Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 16:58, 23 Lis 2012    Temat postu:

noo ale wydech od SXa mozesz kupic powiedzmy za 150 zł i zawsze masz 2 wydechy jeden np na przegląd drugi w ostry teren Very Happy i odsprzedac zawsze tez mozna. a jak jeden przerobisz to masz tylko jeden ;P wiec tak o wychodzi
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 22:03, 22 Lis 2012    Temat postu:

No od podstaw sie nie opłaca ale przeobic jak pisałem wyżej oryginalny owszem tak, wtedy wychodzi cos koło 50zł rurka i inne pierdoły + wata, wiecej niż 100zł cała zabawa nie wychodzi więc tanij niz od sx Very Happy
henio12323
PostWysłany: Czw 21:18, 22 Lis 2012    Temat postu:

a czy jest sens ? po 1 po co robic od podstaw nowy kiedy masz oryginał. który mozna łatwo przerobic. wywalasz srodek, wsadzasz perforowana rurke, wygłuszenie i masz wydech gotowy. 2 sprawa to taka że za grosze mozna kupic wydech od SXa który bedzie lepszy. dopasowany i sporo mniej roboty ;P bo tak czy siak na materiały musiał bys troche grosza wydać zeby samemu wydech zrobic
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 21:02, 22 Lis 2012    Temat postu:

Dźwięk wyrażę sie brzydko ale konkretnie ZAJEBISTY Very Happy.
Dosłownie jak SX, przy okazji charakterystyka silnika inna troszkę inaczej ciągnie i ten dźwięk przy odkręcaniu manetki to balsam dla uszu i podczas jazdy lepiej słychać moto, choć co ciekawe jak na oryginalnym po lesie ganaiłem kumpel mówił że słyszał mnie kiedy gaz dodaje etc a na przerobionym mówił że nie Very Happy
Pytek
PostWysłany: Czw 20:55, 22 Lis 2012    Temat postu:

Dzięki kolego a jak efekty dźwiękowe??głośno i lepiej jak na fabryce??
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 20:50, 22 Lis 2012    Temat postu:

Nic sie nie stanie Razz
Dla ułatwinia rura performowana fi45 jest idealna. Długść chyba 45cm starczała. Jedną końcówkę rury trzeba rozbić by spasować z końcóka wydechu, oraz do jednej końcóki wydechu musisz dospawać jakis pierścień ja uciąłem z tawotnicy by było wszystko spasowane. Nie zapomnij przy okazji dać nowego wypełnienia. trochę zabawy jest ale wszystko do zrobienia ( zrobilismy z kumplem tak jemu jak i sam sobie tłumik Smile )
Pytek
PostWysłany: Czw 20:39, 22 Lis 2012    Temat postu: Przelot EXC 520

Witam kolegów z racji długich wieczorów chcę sobie coś porobić w garażu.Wpadłem na pomysł żeby zrobić typowy przelotowy tłumik do Exc 520 bo mam fabryczny za cichy dobry na przegląd Wink. Moje pytanie jest następujące:Chce go zrobić idealna kopię fabrycznego dł. itp tylko wstawić do środka rurę perforowaną na przelot i czy tym "manewrem" nie uszkodze jakoś silnik jego pracy.Wiem że będzie z gaźnikiem poregulować żeby wszytko grało.Mam takie obawy z doświadczeń 2T ale silnik 4T to inna konstrukcja.pozdrawiam z góry dzięki na info

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group