Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 21:12, 22 Cze 2013    Temat postu:

sintered - spiek z angielskiego.

klocki nie miały wpływu, tylko układ.
bartex
PostWysłany: Sob 19:16, 22 Cze 2013    Temat postu:

Oświećcie mnie co to jest "sintered"
Blokowało mi koło z przodu. Objaw taki jak nie cofające się tłoczki a całość smarowana i trzymana w należytym porządku. Odkręciłem zacisk i najpierw wypadła okładzina klocka a potem wyjąłem klocki. Niezła gleba była by jak by zablokowało koło w trakcie jazdy.
EBC czerwone - przypadek? bo chyba takich już nie chcę Rolling Eyes
czlowiekwidmo
PostWysłany: Śro 10:10, 06 Lut 2013    Temat postu:

ok ok

juz zamowilem kloci x2 tarcza ham tył lozyska tył powoli działam urlop mam pozdro!!
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 22:10, 05 Lut 2013    Temat postu:

Po co Ci konkretny link.
Masz w temacie dużo propozycji klocków. Wypisane rodzaje, wady zalety. Teraz sam zdecyduj jakie potrzebujesz i za jaką kwotę co i jak.
sobek1985
PostWysłany: Wto 20:41, 05 Lut 2013    Temat postu:

czlowiekwidmo jakbys potrzebowal klocki i tarcze to daj znac bo mam na sprzedaz
czlowiekwidmo
PostWysłany: Wto 20:12, 05 Lut 2013    Temat postu:

podajcie linka do klocków do exc 450 2010 musze kupic klocki i tarcze bo jutro rozbieram
mlody20120
PostWysłany: Pią 12:18, 07 Gru 2012    Temat postu:

polecam klocki firmy VESRAH w ciężkich warunkach dają rade i prawie że wogóle nie różnią się od orginału zakładanego w KTM
henio12323
PostWysłany: Śro 21:39, 05 Gru 2012    Temat postu:

są rózne wiem że goldfrenów masz tez kilka rodzai, nawet sinterowe maja kilka modeli. jak kupisz i uzywasz niezgodnie z zastosowaniem to tez moze byc kicha ;D ja mam jakies na przód goldfrena, jakies grudkowe okropnie, ciagle są mikro pory, wżery nieciągłosci pewnie do lepszego odprowadzania ciepła. ale sa na tyle twarde że widac zuzywanie tarczy szybsze ;/
barek253
PostWysłany: Śro 21:30, 05 Gru 2012    Temat postu:

na tyle miałem trw siedziały ponad pół sezonu ale jeździłem jak dziadek teraz kupiłem goldfreny i po 6 bakach ich nie ma z tym że jazda już ostra
przód mam od kąd mam moto i jeszcze prawie nic nie zeszły jakies kosmiczne klocki jak lukne jakie to są to dam znać z tym że ja latam cały czas las błoto

planuje teraz na tył delty
maciek jak sie dokładnie nazywają?
Czepek
PostWysłany: Śro 21:12, 05 Gru 2012    Temat postu:

No dlatego napisalem, ze tansze na tyl, ale podstawa to sintered.
wójo
PostWysłany: Śro 21:05, 05 Gru 2012    Temat postu:

no wlasnie czerwone nie sa sintered
Czepek
PostWysłany: Śro 19:18, 05 Gru 2012    Temat postu:

wójo napisał:
czepek nie do końca tak jest, z przodu mam jakieś złote ebc i starczają na bardzo długo ale z tyłu raz sie pokusiłem i kupiłem czerwone ebc, zaliczyłem jeden błotnisty wyjazd, nie cale 200km i klocków nie było a hamulca tylnego bardzo rzadko używałem.
Poza tym najczęściej hamuje 80% przód 20%tył a tylne zjada 2 razy szybciej niż przednie nawet w przypadku porządnych klocków (przerabiałem już ebc złote-czerwone, trw, brembo)
Można jeszcze debatować ze zużyta tarcza zjada klocki szybciej czy tez kwestia ustawienia dźwigni hamulca...
Co do zacisków z tylu to po 2003r były juz inne tak samo pompki hamulca ze zintegrowanym zbiorniczkiem, poza tym wyjecie tylnych klocków i pomierzenie zajmuje 30sekund Very Happy

a czerwone ebc sa sintered?
Ja mialem proxy przód i tył, przód już zjechałem, a tył dalej dobrze się trzyma, a tarcze mam z rantem.
Przod tez był kozak, ale gdy miałem ok 40% klocka pojechałem na tor gdzie było 0,5m błota i tam łoiliśmy z 3h no i zostały blachy Very Happy
kzq
PostWysłany: Wto 21:48, 04 Gru 2012    Temat postu:

Liczyć się należy także z tym jakie są klocki.
Jeżeli klocki są twarde to są wytrzymalsze i tarcze hamulcową szybciej zużywają.
Miękkie klocki szybciej się zużywają ale tarcza hamulcowa dłużej wytrzyma.
Także nie należy patrzeć tylko na to ile klocki wytrzymują, a jak wiadomo tarcza hamulcowa do najtańszych nie należy.
wójo
PostWysłany: Wto 21:37, 04 Gru 2012    Temat postu:

czepek nie do końca tak jest, z przodu mam jakieś złote ebc i starczają na bardzo długo ale z tyłu raz sie pokusiłem i kupiłem czerwone ebc, zaliczyłem jeden błotnisty wyjazd, nie cale 200km i klocków nie było a hamulca tylnego bardzo rzadko używałem.
Poza tym najczęściej hamuje 80% przód 20%tył a tylne zjada 2 razy szybciej niż przednie nawet w przypadku porządnych klocków (przerabiałem już ebc złote-czerwone, trw, brembo)
Można jeszcze debatować ze zużyta tarcza zjada klocki szybciej czy tez kwestia ustawienia dźwigni hamulca...
Co do zacisków z tylu to po 2003r były juz inne tak samo pompki hamulca ze zintegrowanym zbiorniczkiem, poza tym wyjecie tylnych klocków i pomierzenie zajmuje 30sekund Very Happy
Czepek
PostWysłany: Wto 21:24, 04 Gru 2012    Temat postu:

1sze co to na przód polecam coś z wyższej pólki, a tyl mozesz kupić cos za 60zł, bo tyłu sie prawie nie używa to nie leci to tak szybko.
Podstawa- SINTERED !

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group