Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 13:50, 24 Gru 2012 Temat postu: |
|
Trochę odkopałeś temat ale bynajmniej wypowiedź sensowna. |
|
 |
ORT-518mx |
Wysłany: Pon 11:24, 24 Gru 2012 Temat postu: klepanie napinaczy hydraulicznych |
|
W 250sxf polecam zmieniać olej co 5mth, najlepiej zalewać 10w50 .Co do klepania to zmień sobie jeszcze o-ring na napinaczu(na oryginał oczywiście) ok 1zł w salonie KTM. Bardzo Ważny jest sam montaż (tak jak pokazano w serwisówce).
Co do manualnych napinaczy to również polecam,ale trzeba podejść ostrożnie do tematu ponieważ zdarzają się napinacze których nie da się zamontować bez zdjęcia cylindra!. |
|
 |
nms007 |
Wysłany: Sob 16:25, 20 Paź 2012 Temat postu: |
|
Potwierdzam - po zmianie oleju sytuacja znacząco uległa poprawie - od czasu do czasu słychać napinacz, ale nie tak jak przed zmianą.
Zapewne pokuszę się o wymianę na nowy, ale oryginalny - gdyby to miał być moto dla mnie to zakupił bym napinacz firmy DitrTracks, ale właściciel nie chce aż tak inwestować.
ps. Faktycznie, chłodnic nie trzeba demontować, bo dostęp do wałków/zaworów jest lux  |
|
 |
grzegorzszw |
Wysłany: Sob 15:50, 20 Paź 2012 Temat postu: |
|
Też zastanawiałem się nad wymianą napinacza na manualny ale po przejściu na inny olej przestał mi klepać. Na KTMTalk wielu użytkowników właśnie te manualne poleca.
PS: A do sprawdzania luzu zaworowego (do tej pory nie musiałem ich regulować) nie zdejmuje chłodnic. |
|
 |
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 21:25, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
Klepany temat. Mechaniczny napinacz rozwiązuje ten problem. |
|
 |
nms007 |
Wysłany: Śro 20:50, 17 Paź 2012 Temat postu: Klepanie na zimym silniku (SX-F 250 2006) |
|
Jak w temacie. Kat klepie bardzo głośno na zimnym silniku, na wolnych obrotach.
Mam rozumieć, że winny wszystkiemu będzie napinacz hydrauliczny?
Sytuacja oczywiście nie ma miejsca na dobrze rozgrzanym silniku - wtedy chodzi ładnie i cichutko.
Sprawdziłem luzy zaworowe i są ok - wydechowe bez zarzutu, ssące można by nieco rozluźnić, ale póki co nie ruszam bo mieszczą się jeszcze w tolerancji.
Jutro zmienię także olej, bo poprzedni właściciel (moto świeżo po zakupie) chyba nie wiedział, że trzeba to robić co 10-15mth
ps. Słyszałem o patencie z manualnym napinaczem - jak to się sprawdza w tym silniku? |
|
 |