Autor Wiadomość
Poramańcz
PostWysłany: Nie 4:01, 04 Lis 2012    Temat postu:

Nasza sobotnia wycieczka dodała ci odwagi w operowaniu manetką. Przekonałes się że przyczepność tylnego koła to podstawa rozwiązania zagadki.
Widzisz co wyprawia Łuki na lekkiej 250-tce.
moquai
PostWysłany: Sob 19:05, 03 Lis 2012    Temat postu:

wójo napisał:
raz ze nie ustawiony gaznik i jezeli miales dokładnie dostrojony pod serie to na tym co masz bedziesz mial za uboga mieszanke.

W przerwie zimowej gaźnik wyczyszcze i ustawie pod ten tłumik

wójo napisał:
Druga sprawa ze odetkanie wydechu powoduje spadek momentu obrotowego w niskich partiach obrotów ale poprawe góry.


Tez to slyszalem, dziś jeździłem exc z akrapem i exc z hgs - 530stki. ten akrap to fajnie brzmi ale jeśli chodzi o moc to nie czułem różnicy, to samo hgs.


wójo napisał:
inna sprawa ze moze brakowac tobie techniki albo masz słabsza opone bo troche dziwne zeby w 530 ci mocy brakowalo i to przy wolnych przejazdach.


Trenuje, dziś było już bardzo dobrze. zrobie porządek z gaźnikiem, zmienie opony i będzie luz. wydech od sx rozbiorę bo coś w nim lata i wymienie watę, nie ma co inwestować w komin z 2kPLN albo co gorsza, min.2700 za komplet hgs.
Rafał, odszczekuje moje zapowiedzi dotyczace zakupu nowego tłumika. Nie ma sensu Embarassed
moquai
PostWysłany: Sob 9:26, 03 Lis 2012    Temat postu:

odliczam godziny Poramancz,odliczam godziny......Smile
Poramańcz
PostWysłany: Pią 21:02, 02 Lis 2012    Temat postu:

moquai
Jutro słońce ma nam przyświecać.
Lecimy sprzęty rozgrzać?
moquai
PostWysłany: Czw 21:51, 01 Lis 2012    Temat postu:

słyszał ktoś o wydechach DEP ? gdzieś to na wyspach produkują. Za 2kplN można komplet wyrwać....
wójo
PostWysłany: Nie 20:00, 07 Paź 2012    Temat postu:

raz ze nie ustawiony gaznik i jezeli miales dokładnie dostrojony pod serie to na tym co masz bedziesz mial za uboga mieszanke.
Druga sprawa ze odetkanie wydechu powoduje spadek momentu obrotowego w niskich partiach obrotów ale poprawe góry.
inna sprawa ze moze brakowac tobie techniki albo masz słabsza opone bo troche dziwne zeby w 530 ci mocy brakowalo i to przy wolnych przejazdach.
moquai
PostWysłany: Nie 19:31, 07 Paź 2012    Temat postu:

Nie, gaźnik nie był ustawiony pod sx.
Asteros2012
PostWysłany: Nie 18:43, 07 Paź 2012    Temat postu:

btw ustawiles gaznik do sx'a?
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 17:07, 07 Paź 2012    Temat postu:

Wszystko zależy od przełożeń, a wiadomo że tłumik os sx nie będzie aż tak dobry jak akrap, ale w drugą stronę np lepszy od sx niz od exc Razz
moquai
PostWysłany: Nie 11:40, 07 Paź 2012    Temat postu:

Koledzy z którymi jeżdżę mają akrapovice. Wydaje mi się, że te tłumiki lepiej oddają moc na niższych partiach obrotów, szczególnie widzę różnice przy przelatywaniu nad niskimi przeszkodami jak powalone drzewa, rowy, kałuże gdzie u nich odkręcenie manetki ciągnie moto na koło a u mnie to ja moto muszę w odpowiednim momencie wyciągnąć za kierownice bo inaczej nie ma tego "polotu". Moje przełożenie 13:49 wydaje się być optymalne.
Asteros2012
PostWysłany: Sob 21:58, 06 Paź 2012    Temat postu:

A czemu nietrafny wybór?
moquai
PostWysłany: Sob 21:24, 06 Paź 2012    Temat postu: Jaki tłumik do 530stki ?

Witam, w ktm`ie mam założony tłumik od sxf. wydaje mi się, że to nietrafiony pomysł. Jaki komin zalecacie ?
Jak zmienia się charakterystyka oddawania mocy między tłumikiem sxf a powiedzmy akrapem ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group