Autor Wiadomość
barek253
PostWysłany: Śro 17:58, 12 Wrz 2012    Temat postu:

karter już mam zespawany Very Happy a powoli szukam coś nowego
batsopot
PostWysłany: Śro 17:05, 12 Wrz 2012    Temat postu:

wydaje mi sie ze fabryka nie bawiłaby sie w dopasowanie 2 połowek raczej tak
klej bond ------- kleilem obudowe skrzyni biegow w maluchu dwu składnikiem trzymało ,,tylko trzeba dobrze odtłuscic i dobry dwuskładnik
barek253
PostWysłany: Śro 14:54, 12 Wrz 2012    Temat postu:

jeśli kupie jedna połówkę silnika to czy bez problemu ona mi będzie pasowała?mowa o lewej stronie oczywiście
hacker33
PostWysłany: Nie 20:33, 09 Wrz 2012    Temat postu:

w konsekwencji musiał kupić nowy
barek253
PostWysłany: Nie 20:16, 09 Wrz 2012    Temat postu:

i jakie były tego konsekwencje?
hacker33
PostWysłany: Nie 20:00, 09 Wrz 2012    Temat postu:

niebawem urwie ci całą tą wystającą tuleję
kumplowi tak zrobiło
barek253
PostWysłany: Nie 18:58, 09 Wrz 2012    Temat postu:

no i okazało się ze uszkodziło mi też wysprzęglik
http://imageshack.us/photo/my-images/266/1001564a.jpg/
myślicie ze jak zakleje ta szparkę czyms typu metal bond to wytrzyma ciśnienie?
bo ucieka mi tędy płyn i klamka lata jak masło
Asteros2012
PostWysłany: Pon 22:18, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Jakoś mnie to nie dziwi ;d To taka padlina że wszystko jest możliwe.
Czepek
PostWysłany: Pon 22:05, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
http://images43.fotosik.pl/1524/95b53e1b3c973e78.jpg
http://images41.fotosik.pl/1734/95fe57dab9ff3d4c.jpg
http://images35.fotosik.pl/1599/a9aaf15ec80b7fd2.jpg
http://images40.fotosik.pl/1770/ba31fbcdb1ac548c.jpg

Te kartery leżą gdzieś w garażu ale maja kilka pozrywanych gwintów poobijaną płaszczyznę pod cylinder i właśnie luz na łożysku wysprzęglika gdzie było pęknięcie. Używki z tego roku ciężko dostać ze zdrowymi gwintami a poza tym te roczniki są już zmęczone i gwinty łatwo padają.


PS Macie jakiś pomysł na przywrócenie działalności tych karterów? Chodzi o splantowanie płaszczyzny ale co potem? dorabiać uszczelkę 1.00 lub więcej?


kolego chyba masz spawana rame pod dzwignia zmiany biegow
Czepek
PostWysłany: Pon 22:04, 03 Wrz 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Kartery to standard - aluminium. W tym wypadku tylko TIg i dobry spawacz.

magnez
Asteros2012
PostWysłany: Pon 21:26, 03 Wrz 2012    Temat postu:

http://images43.fotosik.pl/1524/95b53e1b3c973e78.jpg
http://images41.fotosik.pl/1734/95fe57dab9ff3d4c.jpg
http://images35.fotosik.pl/1599/a9aaf15ec80b7fd2.jpg
http://images40.fotosik.pl/1770/ba31fbcdb1ac548c.jpg

Te kartery leżą gdzieś w garażu ale maja kilka pozrywanych gwintów poobijaną płaszczyznę pod cylinder i właśnie luz na łożysku wysprzęglika gdzie było pęknięcie. Używki z tego roku ciężko dostać ze zdrowymi gwintami a poza tym te roczniki są już zmęczone i gwinty łatwo padają.


PS Macie jakiś pomysł na przywrócenie działalności tych karterów? Chodzi o splantowanie płaszczyzny ale co potem? dorabiać uszczelkę 1.00 lub więcej?
wójo
PostWysłany: Pon 20:52, 03 Wrz 2012    Temat postu:

można próbować to spawać ale późniejsze doprowadzenie tego elementu do prawidłowego stanu (frezowanie gniazd pod łozyska, nawiercenie i gwintowanie otworów, planowanie płaszczyzn) bedzie nie opłacalne.
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 20:00, 03 Wrz 2012    Temat postu:

To nie przeszkadza. Przy spawaniu tigiem aluminium można dodawać dodatki, np właśnie magnez etc i nic się nie stanie. To tylko dodatkowo umacnia materiał i własnie tig to przetopi i zespawa bez problemu. Dlatego m.in powiedział by spawacz był doświaczony a nie jakis z pierwszej łapanki. Ogólnie najlepiej karter sprawny, używany dorwać, ale spawanie to właśnie tańsza alternatywa.
barek253
PostWysłany: Pon 19:57, 03 Wrz 2012    Temat postu:

ale tu są jakieś dodatki magnezu ponoć
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 19:41, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Kartery to standard - aluminium. W tym wypadku tylko TIg i dobry spawacz.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group