Autor Wiadomość
michalpl
PostWysłany: Czw 16:05, 25 Paź 2012    Temat postu:

Czujnik ustawia się w odpowiedniej pozycji za pomocą multimetra
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 13:07, 25 Paź 2012    Temat postu:

Ale jak można źle złożyć tps? Chyba by było trzeba złożyć go z częściowo otwartą przepustnicą lub w tym plasiczku(czujniku) zminic położenie i spasować z drugim plasticzkiem przy przepustniy. Inaczej się chyba nie da, więc jak normalnie się odkeci i się tam nie grzebie tylko skręci sie nie pownien się przetsawić.
michalpl
PostWysłany: Czw 7:34, 25 Paź 2012    Temat postu:

Grzebałem kiedyś właśnie w TPS i go przykręciłem byle jak bo nie wiedziałem że trzeba go ustawiać i moto nie chciało iść na koło tak jak przedtem i na torze w miejscach gdzie wcześniej nie mogłem odkręcić gazu do oporu teraz odkręcałem ile się da. Początkowo myślałem że albo stracił moc albo ja się do niej przyzwyczaiłem aż właśnie wyczytałem o ustawianiu TPS stąd moje poprzednie pytanie.
mariantofana
PostWysłany: Śro 11:41, 24 Paź 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Być może chociaż większą rolę czujnik położenia przepustnicy odgrywa przy pracy na biegu jałowym ponieważ wtedy na podstawie położenia daje cynk do ssania automatycznego chociaż to przy gaźnikach wyposarzonych w ssanie automatyczne a tu mamy do czynienienia z gaźnikiemw wyposażonym w ssanie ręczne.


TPS jest przede wszystkim potrzebny do modyfikowania wyprzedzenia zapłonu podczas zmian położenia przepustnicy. Info dla modułu czy aktualnie dajemy w palnik i trzeba zmienić pewne parametry zapłonu...
Z tego wynika, że może to mieć wpływ na moc, moment i ich oddawanie. Podejrzewam, że w praktyce trzeba być Cyrilem Despres żeby to odczuć w jeździe...
Ale dla zaspokojenia własnej ciekawości sprowokowanej przez Autora tematu sprawdzę różne ustawienia i dam znać co i jak:)
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 10:11, 24 Paź 2012    Temat postu:

Być może chociaż większą rolę czujnik położenia przepustnicy odgrywa przy pracy na biegu jałowym ponieważ wtedy na podstawie położenia daje cynk do ssania automatycznego chociaż to przy gaźnikach wyposarzonych w ssanie automatyczne a tu mamy do czynienienia z gaźnikiemw wyposażonym w ssanie ręczne.
michalpl
PostWysłany: Śro 8:42, 24 Paź 2012    Temat postu:

Jak to zrobić to wiem bo już to zrobiłem. Chodzi mi raczej o to czy przyczyną spadku mocy może być właśnie źle ustawiony ten czujnik?
mariantofana
PostWysłany: Śro 8:38, 24 Paź 2012    Temat postu:

hacker33
to coś to taka wstawka z mosiądzu a nie brud:)
Nie mam pojęcie jakie są objawy ale wiem jak ustawić prawidłowo. W serwisówce masz dokładny opis. będziesz potrzebował multimetra cyfrowego mierzącego rezystancję i chwili czasu.
pozDRo
michalpl
PostWysłany: Wto 15:57, 23 Paź 2012    Temat postu:

chodzi o to czy paliwo jest w tym miejscu gdzie na zdjeciu jest ta rdza czy od drugiej strony tam gdzie jest sprężynka?
mariantofana
PostWysłany: Wto 15:40, 23 Paź 2012    Temat postu:

Czy przepływa? Kolego nie załamuj mnie:) Pompka służy do pompowania paliwa co oznacza, że paliwo musi przez nią przepływać.
michalpl
PostWysłany: Wto 14:59, 23 Paź 2012    Temat postu:

A czy przez tą pompkę przepływa paliwo? Bo buma jest jak nówka ale metal który na niej jest jest tak zardzewiały że nie da się tego wyczyścić.
michalpl
PostWysłany: Pon 11:07, 22 Paź 2012    Temat postu: Rdza pod pokrywką pompki przyśpieszacza

Co zrobić z tym fantem?
da się kupić samą tą część gumową która pod spodem jest metalowa i cała zardzewiała?


Uploaded with ImageShack.us

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group