Autor |
Wiadomość |
agrokrosin |
Wysłany: Czw 10:13, 15 Maj 2025 Temat postu: |
|
Pon-śr będę miał pływak więc jak coś to dam znać czy to wina pływaka. Kupiłem ori z ktm mam nadzieję że to zakończy moją batalię z tym ktm bo jak nie to, to już sam nie wiem co  |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 20:32, 08 Maj 2025 Temat postu: |
|
szczerze nigdy nie wazyłęm a przerobiłęm tych motocykli sporo, jak jest oryginalny to powinien działać kwestia regulacji poprawnej, wazniejszy jest sam zaworek |
|
 |
agrokrosin |
Wysłany: Czw 18:29, 08 Maj 2025 Temat postu: |
|
Widziałem na stonie ktm sklep pływak i obok niego było napisane 18g. Ważyłem swoje 2 i miały po 10. Czy to może mieć realny wpływ na to że ma on za mało paliwa w komorze pływakowej? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 13:39, 08 Maj 2025 Temat postu: |
|
zrób mu pełen przegląd i go wyreguluj, mozesz próbowac na 10 gaźnikch ale jak zaden nie bedzie ustawiony pod twój silnik to nie bedzie to chodzic dobrze |
|
 |
agrokrosin |
Wysłany: Czw 11:23, 08 Maj 2025 Temat postu: KTM SX 125 2003 dławi się |
|
Siemka mam problem z moim ktm. Na wolnych obrotach po gwałtownym dodaniu gazu strasznie się dławi. Próbowałem na 2 gaźnikach i jednym lectronie znajomego. Gdy zatnie się pływak i naleci dużo paliwa ktm nagle ożywa i do momentu wypalenia tego nadmiaru jest git. Lecz tak jak wspominałem w poprzednim poście nie mogę ustawić większej ilości paliwa w komorze pływakowej ponieważ pływak jest na maksa ustawiony, przy czym kiedy go obrócimy i dmuchamy powietrze to zamyka się on przy kącie około 30 stopni. W serwisówce jest napisane że powinien być ustawiony na 60. Ma ktoś jakieś porady? Bo ja rozkładam ręce i nie mam zielonego pojęcia co już mam począć |
|
 |