Autor |
Wiadomość |
Dalti |
Wysłany: Śro 10:12, 26 Mar 2025 Temat postu: |
|
Głównym powodem wysokiego napięcia(pomijając temat uszkodzonych w czesniej regulatorów) jest brak masy regulatora napięcia.
Nawet nowy zamiennik odkręcony od obudowy podawał 17,1-17,6 po przykręceniu do ramy i wyczyszczeniu styku ,podaje 14,23
Obudowa jest masą!poz |
|
 |
Dalti |
Wysłany: Czw 17:29, 20 Mar 2025 Temat postu: |
|
Mam jeszcze jedno pytanie.Jak nic sensownego nie zrobię do soboty,bo w niedziele mam zawody. to, czy mogę odłączyć aku. i jeździć bezpiecznie nie uszkadzając elektryki.
Czy trzeba tam zamknąć obwód jakims kondensatorem ,żeby cewek w altel.nie uszkodziło .z góry dzieki |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 10:18, 20 Mar 2025 Temat postu: |
|
trzeba sprawdzic układ ale raczej masa regulatora nie ma wpływu w wiekszosci nie masuje sie obudową do ramy |
|
 |
Dalti |
Wysłany: Śro 16:53, 19 Mar 2025 Temat postu: |
|
Jak byś zgadł. ale poprzedni też był chiński i działał do dzisiaj. Co do oryginału tez się zepsuł.
Czy może być to problem z masa regulatora?
popatrzę w schemacie i zobaczę.
nowy 500!!t panie |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Śro 15:57, 19 Mar 2025 Temat postu: |
|
najpredzej uszkodzenie regulatora, dodam ze chinskie pasujące czasami z marszu daja wiecej niz 14V takze jak chcesz bezproblemowo proponuje oem i problem zniknie |
|
 |
Dalti |
Wysłany: Śro 13:45, 19 Mar 2025 Temat postu: Wysokie napięcie ładowania akumulatora 250 2t 2014 |
|
Następny akumulator w śmietnik! Już kiedyś wymieniałem regulator napięcia ,ale tym razem to mi ręce opadają .Nowy aku. dobry regulator i napięcie ładowania 16-17--19V. ma ktos z was jakiś pomysł ,zanim rozbiorę to wszystko.
to w sumie regulator podaje napiecie,jakies zwarcie
? |
|
 |