Autor Wiadomość
agrokrosin
PostWysłany: Nie 12:45, 25 Maj 2025    Temat postu:

Wiem wiem, mam kupiony pod wymiar z serwisowki. Podniosłem iglice na maxa ktm dalej ma ubogą mieszankę i to strasznie. Odpala na ssaniu chwilę pochodzi i gaśnie. Nie wiem już co mam robić. Czy zacząć od ściągnięcia magneta i wymianie uszczelniacza na wale.
henio12323
PostWysłany: Pią 17:34, 23 Maj 2025    Temat postu:

oprócz wysokosci iglicy wazny jest jeszcze jej rozmiar Very Happy
agrokrosin
PostWysłany: Pią 8:38, 23 Maj 2025    Temat postu:

Dobra to podniosę iglicę na max i zobaczymy czy coś się zmieni..
henio12323
PostWysłany: Czw 6:09, 22 Maj 2025    Temat postu:

to objaw dobry, na trwój problem najwiecej znaczenia ma iglica a nie dysze
agrokrosin
PostWysłany: Czw 5:29, 22 Maj 2025    Temat postu:

Siemka, ogólnie to przyszedł seryjny pływak. Założyłem dalej lipa. Kupiłem przy okazji też iglice ori. Zmiana dysz nic nie zmienia pod względem tego buczenia jak odkręcę na maksa gaz. Zauważyłem że mieszanka nawet jak skręcę śrubę na maksa jest cały czas biedna. Zmieniałem nowe płytki w membranie ostatnio. Zmieniłem na stare-brak efektu. Uszczelka pod membraną jest. Nie wiem czy powinna być jakaś między membrana a króćcem. Sprawdzę jeszcze na oryginalnej membranie, bo ta co teraz mam to jest to vforce delta 2. Którędy jeszcze może ciągnąć tak lewe powietrze? Uszczelniacz wału korbowego ze strony magneta? Gdzieś między karterami? Już nic mi do głowy nie przychodzi..
agrokrosin
PostWysłany: Czw 10:13, 15 Maj 2025    Temat postu:

Pon-śr będę miał pływak więc jak coś to dam znać czy to wina pływaka. Kupiłem ori z ktm mam nadzieję że to zakończy moją batalię z tym ktm bo jak nie to, to już sam nie wiem co Crying or Very sad
henio12323
PostWysłany: Czw 20:32, 08 Maj 2025    Temat postu:

szczerze nigdy nie wazyłęm a przerobiłęm tych motocykli sporo, jak jest oryginalny to powinien działać kwestia regulacji poprawnej, wazniejszy jest sam zaworek
agrokrosin
PostWysłany: Czw 18:29, 08 Maj 2025    Temat postu:

Widziałem na stonie ktm sklep pływak i obok niego było napisane 18g. Ważyłem swoje 2 i miały po 10. Czy to może mieć realny wpływ na to że ma on za mało paliwa w komorze pływakowej?
henio12323
PostWysłany: Czw 13:39, 08 Maj 2025    Temat postu:

zrób mu pełen przegląd i go wyreguluj, mozesz próbowac na 10 gaźnikch ale jak zaden nie bedzie ustawiony pod twój silnik to nie bedzie to chodzic dobrze
agrokrosin
PostWysłany: Czw 11:23, 08 Maj 2025    Temat postu: KTM SX 125 2003 dławi się

Siemka mam problem z moim ktm. Na wolnych obrotach po gwałtownym dodaniu gazu strasznie się dławi. Próbowałem na 2 gaźnikach i jednym lectronie znajomego. Gdy zatnie się pływak i naleci dużo paliwa ktm nagle ożywa i do momentu wypalenia tego nadmiaru jest git. Lecz tak jak wspominałem w poprzednim poście nie mogę ustawić większej ilości paliwa w komorze pływakowej ponieważ pływak jest na maksa ustawiony, przy czym kiedy go obrócimy i dmuchamy powietrze to zamyka się on przy kącie około 30 stopni. W serwisówce jest napisane że powinien być ustawiony na 60. Ma ktoś jakieś porady? Bo ja rozkładam ręce i nie mam zielonego pojęcia co już mam począć

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group