Autor Wiadomość
DamianEXC250
PostWysłany: Czw 16:21, 14 Lut 2013    Temat postu:

Ile wlejesz tyle spali, w takich sprzętach nie liczy się spalania bo wiadomo że dużo palą. Kupując 2t trzeba się liczyć z dużym spalaniem i tyle, to są motocykle do szaleństw a nie do jazdy na spacery.
Czepek
PostWysłany: Śro 17:28, 23 Sty 2013    Temat postu:

kup moto starsze o 5 lat i kup cinkoczento na dojazdy
kauboy
PostWysłany: Wto 21:32, 22 Sty 2013    Temat postu:

wiem wiem keny zdaje sobie z tego sprawe wkoncu katuje to juz przez kilka ładnych lat ale chciałem sie dowiedziec bo to moj pierwszy exc i chciałem tez troche pojezdzic po okolicy np moj kolega z niemiec ma exc 200 i zrobił juz nim 12 tys co jest na zdrowy rozum nie wiarygodne ale naprawde tak jest,motorek kupił nowy jak jego kilka katemów o nigdy nic nie robi nawet niewie co to jest tłok wosner a jest niemcem. Nowy 2t jest w stanie duzo przejechac ale potem niestety jak juz cos trzeba bedzie robic to wszystko... ale jednak to 12 tys !
Keny
PostWysłany: Wto 19:44, 22 Sty 2013    Temat postu:

Kauboy napiszę Ci krótko ... to nie jest tani sport Wink
sobek1985
PostWysłany: Wto 14:24, 22 Sty 2013    Temat postu:

ja jak mialem exc 250 2008 40 mth. przy takim przebiegu 80 km i rezerwa Smile
kauboy
PostWysłany: Wto 14:11, 22 Sty 2013    Temat postu:

2t lubi paliwko i do tego jeszcze olej i dlatego własnie cały czas mysle nad 4t ale 4t to zato wiecej rzeczy w silniku i wieksze wydatki ale zato mało pali,wsumie to i tak 2t chyba jest tansze w ekspluatowaniu
Keny
PostWysłany: Wto 12:40, 22 Sty 2013    Temat postu:

Miałem kiedyś Honę CR250 i na torze potrafiła 11litrów na godzinę wciągnąć, Młody , chyba coś Ci się pomyliło 10 litrów na 3 godziny jazdy???Chyba , że to był motorowerek 50ccm Wink
bully
PostWysłany: Pon 23:18, 21 Sty 2013    Temat postu:

mlody20120 napisał:
Na zawodach cross country w trzy godziny taki motor wypali 10 litrów.normalne niedzielne jezdzenie to na 10 litrach cały dzień


Taa jasne, chyba jak se wycieczke krajoznawczą za zawodnikami urzadzisz Razz
wójo
PostWysłany: Pon 22:07, 21 Sty 2013    Temat postu:

na asfalcie to ci corsa z gazem najmniej spali a nie 450tka. Motorki tego typu to sa zabawki, malo kto uzywa je jako srodki lokomocji na codzien, a ci co tak robia nawet nie zastanawiaja sie czy splił 5 czy 25, koszty zerwisu cie zjedza i puzniej kombinacje czy zmieniac tłok czy jeszcze poczekac, puzniej zatulejowac, przetaczac sie do konca sezonu i sprzedac...
barek253
PostWysłany: Pon 22:05, 21 Sty 2013    Temat postu:

pochwal się fotką
kauboy
PostWysłany: Pon 20:17, 21 Sty 2013    Temat postu:

hehe na lamusa to raczej nie ,miałem juz kilka 250 ostatnio cr 250 ale pytam sie dlatego bo chcem tez uzywac ten motorek jako srodek transportu np do panny lub miasta 10 km w jedna strone i tak sie zastanawiam ze 2t na asfalcie przy 80 bedzie spalac ogromne ilosci paliwa wiec zastanawiam sie nad 450... lecz z drugiej strony szkoda mi tego bo naprawde kupiłem barrdzooo wypasionego z dodatkami
Keny
PostWysłany: Pon 17:45, 21 Sty 2013    Temat postu:

Koszt paliwa to chyba najmniejszy problem z kosztami naprawy Wink , tak jak koledzy wyżej piszą, zależy od stylu jazdy , czy na ostro czy na lamusa Smile
Asteros2012
PostWysłany: Nie 12:00, 20 Sty 2013    Temat postu:

125 miałem podobnie 1zbiornik 100km tyle że bardziej po prostych drogach
maciek
PostWysłany: Nie 10:57, 20 Sty 2013    Temat postu:

moja 300 robi około 100km na baku także ile wlejesz tyle spali
mlody20120
PostWysłany: Sob 22:55, 19 Sty 2013    Temat postu:

Na zawodach cross country w trzy godziny taki motor wypali 10 litrów.normalne niedzielne jezdzenie to na 10 litrach cały dzień

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group