Autor Wiadomość
mariantofana
PostWysłany: Śro 21:44, 10 Paź 2012    Temat postu:

Jak pierdnął sobie na niebiesko po długim postoju a potem przestał to uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak pierdnął na czarno to raczej normalny objaw bo to akurat za bogata mieszanka co na zimnym zastanym silniku nie jest niczym nadzwyczajnym
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 21:40, 10 Paź 2012    Temat postu:

Jak moto przy odpaleniu lekko zakopciu przez 1-2s to nic się nie dzieje.

Motory te zaminników nie lubią zaś oryginały kochają Very Happy.

Np korba seryjna przelata ci 2-3x dłużej niż proxa czy hr Razz

Tłok tak samo.
Gość
PostWysłany: Śro 21:30, 10 Paź 2012    Temat postu:

temat troche odkopany, ale posiadam ten sam motocykl. Ostatnio mechanik stwierdzil ze tlok, korba jak i cylek w stanie super po 150, az sie zdziwil, tak wiec zostalo jak jest. Ostatnio przed startem w zawodach rozgrzewalem moto ktore stalo ponad miesiac w garazu, z poczatku troche przykopcil ale potem juz wszystko ok bylo. Czy to wina tego ze moto stalo, moze sie zawilgocilo? dodam ze spuszczone bylo paliwo z gaznika, tak wiec mozliwe ze cos tam sie skroplilo. I jak wyglada sprawa z zamiennikami: chodzi mi o tlok i korbe.
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 9:08, 16 Wrz 2012    Temat postu:

W exc przebieg 300-400 mth to taki można powiedzieć normalny. Przebieg rzędu 100-200mth na tłoku to tłok jeszcze bardzo dobry.
Inaczej się liczy wyczynowe mth a inaczej enduro.
Także co innego jak ma sie oryginalny tłok ( na nimi 300mth to od tak się zrobi) a co innego na zamiennikach, np oryginalna korba 300mth sobie spokojnie lata, ludzie po 500mth nawet walą, a zamiennik prox'a ma czasem dość po 100mth
tazzman1
PostWysłany: Nie 8:49, 16 Wrz 2012    Temat postu:

Poramańcz napisał:
Po trzech sezonach można już myśleć o wymianie tłoka.


po trzech sezonach to zmienia chyba niedzielny kierowca.... u mnie po 3 sezonach byłoby z 350mth nawalone..
tazzman1
PostWysłany: Nie 8:47, 16 Wrz 2012    Temat postu:

moto kupiłem jak miało nalatane przez 1 sezon 110 motogodzin (głównie na dalekich trasach w rosji i bez zawodów i upalania po błocie - miał przełożenie z tyłu 42 zęby!!!) Po zakupie zmieniłem łożyska, uszczelniacze,łańcuszek rozrządu i ogólny przegląd i tłok na nowy (pomimo, że stary wyglądał idealnie, to dla dobrego samopoczucie zmieniłem na nowy).. Na nowym tłoku nalatałem w górach (ostre podjazdy, teren, kamienie) ponad 100 mth przez półtora roku..

Tłok ma więc ponad 100mht nalatane, korba grubo ponad 200. Przez zimę chcę zrobić duży remont i zmieniam tłok, korbę, rozrząd, pewnie uszczelniacze, łożyska i wszystko co będzie nosiło ślady zużycia.
.. Nic nie stuka, nie dzwoni, sprzęt chodzi idealnie ale jak w 2013 sezonie mam nim nalatać kolejne 100mth, to wolę mieć zrobiony na tip top.

Wyczaiłem, że korbę dostanę z PROXA u Olka, a tłok z Wossnera też u Olka.
Poramańcz
PostWysłany: Wto 20:55, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Po trzech sezonach można już myśleć o wymianie tłoka.
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 20:34, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Z tego co mi sie zdaje jest tak samo jak w starszych model czyli tak jak m.in u mnie.

exc 450 ma większy skok tłoka niż exc 400.

Po numerach korba jest inna niż od 450.

Korby zamiennika także nie znajdziesz.

A co do tłoka to wossnera bez problemu wpasujesz do siebie:P

Jeszcze patrząc na fiszki niby cyc jest ten sam i tu i tu ale tłoki inne, korby inne, więc znając życie z przeróbki będziesz miał nici Razz

Ogólnie ile masz nalatane że w tak młodym sprzęcie już grubszy remont chcesz robić?
tazzman
PostWysłany: Wto 20:27, 11 Wrz 2012    Temat postu: exc 400 2009

czeka mnie remont w moim EXC 400 2009 rok.
niestety zamiennika w tłokach nie ma (tylko oryginał ktm), ale czy ktoś się orientuje jak jest z korbą?/

CZy jest taka sama jak w 450?

Może jeśli korba będzie taka sama jak w 450, to może cylinder 450tki też spasuje? Wtedy założę cylinder 450 i już mam piekne zamienniki do tego Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group