Autor Wiadomość
wójo
PostWysłany: Pon 22:44, 21 Sty 2013    Temat postu:

dla jasnosci 520 i 525 maja pojemnosc 510ccm
goger
PostWysłany: Pon 22:40, 21 Sty 2013    Temat postu:

myślałem że takie czary na garnku z 450 Smile
wójo
PostWysłany: Pon 22:36, 21 Sty 2013    Temat postu:

najnormalniej zmieniasz cylinder z tłokiem od 520-525 i masz 510ccm.
goger
PostWysłany: Pon 22:35, 21 Sty 2013    Temat postu:

wójo napisał:
z serynjego 450 mozesz zrobic 510, puzniej wkładasz wiekszy cylinder i robisz 540 a zeby z 540 zrobic 560 musisz zmienic wał od 560 który ma wiekszy skok. Jak juz robisz 560 to wiadomo ze lepiej odrazu i wałek, gaznik, sprzegło, moduł... spore koszty wychodza.


zaciekawiło mnie jak z 450 zrobić 510, możesz wójo rozwinąć temat?
henio12323
PostWysłany: Śro 21:42, 16 Sty 2013    Temat postu:

jak masz np tłok i cylinder do wymiany. to masz wcale nie wiekszy wydatek. kupujesz tylko tłok i cylek 510 pojemnosci i zakładasz. moduł jest ten sam Wink
Fabian
PostWysłany: Śro 21:10, 16 Sty 2013    Temat postu:

Dzięki wszystkim za wpisy. Chyba powoli się mi to wszystko klaruje. Dół silnika jest ten sam, głowica i wałek rozrządu też. Nawet gaźnik taki sam.

Różnica to oczywiście cylinder z tłokiem, uszczelka i jak się okazało moduł zapłonowy Sad co może przesądzić o finansowej porażce całego przedsięwzięcia.

450 525
Głowica 59036020144 59036020144
Gaźnik FCR-MX39 TPS 03 59031001200 59031001200
Wałek rozrządu 59036010000 59036010000
Wał 59030018500 59030018500
CDI 59439031010 59039031500
wójo
PostWysłany: Śro 20:07, 16 Sty 2013    Temat postu:

róznica w wykorbieniu jest miedzy 400 a 450/520/525/540 i 560 ma jeszcze inny wał i korbe od całej reszty. W korbie od 560 prawdopodobnie jest tylko taka róznica ze jest przeszlifowana na dolnej stopie zeby miesciła sie w obrysie wału przy najnizszym połozeniu, z racji tego ze czop jest osadzony na wiekszym promieniu bez zwiekszania całkowitej srednicy połówek wału.
henio12323
PostWysłany: Śro 15:00, 16 Sty 2013    Temat postu:

eee jak mam serwisówke do silnika 450 525 to numer wału jest ten sam dla 450 i 525 wiec róznic nie moze mieć
Fabian
PostWysłany: Śro 14:57, 16 Sty 2013    Temat postu:

madart napisał:
na początek link: http://173.74.246.25/munnracing/catalog/selectmanual.cfm?year=2005
różnią się tylko srednicą cylindra - 89 vs 95mm
450 ma uszczelke pod cylindrem 0,8mm a 525 0,5mm
wałek rozrządu ten sam 5521
jak masz cylka 450 rozwierć zatulejuj na tłoka 525 i ciesz sie mocą Smile
KTMy są jak klocki lego Smile


Któryś fachowiec z kolei podpowiada mi że jest jeszcze różnica w wale - inaczej przesunięte wykorbienie. Spotkął się ktoś z taką informacją?
henio12323
PostWysłany: Śro 14:04, 16 Sty 2013    Temat postu:

sory racja miałem na mysli 540 Razz a napisałem 560 ma inna korbe jak nie cały wał itp iotd.
wójo
PostWysłany: Śro 9:26, 16 Sty 2013    Temat postu:

z serynjego 450 mozesz zrobic 510, puzniej wkładasz wiekszy cylinder i robisz 540 a zeby z 540 zrobic 560 musisz zmienic wał od 560 który ma wiekszy skok. Jak juz robisz 560 to wiadomo ze lepiej odrazu i wałek, gaznik, sprzegło, moduł... spore koszty wychodza.
madart
PostWysłany: Śro 6:27, 16 Sty 2013    Temat postu:

http://thumperracing.net/index.php?route=product/product&path=37_39_77&product_id=56 1000$ jesli wyslesz im swoj cylinder a w zamian dostajesz korbe, tlok i nowy cylinder
czarnysm
PostWysłany: Śro 2:16, 16 Sty 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
wystarczy popatrzeć na wspólne częsci w katalogach. 450 i 525 to sa niemalze identyczne silniki. dół jest ten sam, na górze róznia sie tylko cylindrem i tłokiem, głowica zostaje ta sama. nie wiem jak jest z gaźnikiem, tzn na pewno jest ten sam ale nie wiem jak z rozmiarami dysz. ale pewnie też to samo. spokojnie mozesz przerobic swój silnik nawet na 560 Razz


a na 560 Nie trzeba zmieniac korby i modulu zaplonowego? w po przyszlym sezonie bede wymieniac tlok i cylek i tez zastanawiam sie nad 560 tylko nigdzie nie moge znalezc info co dokladnie potrzeba (i za ile) zeby zrobic z 525-560
wójo
PostWysłany: Wto 20:40, 15 Sty 2013    Temat postu:

tylko nie wstawiaj zadnej tulei !! chyba ze delikatnie eksploatujesz. co do róznic, juz wyjasnione. Miedzy 400-450/525 jest juz wiecej róznic. Sx 450 i 525 tez sie róznia od exc i trzeba uważać na wysokosci cylindrów, nie tylko na srednice.
madart
PostWysłany: Wto 20:16, 15 Sty 2013    Temat postu:

na początek link: http://173.74.246.25/munnracing/catalog/selectmanual.cfm?year=2005
różnią się tylko srednicą cylindra - 89 vs 95mm
450 ma uszczelke pod cylindrem 0,8mm a 525 0,5mm
wałek rozrządu ten sam 5521
jak masz cylka 450 rozwierć zatulejuj na tłoka 525 i ciesz sie mocą Smile
KTMy są jak klocki lego Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group