 12:12, 11 Sty 2015    Temat postu:

Elastomery są sprzedawane w komplecie? Chcę sobie zmienić na zielone tylko nie wiem czy pod numer SXS05125203 jest komplet czterech elastomerów czy tylko 1 sztuka.
jerryisback
PostWysłany: Pią 11:20, 25 Kwi 2014    Temat postu:

polecam PHDSa i mam aktualnie na zbyciu. w dziale giełda wrzuciłem linka na allegro do mojej aukcji.
kauboy
PostWysłany: Pią 18:41, 01 Lut 2013    Temat postu:

aha to tez mnie teraz pozaginał ;/
henio12323
PostWysłany: Pią 16:04, 01 Lut 2013    Temat postu:

z tego co wiem masz EXC, a CRka miała inny kąt głowki ramy. bardziej pionowy. CRka za to 10X lepiej skręcała niz EXC Razz ale przy wiekszych prędkosciach kierka lata jak chce. wiec to nie koniecznie kwestia PHDSu. tylko całej konstrukcji. obiektywnie musiał bys sie przejechac na swoim moto bez i z PHDSem żeby czuc róznice
kauboy
PostWysłany: Pią 15:48, 01 Lut 2013    Temat postu:

jada szybko po dziurach po dzikach na dawnej cr bardzo bolały rece a teraz na ktm z tym całym phds jade ponad 100 i jest lajtowo
kauboy
PostWysłany: Pią 15:46, 01 Lut 2013    Temat postu:

ja jezdze na ty PHDS i musze powiedziec ze jestem bardzo zadowolony z tego gadzetu co motor bede sobie to zostawiac i montowac do innego
goger
PostWysłany: Śro 22:48, 30 Sty 2013    Temat postu:

moquai napisał:
KNKS napisał:
Z tego co pamiętam to w LC4 były śruby mocowane w tulejach gumowych bezpośrednio w górnej półce.
W tym temacie chodzi o coś takiego:



mam dokładnie to z tego linka.czy jest sprecyzowane z jaką siłą to skręcić?


Pewnie, że jest sprecyzowane. Poligumki skręcamy do 16 Nm, sprawdzamy co 30 h i jeśli mają mniejszą wysokość niż 13.3 mm to do śmieci, tak podaje przynajmniej manual Wink
grzegorzszw
PostWysłany: Śro 20:49, 30 Sty 2013    Temat postu:

Wracając jeszcze do amora to pal licho wygodę, z amorem jest po prostu bezpieczniej! Gdybym go miał 2 lata temu to by mnie pewnie ominęły dwie operacje, pręt i cztery śruby w ramieniu.

W starych czasach gdy dopiero zaczęły się pojawiać motocykle z zawieszeniem z tyłu to, w rajdach terenowych, wyśmiewano "mięczaków" z tylnym zawiasem. Twardziele jeździli na sztywniakach. Tak, jeździli wtedy wolniej i w łatwiejszym terenie ale kości łamały się tak samo.
sobek1985
PostWysłany: Śro 8:29, 30 Sty 2013    Temat postu:

KNKS w moim 350 EXCF six days 2013 nie bylo w serii phds.dokupowalem i o wiele lepiej sie lata.do tego kiera renthal twinwall i wszystko gro Smile
KNKS
PostWysłany: Śro 0:16, 30 Sty 2013    Temat postu:

jess34 napisał:
Taa, a potem zmontujcie sobie ABS, ESP, SRS i welurowa kanapę i będzie cross-enduro pełną gębą ha ha !


Życie należy sobie ułatwiać i jeśli na rynku pojawia się coś ciekawego to zawsze warto się tym zainteresować.
Taka jest natura człowieka, że jest ciekawy nowych rzeczy.

Ale jeśli jakichś mega ortodoksyjnych hardkorowców nie interesują ciekawe udogodnienia i doposażanie motocykla to przecież nie muszą zgłębiać tematu Very Happy Very Happy Very Happy
henio12323
PostWysłany: Śro 0:05, 30 Sty 2013    Temat postu:

ja tam też nigdy nie latałem z amorem skrętu, ale kolezanka ma exc-f 250 z takim amorkiem i jazda duzo bardziej stabilna, tam gdzie normalnie musze przytrzymywac mocniej kiere bo zaczyna myszkowac, tam amor robi połowe wysiłku za mnie. jazda jest przyjemniejsza i bardziej skuteczna
jess34
PostWysłany: Wto 22:32, 29 Sty 2013    Temat postu:

Taa, a potem zmontujcie sobie ABS, ESP, SRS i welurowa kanapę i będzie cross-enduro pełną gębą ha ha !
moquai
PostWysłany: Wto 22:22, 29 Sty 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
Z tego co pamiętam to w LC4 były śruby mocowane w tulejach gumowych bezpośrednio w górnej półce.
W tym temacie chodzi o coś takiego:



mam dokładnie to z tego linka.czy jest sprecyzowane z jaką siłą to skręcić?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group