Autor Wiadomość
Fahrenheit
PostWysłany: Sob 12:29, 24 Lis 2012    Temat postu:

rozwiertka i tuleje mosiężne na razie załatwiły sprawę. Zobaczymy ile wytrzyma.
maciek
PostWysłany: Wto 16:50, 20 Lis 2012    Temat postu:

Ścinanie klocków tez jest przyczyną zużytej tarczy hamulcowej
Asteros2012
PostWysłany: Wto 16:06, 20 Lis 2012    Temat postu:

około 50zl bo za 100 już można znaleźć w dobrym stanie używkę
Fahrenheit
PostWysłany: Wto 14:58, 20 Lis 2012    Temat postu:

Dzisiaj oddaję go na łożyska do mechanika i dowiem się też czy mi to zrobi w jakiejś rozsądnej cenie. Jak sądzicie jaki koszt uznać za sensowny? Niby hamulec działa i luz nie jest znaczny ale irytuje mnie fakt iż brzmię jadąc jak sanie Świętego Mikołaja.
Asteros2012
PostWysłany: Pią 21:05, 16 Lis 2012    Temat postu:

Zależy w jakich pozycjach i w jakim stopniu rusza ci sie zacisk
barek253
PostWysłany: Pią 20:38, 16 Lis 2012    Temat postu:

czy to może powodować ścinanie klocków?
bartek85
PostWysłany: Pią 19:50, 16 Lis 2012    Temat postu:

Mam to samo. Hamulec na razie działa więc będę jakoś z tym żyć.
Asteros2012
PostWysłany: Pią 17:49, 16 Lis 2012    Temat postu:

Mój stary zacisk z okrągłego otworu na prowadnice miał kompletne jajo ; d kupiłem używkę za 120zl w bardzo dobrym stanie
bully
PostWysłany: Pią 17:45, 16 Lis 2012    Temat postu:

wyrobione prowadnice, to normalne dla kilku letniego motocykla, próbowalem z tym walczyć wprasowując tulejki ale po czasie i tak się to wyrabia, cena nowych częsci trochę odstrasza.
Fahrenheit
PostWysłany: Śro 12:57, 14 Lis 2012    Temat postu:

Dzięki za mega wyczerpującą odpowiedź Smile Rozbiorę dzisiaj zacisk i zobaczę co da się zrobić. Bo tak jak jest teraz na pewno nie jest prawidłowo. Dzwoni bardziej niż sanie świętego Mikołaja

Pozdrowienia.
hacker33
PostWysłany: Wto 16:35, 13 Lis 2012    Temat postu:

Tylny zacisk ma luz na boki ponieważ pracuje na dwóch prowadnicach.
Zacisk można przesuwać prawo lewo.
Jeżeli luz masz na prowadnicach (tam gdzie są dwie czarne gumki) to może warto rozebrać zacisk i zobaczyć czy jeszcze masz smar w prowadnicach.
Aby rozebrać zacisk musisz zdjąć koło, wyciągnąć klocki i wtedy wysuniesz zacisk od mocowania zacisku.
Nie ma tam śrub a nic.
Trzyma się on tylko dzięki tym dwóm czarnym gumkom.

Na zdjęciu poniżej masz zdjęty zacisk. Widać jedną z prowadnic. Druga jest przymocowana do mocowania zacisku.
Fahrenheit
PostWysłany: Wto 16:24, 13 Lis 2012    Temat postu: EXC 200 2002r Luźny zacisk tylniego hamulca

Witam,

Na ostatniej przebieżce zaczął mi dzwonić zacisk tylnego hamulca. Okazało iż dostał delikatnego luzu na boki. Hamulec normalnie działa i hamuje. Wydawało mi się że coś się obluzowało jest niedokręcone etc ale nie mogę tak naprawdę znaleźć tam żadnej śruby którą mógłbym dokręcić. Czy ktoś miał podobny problem i się z nim uporał? Może padła tam jakaś sprężyna?, nie mam pojęcia. Nie znalazłem na forum podobnego tematu.

Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group