Autor Wiadomość
Keny
PostWysłany: Śro 12:25, 14 Lis 2012    Temat postu:

Temat opanowany nie cieknie... Wink ,mam nadzieję , że na dłużej zapomnę o cieknącym płynie Wink
batsopot
PostWysłany: Śro 10:40, 14 Lis 2012    Temat postu:

orginał jest (2004) z wargą pyłowa jak kto woli dwu wargowe ale rozmiary podobne ciezko dostac lub sa bez sprezynkowe testowałem ten temat
najlepszy patent lekko głebiej lub płycej i orginalne inne zaczynają szybko puszczac
tez testowałem różnica cenowa niewielka
org chyba 8.20 inne 3-4 zł
Keny
PostWysłany: Śro 7:21, 14 Lis 2012    Temat postu:

Jednowargowy , faktycznie przesunięcie dałoby to , że zimering nie "chodziłby" w wytartym miejscu , ale z tym szlifowaniem pierścienia bym nie ryzykował
henio12323
PostWysłany: Wto 22:42, 13 Lis 2012    Temat postu:

a i jeszcze troche patent jaki mi polecił znajomy żeby ich nie wciskać do samego konca, żeby minimalnie wystawały ( jak sie komus nie podoba to z zewnatrz pierscien mozna spiłować sobie ) wtedy pracuje to nie w srodku wytartego rowka tylko minimalnie obok.
hacker33
PostWysłany: Wto 22:39, 13 Lis 2012    Temat postu:

A to są simeringi jedno czy dwu wargowe?
Bo jak jedno to może można zastąpić je dwu wargowymi?
Keny
PostWysłany: Wto 22:29, 13 Lis 2012    Temat postu:

Były orginały a założyłem obecnie zimeringi co były w kpl. uszczelek, nie wiem jakiej firmy.
henio12323
PostWysłany: Wto 22:09, 13 Lis 2012    Temat postu:

mniejsza srednica o 1 mm to za duzo. oryginalne były wczesniejsze ? bo one są dosyc luźne, z corteco są nieco casniejsze.
Keny
PostWysłany: Wto 21:42, 13 Lis 2012    Temat postu:

Dla potomnych:
2001r. nie ma otworów w tej tulejce, aby wymienić zimeringi i oringi należy odkręcić napinacz łańcucha , zdjąć pokrywę głowicy, tulej przekręcić tak aby nacięcia były prostopadle do ziemi i wtedy dopiero można wysunąć tulej z zimeringami innej opcji nie ma ponieważ ta tulej ma przetoczenie z tyłu a w korpusie głowicy jest frez , w który wchodzi przetoczenie tulei i nie ma opcji aby wysunąć Confused , ten patent KTM poprawił w 2002r. , co sprawia , że wymiana zimeringów trwa 80% krócej Wink . Zauważyłem znaczne wytarcia na wałku i zastanawiam się czy nie założyć zimeringi o mniejszym otworze wewnętrznym. Nie zdążyłem sprawdzić czy po wymianie zimeringów nie cieknie , no cóż sąsiedzi byliby niezadowileni Wink , jutro się okaże czy jest dobrze, w najgorszym wypadku do poprawki z innymi zimeringami.
wójo
PostWysłany: Wto 19:12, 13 Lis 2012    Temat postu:

tez pomyslalem to samo ze moze włozona jest odwrotnie. pokaz fotke najlepiej. Jutro postaram sie obejrzec dokładnie swoja i zobacze ile i gdzie tam jest material bo moze lepiej bedzie nawiercic i nagwintowac takie otworki samemu.
henio12323
PostWysłany: Wto 17:11, 13 Lis 2012    Temat postu:

hahaq a moze masz tą tulejke załozoną w drugą strone ? Razz
kzq
PostWysłany: Wto 15:33, 13 Lis 2012    Temat postu:

Ja akurat mam 2002r to już dziurki są.
Ja bym spróbował wyciągnąć simmeringa i spróbował wyciągnąć za środek.
Ostatecznie bym ściągnął klawiaturę.
Może ktoś inny coś poradzi, musi być jakiś sposób, w serwisówce nie ma podanego sposobu.
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 15:30, 13 Lis 2012    Temat postu:

U mnie w 2002r exc 400 normalnie w tej tulei mam gwiny by ją wyciagać ale to tak na marginesie.
Skoro u ciebie nie ma usisz zrzucić pokrywę głowicy i wtedy tulejkę od góry popchasz płaskim śrubokrętem i wyjdzie innej rady nie ma.
Keny
PostWysłany: Wto 14:57, 13 Lis 2012    Temat postu: Cieknie płyn odpowietrzeniem pompy wody

Wszystko wymieniałem nowe niedawo i tu znowu zonk, cieknie ... , zdjąłem pokrywę pompy i co dalej?! Wymieniałem te zimeringi i oringi ale w modelu 2003 a tam są nawiercone otwory do wyciągania tej tulei , w której są wciśnięte zimeringi, a u mnie w 2001 niet Confused . Macie jakiś patent na wyciągnięcie tej tulei? Model 520 EXC z 2001r.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group