Autor Wiadomość
MlodyRM
PostWysłany: Sob 12:46, 15 Gru 2012    Temat postu:

Z tego co pamietam to w Mitas zmienil mieszanke i stare C4 spisywaly sie duzo lepiej niz nowe. Poszczegolne serie roznia sie kolorem paska na oponie, ale juz nie pamietam ktore to ktore
babel
PostWysłany: Sob 10:22, 15 Gru 2012    Temat postu:

Zastanawiam się dlaczego Mitas c04 ma tak skrajne opinie
bartek85
PostWysłany: Pią 23:14, 14 Gru 2012    Temat postu:

Ja jestem pozytywnie zaskoczony miękką Duro HF906 którą ujeżdżam na DT. Można ją dostać za ok 150 zł. Z racji słabego silnika w DT opona się nie zużywa no i u mnie asfaltku kostki nie widzą. W KTM kończy się Mitas c-10 (strasznie zaokrągliły się kostki), następną również wypróbuje DURO HF906 110/18 zobaczymy jak się spisze w mocniejszym sprzęcie.
henio12323
PostWysłany: Pią 20:53, 14 Gru 2012    Temat postu:

noo moje AC10 też super Very Happy na zawodach jak startowałem ( teren startowy zaorana ziemia ) tak wyrwałem z bramek że do winkla pierwszego doleciałem praktycznie jako pierwszy - trakcja mnie mega zaskoczyła ( to był drugi dzien na nowej oponce ) niestety jak wjechałem na mokrą trawe to tył troche tanczył ;/ nie spodziewałem sie trakcji jak na piasku, ale myslałem że troche lepiej bedzie gryzło
Keny
PostWysłany: Pią 20:14, 14 Gru 2012    Temat postu:

Trudno mi powiedzieć o mokrej trawie, ponieważ testujemy oponki w lesie , poligonie wojskowym i na piachu. W tego typu terenie sprawuje się super. Bardzo dobrze radzi sobie w piaszczystych podjazdach.
wójo
PostWysłany: Pią 20:05, 14 Gru 2012    Temat postu:

ja bede w przyszłym sezonie testował dunlopa geomax mx51
Wiekszosc opono 140 ze snaczkiem fim ma niska kostke, stosunkowo szybko sie scieraja, ale mają duży balon, przez co mozna mniej powietrza nabic i w technicznym terenie sie sprawdzają.
henio12323
PostWysłany: Pią 18:24, 14 Gru 2012    Temat postu:

keny a jak opona zachowuje sie na mokrej trawie ? moje AC-10 nawet jak było praktycznie nowe troche słabo łapało trakcje na sliskiej trawie czy błocie gliniastym ;/
Keny
PostWysłany: Pią 17:26, 14 Gru 2012    Temat postu:

Potwierdzam , mam Mitasa C04 i jest to opona na obecną chwilę najlepsza wg. mnie, a wcześniej miałem różne opony z tyłu m.in. Metzelera . Opona trzyma super przy ciężkich podjazdach w miękkim podłożu , jednakże na twardym też sprawuje się super. Ale ocena oczywiście należy do raidera Smile
bully
PostWysłany: Pią 10:19, 14 Gru 2012    Temat postu:

No mitasa bym już nigdy nie założył.

Do EXC E2/E3 tylko 140, najlepiej sie jeżdzi w terenie i tylko taka ma FIM.
Gość
PostWysłany: Czw 22:14, 13 Gru 2012    Temat postu:

Mitas C04 < 130'tka Najlepsza opona na świecie, praktycznie sie nie zużywa ! Polecam Very Happy
henio12323
PostWysłany: Czw 21:42, 13 Gru 2012    Temat postu:

zalezy jeszcze jaka oponka itp. bo niektóre w rozmiarze 120 to sa i tak szerokie jak inne 140stki (no moze troszke mniejszy balon ) 140 jest na ostre enduro gdzie jest duzo kamieni przeszkód które mogą uszkodzic np felge. na spokojniejszy teren 120 spoko wystarczy. ale to że tobie sie lepiej na 110 jexdziło nie ma kompletnie sensu. bo jest setki opon o tym rozmiarze. zalezy pod co kupisz. jak kupisz nawet idealny rozmiar a kupisz opone np na twardy teren a zaczniesz ganiac po błocie. to nigdy nie bedziesz zadowolony
luksw
PostWysłany: Czw 20:58, 13 Gru 2012    Temat postu:

Latam na 140/80/18 Metzelera i sprawuje sie calkiem dobrze Smile bloto czy podjazdy nie sa wiekszym problemem Wink
babel
PostWysłany: Czw 20:57, 13 Gru 2012    Temat postu:

I na 140/80/18 latacie?
DRZ tą lepiej jeździło mi sie np na 110/100/18.
KTM mam bardzo krótko i muszę zmienić tył - zastanawiam się nad rozmiarem
Gość
PostWysłany: Czw 17:39, 13 Gru 2012    Temat postu:

dzieki za odp
Poramańcz
PostWysłany: Czw 14:54, 13 Gru 2012    Temat postu:

Tył 140/80/18.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group