Autor Wiadomość
KubaRM
PostWysłany: Pią 19:31, 11 Mar 2022    Temat postu: Tulejowanie

Witam polecam serdecznie tulejowanie z firmy moto szlif SWD robili mu tuleje do Suzuki rm 250 i jestem mega zadowolony wszystko pięknie osadzone wyczyszczone i zrobione motor jedzie jak trzeba.POLECAM!!
Fourier
PostWysłany: Nie 12:34, 19 Lip 2015    Temat postu:

Jeśli cylinder jest mocno zniszczony (konieczność spawania itp) to warto wstawić tuleje bo koszt takich napraw to ponad 1000 zł. Brat lata na SX 150 na tulei od Woryny, tłoki wymienia co około 100 godzin. W tym przypadku niestety nie ma szlifu. W przypadku 125 z tego co się orientuję jest możliwość zrobienia chyba 6 wymiarów każdy po 3-4 selekcje (mogę się mylić). Różnica między tuleją a nicasilem - cylinder bardziej się nagrzewa (do wyższej temperatury) i dłużej chłodnie, silnik dłużej schodzi z obrotów, jest minimalnie odczuwalny spadek mocy (tej różnicy amator na torze i tak nie zauważy/wykorzysta). Od siebie mogę dodać że 150 na tulei jest w całym zakresie obrotów mocniejsza od 125 na nicasilu i kompletnym sportowym wydechu.

Nie reklamuje Motor-techu, nam czasem też coś...
żółf
PostWysłany: Nie 11:17, 19 Lip 2015    Temat postu:

Może trochę odejdę od tematu i mały offtopic zacznę - czyli dyskusję o której było już chyba wszystko napisane:)

Czy w ogóle opłaca się tulejować? Na tulei robimy szlif i zwykle jest jeden nadwymiar, czyli ile tłoków można wyjeździć na tulei? Ile kosztuje wstawienie tulei?

Właśnie oddałem mój zatarty cylinder do regeneracji nicasilu - zawiozłem go do czech, zapłaciłem ok 450zł i po 2 tygodniach dostałem ładnie wyglądający garnek w selekcji A, przy wymianie tłoka zdam relację jak ma się powłoka, ale jak na razie po 5h nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości Wink
barek253
PostWysłany: Nie 11:04, 19 Lip 2015    Temat postu:

gdzie dać do tulejowania jak nie do woryny?
mam yz z której ręką wyjmuje tuleje Wink
janexc200
PostWysłany: Nie 9:09, 19 Lip 2015    Temat postu:

jezdzic to będzie, ale nie wiadomo czy tak samo jak na nicasilu, moja 200 po tulejowaniu chodziła jak niedogrzana, dłubalem w gaźniku ale nie mogłem go idealnie ustawic,
sama firma wg mnie OK, wiele osób u nas korzystało z ich usług i zawsze wszystko terminowo i solidnie, ale to było 4l temu moze teraz standard obsługi sie pogorszył Wink
major000
PostWysłany: Nie 7:29, 19 Lip 2015    Temat postu:

Ziomek dwa miesiące temu wysłał do nich cylinder do tulejowania. Po półtora miesiąca czekania kiedy zrobił aferę łaskawie zrobili robotę i przysłali. Ciekawe jak długo pojeździ...
Krystian81
PostWysłany: Sob 23:38, 18 Lip 2015    Temat postu:

Niniejszy post pomógł mi wybrać warsztat na zrobienie szlifu. W przeciwieństwie do Was jestem mocno niezadowolony z usług firmy MOTOR-TECH. Pierwsza sprawa - na magicznej karteczce, którą się dołącza do paczki napisałem żeby najpierw sprawdzić silnik (co jest do zrobienia), później do mnie zadzwonić abyśmy ustalili zakres prac. Po 2ch tygodniach MOTOR-TECH odesłał mi zrobiony silnik z rachunkiem bez jakiegokolwiek kontaktu. Druga sprawa to to co zrobili szpilkom mocującym cylinder. Na wszystkich 4ch popsuli gwint, żadna nie nadaje się do użycia.
Fotka szpilek:
s24[dot]postimg[dot]org/3jyjp8f5h/szpilki.jpg
(sorry, że nie w poście ale nie mam jeszcze uprawnień do wstawiania linkow).
hacker33
PostWysłany: Czw 14:45, 16 Lip 2015    Temat postu:

Jak w Husabergu:)
Majster128
PostWysłany: Czw 10:00, 16 Lip 2015    Temat postu:

Przyszedł mi ostatnio taki cylinder do RM 250 do tulejowania, który niedawno wrócił od tulejowania u woryny. Tuleję z cylindra można było wyciągnąć ręką.
grzegorzszw
PostWysłany: Śro 22:19, 23 Sty 2013    Temat postu:

Hacker33, jeśli dobrze pamiętam, to kładłeś nowy nicasil i już masz jakieś problemy Question Shocked

PS: Może Ci się spodoba i poprawisz jeszcze osiągi 380:):
http://www.ktmworld.com/blog.aspx?month=2011-9
Warto przejżeć cały blog, a w szczególności o XC 200.
kauboy
PostWysłany: Śro 22:07, 23 Sty 2013    Temat postu:

no moze i czasami tak jest ze cos zle pujdzie ale ogolnie robi najlepiej na rynku koledzy drodzy Wink
hacker33
PostWysłany: Śro 17:47, 23 Sty 2013    Temat postu:

Ja nie wiem dlaczego ale mam pecha, że jak korzystam z usług chwalonych speców to u mnie zawsze coś zrobią źle.
I niebawem będę wysyłać swój cylinder do Pana Woryny i zobaczymy co z tego wyniknie:)
Czepek
PostWysłany: Śro 17:25, 23 Sty 2013    Temat postu:

manta19 napisał:
A niektórych forumowiczów to zazdrość zżera że sie człowieka poleca???Jak jest dobry to sie poleca innym zeby nie musieli wywalac kasy np na nikasil u lancorta a potem płakać na forum że zszedł i nikt go wczesniej nie uprzedził.

nie zzera mnie zazdrosc, mam swoje zdanie oparte na doswiadczeniu swoim i znajomych, i nie jest tak idealnie jak w 1szym poscie, że normalnie Pan Woryna to istny Bóg Smile
Pozdro, ja koncze rozmowe w tym temacie bo zaraz spinka będzie Smile
henio12323
PostWysłany: Śro 9:51, 23 Sty 2013    Temat postu:

w kazdym serwisie jak pamietam dorzucają do ceny fabrycznej 30 albo 40 % ( ale chyba 30% ) i na tym zarabiaja i tak jest wszędzie. wszystko wychodzi z austrii czy kupujesz w czechach częsci czy w polsce i tak wszystko przechodzi przez austrię i jest dorzucane 30%. kwestia tylko taka jakie ma sie zniżki, jak kupujesz sporo itp to daja niezłe rabaty a i tak wychodza na plus. druga sprawa to przeceny - da sie znaleść na prawde tanio częsci, ja np znalazłem w Anglii w sklepie internetowym ( ale tez jest fizyczny ) cylinder do ktma 540 pojemnosci razem z tłokiem jedynie bez uszczelek. za około 2000 zł plus ze 100 zł na wysyłke do Polski. czyli taniej niz oryginalny nominalny cylinder ;P przecena była 50% na to akurat, bo kosztował w tamtym sklepie normalnie 2X drożej
kauboy
PostWysłany: Śro 8:00, 23 Sty 2013    Temat postu:

tzn chodzi mi oto ze w serwisie w niemczech sa tanie czesci do ktm,unas jakos duzo zarabiaja w polsce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group