Autor Wiadomość
barek253
PostWysłany: Śro 22:26, 19 Mar 2014    Temat postu:

więc skoro masz pompę i resztę ok to wymień przekładki i resztę
albo ci się wydaje że źle łapie tak było zawsze czy nagle?
wtct
PostWysłany: Śro 22:22, 19 Mar 2014    Temat postu:

Sprzęt taki sam jak w temacie.

Nie zmieniałem ustawienia klamki przed pompowaniem, ale mam wkręconą regulację prawie na maxa - czyli tłoczek wciśnięty prawie na maksa przy wciśniętej klamce.
barek253
PostWysłany: Śro 22:16, 19 Mar 2014    Temat postu:

Co to za sprzęt w ogóle?
Może źle odpowietrzyłeś? Wykręciłeś regulacje klamki na maksa i wtłaczałeś olej od dołu?
wtct
PostWysłany: Śro 22:08, 19 Mar 2014    Temat postu:

Napisałem nominalne a nie minimalne...
barek253
PostWysłany: Śro 22:05, 19 Mar 2014    Temat postu:

To nad czym myślisz zmieniaj komplet, skoro reszta jest ok
wtct
PostWysłany: Śro 21:52, 19 Mar 2014    Temat postu:

Pisałem, że sprężyny też są nominalne : )
barek253
PostWysłany: Śro 20:17, 19 Mar 2014    Temat postu:

sprawdź jeszcze długość sprężyn, a jak nie to wymień komplet
wtct
PostWysłany: Śro 19:46, 19 Mar 2014    Temat postu:

Panowie mam podobny problem ze sprzęgłem z tym, że nie ślizga mi w czasie jazdy a jedynie późno zabiera przy ruszaniu. Czasami nawet piszczy przy ruszaniu.

Rozebrałem sprzęgło. Kosz prawie jak nowy. Tarcze, przekładki i sprężyny mają nominalne wymiary.

Myślałem, że to wina oleju - miałem iPone 15W-50. Zalałem zalecanym przez serwisówkę Motorexem i jest jeszcze gorzej.

Sprzęgło odpowietrzone. Olej w sprzęgle zmieniony.

Jedynie co zauważyłem to, że przekładki nie są chropowate i mają śliską - wypolerowaną powierzchnię.

Podejrzewam, że tarcze i przekładki są kiepskiej jakości. Nie chcą zabierać jak jest pomiędzy nimi olej.
-=-DawiD-=-
PostWysłany: Pon 17:07, 08 Kwi 2013    Temat postu:

Panowie zrobione wkońcu:P Ząbki co były na koszu sprzegłowym dokładnie zeszlifowałem i jak narazie nie ślizga Smile zobaczymy jak wiecej pośmigam Smile
barek253
PostWysłany: Sob 19:12, 06 Kwi 2013    Temat postu:

najlepiej wymień cały komplet i wtedy jak nie pomoże szukaj przyczyny
maciek
PostWysłany: Sob 18:35, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Tez może być ze tłoczek po bieżni krzywo chodzi i do końca nie wysprzegla miałem taki przypadek powierzchnia się starła w cylinderku
-=-DawiD-=-
PostWysłany: Sob 17:38, 06 Kwi 2013    Temat postu:

a może to być wina wysprzeglika? czy raczej nie?
-=-DawiD-=-
PostWysłany: Pią 19:27, 05 Kwi 2013    Temat postu:

Nie pisze mi w serwisówce;/ mam chyba ze 3 pobrane pisze tylko tarcze i sprężyny. Olej castrol R4 10w50 teraz zalałem nim
kzq
PostWysłany: Pią 19:15, 05 Kwi 2013    Temat postu:

Do tych przekładek też masz w serwisówce podane jaka ma być ich grubość, jeżeli są one wytarte to możliwe że przez nie sprzęgło się ślizga, ponieważ grubość całości jest mniejsza i nie ma tego docisku.

Od razu napisz jaki olej do silnika lejesz.
-=-DawiD-=-
PostWysłany: Pią 18:22, 05 Kwi 2013    Temat postu:

zmieniłem tarcze na nowe, sprężyny orginalne ze sklepu KTM w B-B, no i lipa slizga dalej... tyle co sie zmieniło to że nie ciągnie już, ale czuć że ślizgło to zaraz do garazu. Czego to moze być wina przekładki stare? wysprzeglik zły? czy nie odpowietrzone sprzegło?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group