Autor Wiadomość
CaliMistPL
PostWysłany: Wto 8:36, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Miałem ten sam problem.

Okazało się że była to zatkana dysza odpowiedzialna za dodatkową dawkę paliwa przy gwałtownym dodaniu gazu.
Dysza znajduje na dole kanału dolotowego przed przepustnicą.
Żeby ją wyrwać trzeba rozebrać gaźnik. Może się to łączyć z uszkodzeniem uszczelki (są dostępne nowe), mi w 2004 ktm sx udało się bez szkody. Uszczelka jest osadzona na jakimś uszczelniaczu (jakiś silikon albo coś) którego kawałek odpadł z czasem i zatkał dysze.
Na dole komory pływakowej znajduje się taka membrana która pompuje tą dawkę paliwa do dyszy. Warto rozkręcić ten element i wyczyścić. Na membranie od strony popychacza zbiera się wytarte "amelinium" i z czasem może to pogorszyć jej prace.

Dysza ma bardzo mały otwór i kąt 90 stopni. Proponuje uderzyć sprężonym powietrzem od strony wylotu. U mnie to wystarczyło.
Dysza nie jest wkręcana tylko wciskana.
MAAX
PostWysłany: Sob 17:43, 13 Mar 2010    Temat postu:

Witam.
Nie wiem jak w innych moto, ale jesli chodzi o KTM EXC niestety, ale owa "dziura" istnieje z powodu zbyt ubogiej mieszanki. Motocykl przy naglym odkreseniu manetki moze w skrajnych przypadkach zgasnac-poprostu sie zdusi. Zniwelowac mozna to poprzez wzbogacenie mieszanki, choc jest to kosztem czegos, poniewarz gdy motosykl jest bardzo dogrzany moa wystepowac klopoty z jego odpaleniem.
baraba
PostWysłany: Śro 13:21, 17 Lut 2010    Temat postu:

Rozmawiałem o tym z dobrym mechanikiem i stwierdził ze do pewnego stopnia da sie to wyregulowac. Ale potem jest to normalne i najlepiej nierobić tak ze z wolnych obrotów gwałtownie dodajemy gazu. Motocykl dostaje wtedy dużą szpryce paliwa co go zdławia.

Wina lezy tez w temperaturze powietrza. Jezeli np w sezonie jak było ciepło chodził dobrze a pod koniec jak sie ochłodziło zaczeło sie tak dziac to trzeba regulować dysze powietrza, ponieważ ma ono inną gestość.

Pozdrawiam.
L0rdGrax
PostWysłany: Nie 17:51, 24 Sty 2010    Temat postu:

Kumpel miał to samo, tylko w CRF450X. Problemem była zbyt mała ilośc paliwa, podawanego przez pompke przyśpieszającą. Pomogła wymiana dyszy na większą.
baraba
PostWysłany: Sob 20:43, 23 Sty 2010    Temat postu:

Mam ten sam problem i z tego co sie dowiadywalem to jest wina za duzej dawki paliwa. Nalezy to wyregulowac tylko niejestem pewien w jaki sposob. Jak juz sobie poradze z tym to powiem jak to zrobilem.
L0rdGrax
PostWysłany: Pon 19:51, 01 Cze 2009    Temat postu:

W 525 nie mam takiego problemu, przynajmniej nie odczułem jak dotąd.
Michał
PostWysłany: Nie 17:56, 31 Maj 2009    Temat postu:

Ja Miałem Podobny Problem I Wyciągłem Świece, Zmieniłem i Było ok.
KristofSX
PostWysłany: Nie 14:49, 31 Maj 2009    Temat postu:

To normalne (oczywiście w pewnym stopniu) można to podobno wyregulować gaźnikiem, ale nie mam pojęcia jak, jeśli nie przeszkadza w jeździe - nie ruszać
exc520
PostWysłany: Nie 12:25, 31 Maj 2009    Temat postu: dziura w gazie 520exc

witam mam pytanie czy ktos wie jak usunac dziure w gazie w exc 520.przy szybkim dodaniu gazu zadlawia sie .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group